DigiMa: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΟΠΑ

25 επαγγελματίες του digital, Brand Managers, Marketing Managers, Social media managers, Web developers, PR & Media Managers, Advertising Sales Managers, Web Masters, ελεύθεροι επαγγελματίες του Digital, ολοκληρώνουν αυτή την εβδομάδα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα” DigiMa και θα λάβουν τη σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πρόκειται για την πρώτη σειρά του προγράμματος που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο. Το πρόγραμμα συνδυάζει ανάλυση και εφαρμογή, στρατηγική και εργαλεία, γνώση και εμπειρία, καλύπτοντας όλη την απαραίτητη θεματολογία του digital marketing: στρατηγική ανάλυση & σχεδιασμό (e-marketing plan), περιεχόμενο, υπηρεσίες και πώληση (content marketing, omnichannel approach, e-shops), επικοινωνία και προβολή (SEO, SEM, mobile, κοινωνικά δίκτυα, e-mailing), αξιοποίηση δεδομένων και μέτρηση αποτελεσματικότητας (Web & Social media metrics, CRM & Big data, νομικά θέματα του διαδικτύου).

Χαρακτηριστικό της εκπαίδευσης που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα αποτελεί η ομάδα των εισηγητών οι οποίοι προέρχονται τόσο από την ακαδημαϊκή κοινότητα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών όσο και από το ευρύτερο οικοσύστημα του ψηφιακού μάρκετινγκ (publishers, agencies, digital marketing services providers, digital experts) και καταξιωμένες στον τομέα τους εταιρείες (Google, Atcom, ΕΤΕ, Mindworks, UX.lab, Focus-Bari, Hangover media, Carad, Tourix, MPASS, Obrela, Linkwise κ.ά.),

Η συνολική διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 72 διδακτικές ώρες, εκτός ωρών εργασίας και ολοκληρώνεται σε μια περίοδο 3 μηνών. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 1.100 ευρώ, για το πρόγραμμα ισχύει η επιδότηση ΛΑΕΚ 0,45%.

Ήδη δρομολογείται η 2η εκπαιδευτική σειρά η οποία ξεκινά τον Φεβρουάριο. Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέχρι τις 28 Ιανουαρίου και οι εγγραφές γίνονται με σειρά προτεραιότητας και κατόπιν συνέντευξης.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.digima.gr.