M&S: Συνεχίζει τις δράσεις της για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσω του Plan A

Τα M&S συνεχίζουν για δεύτερη χρονιά τη δέσμευσή τους για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσα από το Πρόγραμμα Plan A. Το Πρόγραμμα, εφαρμόζεται σταθερά σε όλη την αλυσίδα δραστηριοτήτων της M&S, με κάθε χώρα να υιοθετεί επίπεδο ευέλικτες λύσεις και πρακτικές σε τοπικό επίπεδο, αποσκοπώντας στην επίτευξη στόχων απόλυτα συνυφασμένων με το όραμα της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αυτό, τα M&S Ελλάδας προχώρησαν και φέτος σε σειρά πρωτοβουλιών, επενδύοντας σε πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης για τα καταστήματά τους και για το περιβάλλον. Παράλληλα, συνεχίζουν να τοποθετούν τους ανθρώπους και την κοινωνία στο επίκεντρο μέσα από στοχευμένες ενέργειες.

Ενέργειες για τη διαχείριση Ενέργειας και Περιβάλλον

Με σταθερή προσήλωση στη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος, το ποσοστό της ετήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των καταστημάτων μειώθηκε κατά 3% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Βασικό μέρος της μείωσης οφείλεται στην περαιτέρω αντικατάσταση του φωτισμού των καταστημάτων με εξοπλισμό τεχνολογίας LED, φτάνοντας ήδη τα 16 από τα συνολικά 28 καταστήματα στην Ελλάδα, έργο που η εταιρεία δεσμεύεται να ολοκληρώσει έως το 2028.

Επιπλέον, σημειώθηκε μείωση 1% στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Με πρωτοβουλία της M&S Ελλάδας, τον Δεκέμβριο του 2024, ξεκίνησε η συνεργασία με ειδικευμένο Φορέα Εκπροσώπησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) με πρακτικές που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο λειτουργίας και ενισχύουν τον θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Τα πρώτα πιλοτικά καταστήματα που θα λειτουργούν αποκλειστικά με πράσινη ενέργεια προερχόμενη από την αξιοποίηση ηλιακών πηγών είναι τα καταστήματα της Ερμού στην Αθήνα και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Το πρόγραμμα θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλα καταστήματά με στόχο το 17% της συνολικής ετήσιας κατανάλωσης ενέργειας να προέρχεται πλέον από ανανεώσιμες πηγές.  

Δράσεις για την κοινωνία

Μεγάλος αριθμός του εργατικού δυναμικού της M&S συμμετείχε ενεργά σε κοινωνικές δράσεις, όπως το Race for the Cure» από το Άλμα Ζωής ενισχύοντας την ευαισθητοποίηση του κοινού σε σχέση με τον καρκίνο του μαστού. Παράλληλα, η σύνδεση με την κοινωνία παρέμεινε ενεργή στις περιβαλλοντικές δράσεις, με τη διοργάνωση δενδροφύτευσης που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον  οργανισμό «Όλοι μαζί μπορούμε» και η οποία πρόκειται να επαναληφθεί στο προσεχές διάστημα.

Επιπλέον, η M&S προχώρησε σε δράσεις και δωρεές σε τομείς που περιλαμβάνουν την στήριξη ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, όπως η εκπαίδευση και η υγεία.

Για άλλη μία χρονιά ενίσχυσαν την Τράπεζα Αίματος, μέσα από εθελοντική αιμοδοσία που διήρκησε όλη την περίοδο του Νοεμβρίου, προσκαλώντας όχι μόνο τους εργαζομένους, αλλά και τον ευρύτερο κοινωνικό τους κύκλο, ενισχύοντας έτσι το κλίμα εξωστρέφειας και συμπερίληψης για κοινό σκοπό. Η δράση συνεχίζεται δυναμικά και, συγκεκριμένα, εντός του Μαρτίου 2025 το Πρόγραμμα έχει ορίσει επαναληπτική ημέρα αιμοδοσίας.

Παράλληλα, σε συνεργασία με τον οργανισμό GIVMED συγκεντρώθηκαν πάνω από 400 κουτιά φαρμάκων αξίας πάνω από €3.000 με σκοπό να δοθούν ομάδες συνανθρώπων μας που τα έχουν ανάγκη.

Η country manager της M&S Ελλάδας Anita Sabarwal αναφερόμενη στο Plan A, αλλά και στις τοπικές δράσεις των Marks &Spencer, δήλωσε:

Στην M&S, πάντα χτίζαμε εμπιστοσύνη κάνοντας το σωστό για τους συναδέλφους μας, τους πελάτες μας και τις κοινότητες που υπηρετούμε. Τη βάση αυτού του οράματος αποτελεί η στρατηγική μας για το ESG, που ονομάζεται Plan A και οι πρωτοβουλίες αυτής της χρονιάς μας έφεραν πιο κοντά στις δεσμεύσεις μας. Η υποστήριξη σχεδόν 1.000 συμμετεχόντων μας γεμίζει υπερηφάνεια. Είναι μια ισχυρή αντανάκλαση του κοινού μας οράματος για ένα βιώσιμο μέλλον και κατέστησε δυνατή την πρόοδο στο Plan A.

Τα M&S συνεχίζουν για δεύτερη χρονιά τη δέσμευσή τους για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσα από το Πρόγραμμα Plan A. Το Πρόγραμμα, εφαρμόζεται σταθερά σε όλη την αλυσίδα δραστηριοτήτων της M&S, με κάθε χώρα να υιοθετεί επίπεδο ευέλικτες λύσεις και πρακτικές σε τοπικό επίπεδο, αποσκοπώντας στην επίτευξη στόχων απόλυτα συνυφασμένων με το όραμα της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αυτό, τα M&S Ελλάδας προχώρησαν και φέτος σε σειρά πρωτοβουλιών, επενδύοντας σε πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης για τα καταστήματά τους και για το περιβάλλον. Παράλληλα, συνεχίζουν να τοποθετούν τους ανθρώπους και την κοινωνία στο επίκεντρο μέσα από στοχευμένες ενέργειες.

Ενέργειες για τη διαχείριση Ενέργειας και Περιβάλλον

Με σταθερή προσήλωση στη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος, το ποσοστό της ετήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των καταστημάτων μειώθηκε κατά 3% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Βασικό μέρος της μείωσης οφείλεται στην περαιτέρω αντικατάσταση του φωτισμού των καταστημάτων με εξοπλισμό τεχνολογίας LED, φτάνοντας ήδη τα 16 από τα συνολικά 28 καταστήματα στην Ελλάδα, έργο που η εταιρεία δεσμεύεται να ολοκληρώσει έως το 2028.

Επιπλέον, σημειώθηκε μείωση 1% στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Με πρωτοβουλία της M&S Ελλάδας, τον Δεκέμβριο του 2024, ξεκίνησε η συνεργασία με ειδικευμένο Φορέα Εκπροσώπησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) με πρακτικές που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο λειτουργίας και ενισχύουν τον θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Τα πρώτα πιλοτικά καταστήματα που θα λειτουργούν αποκλειστικά με πράσινη ενέργεια προερχόμενη από την αξιοποίηση ηλιακών πηγών είναι τα καταστήματα της Ερμού στην Αθήνα και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Το πρόγραμμα θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλα καταστήματά με στόχο το 17% της συνολικής ετήσιας κατανάλωσης ενέργειας να προέρχεται πλέον από ανανεώσιμες πηγές.

Δράσεις για την κοινωνία

Μεγάλος αριθμός του εργατικού δυναμικού της M&S συμμετείχε ενεργά σε κοινωνικές δράσεις, όπως το Race for the Cure» από το Άλμα Ζωής ενισχύοντας την ευαισθητοποίηση του κοινού σε σχέση με τον καρκίνο του μαστού. Παράλληλα, η σύνδεση με την κοινωνία παρέμεινε ενεργή στις περιβαλλοντικές δράσεις, με τη διοργάνωση δενδροφύτευσης που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον  οργανισμό «Όλοι μαζί μπορούμε» και η οποία πρόκειται να επαναληφθεί στο προσεχές διάστημα.

Επιπλέον, η M&S προχώρησε σε δράσεις και δωρεές σε τομείς που περιλαμβάνουν την στήριξη ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, όπως η εκπαίδευση και η υγεία.

Για άλλη μία χρονιά ενίσχυσαν την Τράπεζα Αίματος, μέσα από εθελοντική αιμοδοσία που διήρκησε όλη την περίοδο του Νοεμβρίου, προσκαλώντας όχι μόνο τους εργαζομένους, αλλά και τον ευρύτερο κοινωνικό τους κύκλο, ενισχύοντας έτσι το κλίμα εξωστρέφειας και συμπερίληψης για κοινό σκοπό. Η δράση συνεχίζεται δυναμικά και, συγκεκριμένα, εντός του Μαρτίου 2025 το Πρόγραμμα έχει ορίσει επαναληπτική ημέρα αιμοδοσίας.

Παράλληλα, σε συνεργασία με τον οργανισμό GIVMED συγκεντρώθηκαν πάνω από 400 κουτιά φαρμάκων αξίας πάνω από €3.000 με σκοπό να δοθούν ομάδες συνανθρώπων μας που τα έχουν ανάγκη.

Η country manager της M&S Ελλάδας Anita Sabarwal αναφερόμενη στο Plan A, αλλά και στις τοπικές δράσεις των Marks &Spencer, δήλωσε:

Στην M&S, πάντα χτίζαμε εμπιστοσύνη κάνοντας το σωστό για τους συναδέλφους μας, τους πελάτες μας και τις κοινότητες που υπηρετούμε. Τη βάση αυτού του οράματος αποτελεί η στρατηγική μας για το ESG, που ονομάζεται Plan A και οι πρωτοβουλίες αυτής της χρονιάς μας έφεραν πιο κοντά στις δεσμεύσεις μας. Η υποστήριξη σχεδόν 1.000 συμμετεχόντων μας γεμίζει υπερηφάνεια. Είναι μια ισχυρή αντανάκλαση του κοινού μας οράματος για ένα βιώσιμο μέλλον και κατέστησε δυνατή την πρόοδο στο Plan A.