Η Κοινωνική Ευθύνη της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER

Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Unilever και με αφορμή τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, η Knorr πραγματοποίησε με επιτυχία την ενέργεια «1 like=1 προϊόν», χάρη στην οποία προσέφερε πάνω από 13.000 προϊόντα στην Ελληνική Τράπεζα Τροφίμων.

Σ’ αυτή την προσπάθεια …«έβαλαν το χεράκι τους» οι φίλοι της Knorr που συμμετείχαν στην ειδική εφαρμογή στο www.facebook.com/KnorrGreece από τις 14 έως τις 31 Οκτωβρίου.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Μίνα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής βοηθώντας μ’ αυτή την απλή αλλά ουσιαστική κίνηση τους συνανθρώπους μας. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους φίλους της Knorr που βοήθησαν στην προσπάθειά μας αλλά και τους ανθρώπους της Ελληνικής Τράπεζας Τροφίμων, που επιτελούν ένα τόσο σημαντικό έργο».

Την πρωτοβουλία στήριξαν και οι εργαζόμενοι της εταιρείας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Knorr και συγκέντρωσαν τρόφιμα για τους 218 φορείς – 35.000 οικογένειες – που βοηθάει η Ελληνική Τράπεζα Τροφίμων.

Ο Υπεύθυνος της Ελληνικής Τράπεζας Τροφίμων κ. Νέντας Δημήτριος ανέφερε σχετικά: «Ευχαριστούμε από καρδιάς την ΕΛΑΪΣ-UNILEVER Ηellas που εδώ και 15 χρόνια είναι σταθερά στο πλευρό μας, προσφέροντάς μας τα προϊόντα της. Τέτοιες πράξεις ανθρωπιάς μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε το έργο μας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ