Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.: “Σημαντική επιβράβευση”

Ο Πρόεδρος της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Γιάννης Μασούτης, μιλά για τη διάκριση της εταιρείας στα Best Workplaces 2014 αλλά και τη στρατηγική ΕΚΕ της εταιρείας.

Tι σημαίνει για τη Διαμαντής Μασούτης η -για τρίτη συναπτή χρονιά- διάκριση στο θεσμό των Best Workplaces 2014;

Είναι μια πολύ σημαντική επιβράβευση από τους ανθρώπους μας, αφού έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα οι απαντήσεις τους στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Διακριθήκαμε στην τέταρτη θέση το 2014, όπως και το 2012. Αυτό σημαίνει ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και ό,τι χτίσαμε αντέχει στο χρόνο. Η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας μας είναι πάντα επικεντρωμένη στο ανθρώπινο δυναμικό. Έχουμε καλλιεργήσει ένα εξαιρετικό εργασιακό κλίμα, όπου οι εργαζόμενοι έχουν ένα αίσθημα επαγγελματικής ασφάλειας, κάτι ιδιαίτερα δύσκολο κατά την περίοδο που διανύουμε. Εργάζονται σε μια εταιρεία που τους προσφέρει συνέπεια πληρωμών, κατανόηση προσωπικών αναγκών, προοπτικές εξέλιξης, εκπαίδευση, επιβράβευση πολύχρονης υπηρεσίας. Τους ακούμε και λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας τη γνώμη τους μέσα από την έρευνα απόψεων εργαζόμενων. Η καλή φήμη και η αξιοπιστία της εταιρείας μας εμπνέουν τους εργαζομένους, ενισχύουν την αφοσίωσή τους και οδηγούν σε επιτυχίες και ανάπτυξη.

Πέρα από το Ανθρώπινο Δυναμικό, σε ποιους άλλους άξονες βασίζεται η στρατηγική ΕΚΕ της εταιρείας;

Η στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας σε επίπεδο εσωτερικό έχει ως άξονα το ανθρώπινο δυναμικό. Σε επίπεδο εξωτερικό οι άξονες είναι οι καταναλωτές, το περιβάλλον και η κοινωνία. Η κοινωνία, οι άνθρωποί της, οι ανάγκες τους, το περιβάλλον που ζούμε, η προστασία του, η φροντίδα του, όλα αυτά είναι ζητήματα που μας απασχολούν. Με τίτλο: «Αγαπώ & φροντίζω την κοινωνία» και «Αγαπώ & φροντίζω το περιβάλλον» διοργανώνουμε και συμμετέχουμε σε πολλές ενέργειες με φιλανθρωπικό και οικολογικό χαρακτήρα.

Ποιες δράσεις ΕΚΕ υλοποιείτε αυτό το διάστημα και ποιες προγραμματίζετε για το άμεσο μέλλον;

Αυτή τη στιγμή «τρέχουν» προγράμματα για την κάλυψη των αναγκών σε είδη πρώτης ανάγκης για τρία ορφανοτροφεία και τέσσερις οργανισμούς οι οποίοι ασχολούνται με την προστασία και τη σίτιση παιδιών και οικογενειών. Ως εταιρεία, από τον Ιανουάριο του 2008, έχουμε υπό την προστασία μας, σαν μια μορφή «υιοθεσίας», το Ορφανοτροφείο «Μέλισσα», καλύπτοντας βασικές ανάγκες του.

Ενδεικτικά θα σας αναφέρω προγράμματα και δράσεις που πραγματοποιούνται όλο το χρόνο στο πλαίσιο του «Αγαπώ & Φροντίζω την Κοινωνία»:

• Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων σε δήμους.

• Συμμετοχή στην εκστρατεία του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ «Όλοι μαζί μπορούμε».

• Χορηγίες σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς, σχολεία, πολιτιστικούς συλλόγους, δήμους, νοσοκομεία κ.ά.

• Επίσημος υποστηρικτής του 9ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος».

• Επίσημος υποστηρικτής του “sail for pink” για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

• Συμμετοχή στην εκστρατεία Στόχος «Η μόδα βάζει στόχο τον καρκίνο του στήθους».

Στο πλαίσιο του «Αγαπώ & Φροντίζω το Περιβάλλον» η εταιρεία μας έχει μεριμνήσει για την τοποθέτηση κάδων ανακύκλωσης χαρτιού, γυαλιών οράσεως και ηλίου, μαγειρικού λαδιού, ηλεκτρικών μικροσυσκευών, λαμπτήρων και μπαταριών στο σύνολο των καταστημάτων και Συστήματος Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στο κατάστημα Grand Μασούτης στην Καλαμαριά. Σημαντικό στόχο αποτελεί η επίτευξη εξοικονόμησης ενέργειας μέσω των «πράσινων» καταστημάτων σε Καστοριά και Λάρισα, αλλά και του υπερσύγχρονου Logistics Center, το οποίο συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος μέσα από τη χρήση μονάδας βιολογικού καθαρισμού και την κεντρικοποιημένη διαχείριση του συνόλου των ανακυκλούμενων και μη υλικών του. Οι δράσεις που προγραμματίζουμε για το μέλλον σίγουρα θα έχουν στόχο τη στήριξη των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, αλλά επιπλέον θα πραγματοποιηθούν και δράσεις που έχουν να κάνουν με την προστασία και ενημέρωση των καταναλωτών για το περιβάλλον. Συγκεκριμένα, για το επόμενο διάστημα θα χρηματοδοτήσουμε ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα μέσω του οποίου μαθητές πέντε σχολείων θα παρακολουθήσουν μαθήματα οικολογικής ευαισθητοποίησης, ενεργειακού αποτυπώματος και εξοικονόμησης ενέργειας.

*Aναδημοσίευση από το τεύχος #46 του περιοδικού CSR Review

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here