Ο εταιρικός Κοινωνικός Απολογισμός του Delhaize

Ο Απολογισμός περιγράφει τη συνολική πρόοδο του Ομίλου στον τομέα της αειφόρου ανάπτυξης, καθώς και τα σημαντικότερα αποτελέσματα που πέτυχε το 2013 στους τομείς της αντιμετώπισης της κλιματολογικής αλλαγής, της έλλειψης βασικών πόρων και τις ανάγκες των καταναλωτών για έναν υγιέστερο τρόπο ζωής. Τα κατορθώματα αυτά τοποθετούν τον Όμιλο Delhaize ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο του για το 2020, που είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης στον τομέα της αειφορίας.

Με αφορμή τον απολογισμό, ο Frans Muller, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Delhaize δήλωσε: «Φιλοδοξία μας είναι, μέχρι το 2020, να είμαστε οι ηγέτες στον τομέα της αειφορίας, να είμαστε οι καλύτεροι, σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, μέσω της απόλυτης δέσμευσής μας για βιώσιμα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, για μείωση των αποβλήτων, για υγιέστερο τρόπο ζωής και για απασχόληση συνεργατών με σεβασμό στη διαφορετικότητα».

Τα σημαντικότερα επιτεύγματα για το 2013 παγκοσμίως είναι:

– Βιώσιμα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Ο Όμιλος Delhaize έκανε άλματα στους τομείς της βιώσιμης γεωργίας και της υγιεινής διατροφής. Για παράδειγμα, για πρώτη φορά στο Αιγαίο η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάζεται με τη WWF με σκοπό να ενθαρρύνουν και να υποστηρίξουν αλιείς να εφαρμόσουν βιώσιμες πρακτικές. Αλλά και το γεγονός ότι το 82% των προμηθευτών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας του Ομίλου είναι πιστοποιημένο με πρότυπα, τα οποία είναι αναγνωρισμένα από την Παγκόσμια Πρωτοβουλία για την Ασφάλεια των Τροφίμων  (Global Food Safety Initiative – GFSI).

– Μηδενικά απόβλητα: Ο Όμιλος Delhaize κατάφερε – σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται – να μειώσει αισθητά τα απόβλητα που παράγει κυρίως με την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων. Παραδείγματος χάρη, τα καταστήματα της Delhaize στην Αμερική, πέτυχαν ένα σημαντικό επίτευγμα, περιορίζοντας σε ποσοστό 19% τα απόβλητα που πηγαίνουν στους χώρους υγειονομικής ταφής. Ενώ ο μέσος όρος ανακύκλωσης για όλον τον Όμιλο έφτασε το 56%.

– Καθημερινές πρακτικές: Ο Όμιλος έχει θέσει σαν στόχο τη μείωση  των απωλειών των ψυκτικών ρευστών, που αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους παράγοντες της κλιματικής αλλαγής.  Συγκεκριμένα έχει εγκαταστήσει ένα υπερσύγχρονο σύστημα ψύξης με φυσικό ψυκτικό ρευστό CO2 σε δύο καταστήματα (ένα στο Βέλγιο και ένα στις Η.Π.Α.) με σκοπό να το δοκιμάσει, ενώ έχει μειώσει τις απώλειες ψυκτικών ρευστών ανά τετραγωνικό μέτρο κατά 8% σε σχέση με πέρσι.

– Απασχόληση συνεργατών με σεβασμό στη διαφορετικότητα: Ο Όμιλος Delhaize ξεχωρίζει για το σεβασμό του στη διαφορετικότητα των ανθρώπων που απασχολεί, από τις  κοινωνίες που δραστηριοποιείται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο τομέα αυτό αποτελεί η «Καμπάνια για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» που ανέδειξε την Delhaize Αμερικής ως έναν από τους καλύτερους χώρους εργασίας στις Η.Π.Α

«Αυτά είναι μερικά από τα παραδείγματα που καθρεπτίζουν αξίες μας, όπως ακεραιότητα και αποφασιστικότητα, καθώς και την πρόθεση που μας χαρακτηρίζει ως εταιρεία να δρούμε κάνοντας πάντα το σωστό» δήλωσε ο κ. Frans Muller και επιπλέον πρόσθεσε: «Είμαι ικανοποιημένος με την πρόοδο που σημείωσε ο Όμιλος Delhaize το 2013 συμμεριζόμενος τις ανησυχίες που απασχολούν τους περισσότερους πελάτες μας, αλλά και γενικότερα τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε».