Mondelez Hellas: Δράσεις ΕΚΕ… από καρδιάς

Η Mondelez Hellas προσέφερε για ακόμη μία φορά… από καρδιάς υλοποιώντας δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας, τις οποίες ενίσχυσαν και οι εργαζόμενοι της εταιρίας με εθελοντική εργασία.

Στόχος της εταιρίας είναι η ανακούφιση ευπαθών κοινωνικά ομάδων που υποστηρίζονται από διάφορους φορείς και φιλανθρωπικούς οργανισμούς.

Πιο συγκεκριμένα, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας www.mondelezhellas.gr/santasbag όπου ο κάθε χρήστης είχε την ευκαιρία να προσθέσει τρία προϊόντα της εταιρίας στο σάκο του Άγιου Βασίλη, η Mondelez προσέφερε προϊόντα αξίας 10.000€ στα Παιδικά Χωριά SOS, στην Κιβωτό του Κόσμου και στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα.

Επιπλέον, με πρωτοβουλία των εργαζόμενων της εταιρίας, ανακαινίστηκαν χώροι του Κέντρου Ημερήσιας Υποδοχής Αστέγων του ΜΚΟ PRAKSIS. Για την ανακαίνιση των χώρων, συγκεντρώθηκαν χρήματα από τους εργαζόμενους τα οποία διπλασίασε η εταιρία, συγκεντρώθηκαν παιχνίδια, ενώ περίπου 10 εργαζόμενοι βοήθησαν με εθελοντική εργασία. Παράλληλα, στους χώρους της εταιρίας, οι εργαζόμενοι κατασκεύασαν γούρια και δημιούργησαν καλάθια με διάφορα προϊόντα για τις ανάγκες των χριστουγεννιάτικων bazaar της ΕΛΕΠΑΠ και του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος.

Πέρα από την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, η Mondelez υποστήριξε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους κοινωνικά παντοπωλεία, την Τράπεζα Τροφίμων και ΜΚΟ, όπως η Φλόγα, η Ελπίδα, οι Φίλοι του Παιδιού, το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού, το Χαμόγελο του Παιδιού, και πολλούς άλλους, με προϊοντικές χορηγίες αξίας 200.000€ (ή περίπου 35 τόνους σε όγκο). Παράλληλα, περισσότερα από 500 παιδιά επισκέφθηκαν το εργοστάσιο σοκολατοποιΐας Παυλίδου μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η σοκολάτα και ο Παυλίδης». Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στον παγκόσμιο μήνα εθελοντισμού, όπου στα πλαίσια του προγράμματος «1…2…3…Υγεία και Ευεξία», 130 εργαζόμενοι προσέφεραν ενημέρωση σχετικά με την υγιεινή διατροφή και άσκηση σε 150 παιδιά στα Παιδικά Χωριά SOS και στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα.

Όλες οι παραπάνω δράσεις υπογραμμίζουν την προσφορά της Mondelez προς τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες, συμβάλλοντας στην υποστήριξη κοινωνικών αναγκών, στο πλαίσιο της μακροχρόνιας στρατηγικής εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρίας.