Η Κωτσόβολος παίζει μπάλα στο Μουντιάλ

Την αρχή έκανε με μια σειρά προσφορών και ευκολιών σε τελευταίας τεχνολογίας τηλεοράσεις. Πιο συγκεκριμένα, από τα τέλη Μαΐου και για περίπου ένα μήνα το φίλαθλο κοινό είχε την ευκαιρία να επωφεληθεί από προσφορές στην πλούσια γκάμα των τηλεοράσεων της Κωτσόβολος και συνδυαστικά να πάρει είτε δωροεπιταγές, είτε ευκολίες πληρωμής με τη μορφή των άτοκων δόσεων, ώστε να είναι πιο εύκολο για όλους να αποκτήσουν τη συσκευή που θέλουν. Επιπλέον, στις 21 Μαΐου κυκλοφόρησε ένας κατάλογος με προτάσεις αγοράς που παρουσίαζε όλες τις νέες τεχνολογίες από την πλούσια γκάμα τηλεοράσεων της εταιρείας.

Παράλληλα, σε καταστήματα της Κωτσόβολος στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, τη Λάρισα και την Πάτρα, επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, παλαίμαχοι και εν ενεργεία, υποδέχθηκαν φίλους του ποδοσφαίρου και τους έδειξαν πώς να κάνουν τα περισσότερα «ποδαράκια» ώστε να κερδίσουν τον πρωτότυπο διαγωνισμό «Ψάχνουμε τον Μπάλα… Δώρο».

Το ρεκόρ καταγράφηκε στη Θεσσαλονίκη όπου ο Γιώργος Καϊρακλίδης έκανε 832 συνεχόμενα «ποδαράκια»! Ταυτόχρονα, στα παραπάνω καταστήματα ο Κυριάκος Καραταϊδης, ο Άγγελος Χαριστέας, ο Αλέξης Περογαμβράκης, ο Κώστας Νεμπεγλέρας και ο Κώστας Κωνσταντινίδης, αντίστοιχα, αγωνίστηκαν κι εκείνοι για φιλανθρωπικούς σκοπούς, δίνοντας την ευκαιρία στην Κωτσόβολος να προσφέρει χρήματα για κάθε «ποδαράκι».

Οι οργανισμοί που υποστήριξε η εταιρεία είναι:

•    Η «Κιβωτός του Κόσμου» στην Αθήνα
•    Η Τράπεζα Τροφίμων στη Θεσσαλονίκη
•    Ίδρυμα «Καλοκαιρινός» στο Ηράκλειο Κρήτης
•    Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Λαρισαίων
•    Κοινωνική Υπηρεσία Δήμου Πατρέων

Στο ίδιο πνεύμα, ήταν κι ένα μεγάλο βραδινό event στο κατάστημα της αλυσίδας στο The Mall Athens φίλοι της Κωτσόβολος είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την πρεμιέρα της Εθνικής Ελλάδας σε τεράστιες τηλεοράσεις τελευταίας τεχνολογίας που διαθέτει το  κατάστημα, συνοδεία πίτσας από την «Pizza Fan» και της μπίρας Amstel, Υπερήφανου Χορηγού της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου.

Η ποδοσφαιρική εμπειρία που προσφέρει η Κωτσόβολος συνεχίζεται αφού η εταιρεία φρόντισε να εξοπλίσει χώρους δημόσιας προβολής των αγώνων με τηλεοράσεις που διαθέτουν τεχνολογία αιχμής όπως η Samsung Curved 65″ και να μεταδώσει τον παλμό και τον ενθουσιασμό της παγκόσμιας διοργάνωσης σε πολλούς ακόμη φίλους της μπάλας.