Η Coca Cola light, υποστηρικτής του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου», και η κορυφαία εταιρία μόδας BSB, παρουσίασαν τη Δευτέρα 11 Ιουνίου στο κτίριο της BSB το αξεσουάρ-σύμβολο του προγράμματος.
Ένα μοντέρνο μαντήλι σε κόκκινες, λευκές και γκρι αποχρώσεις εμπνευσμένο από τα μηνύματα της καμπάνιας «Νιώσε την καρδιά σου», που μπορεί να φορεθεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τη διάθεση. Το fashion item που σχεδιάστηκε από τη δημιουργική ομάδα της BSB έπειτα από πρόσκληση της Coca Cola light, ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας και αναμένεται να γίνει το αγαπημένο αξεσουάρ των Ελληνίδων. Βρίσκεται στα ράφια επιλεγμένων καταστημάτων του δικτύου της BSB, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν για την ενίσχυση της πρωτοβουλίας της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ), για την ενημέρωση των Ελληνίδων γύρω από τις καρδιαγγειακές παθήσεις.
Σκοπός του «Νιώσε την καρδιά σου» είναι να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων, που αποτελεί τη νούμερο ένα αιτία θνησιμότητας για το γυναικείο πληθυσμό στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, καθώς και να ενημερώσει για τους παράγοντες κινδύνου και τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν επιφανείς καλεσμένοι από τον επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό κόσμο, εκπρόσωποι από το χώρο της μόδας, το Δ.Σ. της ΕΕΛΙΑ που μίλησε για το πρόγραμμα, και φυσικά εκπρόσωποι της Coca Cola light και της BSB, που για άλλη μια φορά εξέφρασαν την υποστήριξή τους στη σημαντική αυτή πρωτοβουλία.
Στο τηλεοπτικό σποτ για την επικοινωνία του προγράμματος, με πρωταγωνίστρια την πρέσβειρα της καμπάνιας Heidi Klum, η Coca Cola light προσκαλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν την προσπάθεια της ΕΕΛΙΑ για ενημέρωση όσο το δυνατόν περισσότερων Ελληνίδων, σχετικά με την υγεία της καρδιάς τους και των προληπτικών μέσων για την προστασία της.