Η Έκθεση Αειφορίας του WPP

Ο παγκόσμιος όμιλος υπηρεσιών επικοινωνίας WPP προχώρησε στην έκδοση της 12ης Έκθεσης Αειφορίας, η οποία επιχειρεί να καταγράψει την απόδοσή του μέσα στο 2013 και τις συνεργασίες του με ηγέτιδες μάρκες πάνω στο κομμάτι τις αειφορίας.

Ορισμένα από τα highlights της έκθεσης είναι τα ακόλουθα:

– Περί το 1,26 δισ. λίρες από τα έσοδα του WPP προέρχεται από πελάτες οι οποίοι συνεργάστηκαν μαζί του σε θέματα αειφορίας.
– Το 47% των senior managers είναι γυναίκες, ενώ το 18% είναι senior managers σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, προερχόμενες από εθνικές μειοψηφίες.
– Περί τα 64,4 εκατομμύρια λίρες επενδύθηκαν σε προωτοβουλίες εκπαίδευσης και πρόνοιας, συμπεριλαμβανομένων 4.000 παγκόσμιων προγραμμάτων για τη στήριξη νέων ανθρώπων.
– Ο περιορισμός του αποτυπώματος άνθρακα ανά κεφαλή στον όμιλο, έχει φτάσει στο 31% από το 2006 μέχρι σήμερα.
– Η αξία της pro bono δουλειάς και των φιλανθρωπικών δωρεών έχει φτάσει στα 19,6 εκατομμύρια λίρες και αντιστοιχεί στο 1,5% των αναφερόμενων κερδών προ φόρων του ομίλου.