Το BMW Group Hellas στον 4ο Ημιμαραθώνιο Αθήνας

Ο 4ος Ημιμαραθώνιος της Αθήνας που διεξάγεται την Κυριακή 3 Μαΐου, είναι το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της Άνοιξης. Στη συνέντευξη τύπου που παρέθεσε ο ΣΕΓΑΣ και ο Οργανισμός Πολιτισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων στο Πνευματικό Κέντρο Αθηνών, οι εκπρόσωποι των σωματείων, του Δήμου, της Περιφέρειας και οι κύριοι χορηγοί παρουσίασαν τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν την έναρξη της διοργάνωσης. Για δεύτερη συνεχή χρονιά ως κύριος χορηγός του Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, το BMW Group Hellas συνεχίζει να προάγει το αθλητικό πνεύμα, την ομαδικότητα, την προσπάθεια και τη συνεχή βελτίωση, που είναι οι βασικές αξίες του Κλασικού Αθλητισμού. Παραχωρώντας στόλο αυτοκινήτων και μοτοσικλετών BMW, η εταιρία θα καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης των διοργανωτών. Πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν το BMW i3, το πρώτο premium πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW με μηδενικούς ρύπους και η ανανεωμένη νέα BMW Σειρά 1 που λανσαρίστηκε πρόσφατα στην Ελλάδα.

Ισχυρό παρών θα δώσει ξανά στους αγώνες δρόμου και η BMW Team. Η ομάδα αριθμεί 140 μέλη, αποτελείται από εργαζόμενους της εταιρίας, στενούς συνεργάτες και πιστούς φίλους της μάρκας και προπονείται εβδομαδιαίως υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση της κυρίας Μαρίας Πολύζου, Προπονήτρια, Πρωταθλήτρια και Πρέσβειρα Μαραθωνίου δρόμου.

Στην ομιλία της και για την επιτυχημένη συνεργασία του BMW Group Hellas με το ΣΕΓΑΣ, η Marketing Manager της μάρκας BMW κυρία Νοέλ Σακελλαροπούλου δήλωσε: «Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε πέρσι με στόχο να εξερευνήσουμε ένα κίνημα που στην Ελλάδα φαίνεται ότι έχει βρει πρόσφορο έδαφος και φανατικούς οπαδούς και με το οποίο το BMW Group βρίσκει ταύτιση ως προς τις αρχές και αξίες του.  Το δρομικό κίνημα ή πολύ απλά, το να τρέχεις με στόχο να τερματίσεις και να πετύχεις τους στόχους που έχεις θέσει για τον εαυτό σου απαιτεί αντοχή, προσήλωση, επιμονή και συνεχή βελτίωση. Ακόμα σημαντικότερο, βασίζεται στη δυνατότητα να πετυχαίνεις τις καλύτερες επιδόσεις, εξοικονομώντας όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια. Σε παρόμοια αρχή έχει βασιστεί η στρατηγική Efficient Dynamics του BMW Group η οποία στοχεύει στην έξυπνη διαχείριση ενέργειας μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας τις δυναμικές επιδόσεις». Συνέχισε προσθέτοντας: «Μέσα από την BMW Team, θέλουμε να προάγουμε την άσκηση, την υγεία και την καλύτερη ποιότητα ζωής όχι μόνο στο δικό μας εργασιακό χώρο αλλά και γύρω μας. Κάτι που εκφράζεται απόλυτα με το motto της BMW, για το Μαραθώνιο, Get inspired. Get running».