Δεσμεύσεις και στόχοι

Τη δέσμευση της Mamidoil Jetoil στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποδεικνύει για ακόμη μια χρονιά η  Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, η οποία, μάλιστα, έχει αναρτηθεί -για πρώτη φορά- σε ειδικά σχεδιασμένο ιστότοπο (www.jetoilcsr.gr), προσβάσιμο σε όλους.

Το περιεχόμενο
Η συγκεκριμένη  Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας της Mamidoil Jetoil είναι η έκτη κατά σειρά και καλύπτει το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) για την Περίοδο Ιανουάριος 2013- Δεκέμβριος 2013. Bασίζεται στη συνολική στρατηγική ΕΚΕ και στους στόχους που έχουν τεθεί.
Αναλυτικότερα, η  Έκθεση περιγράφει την πολιτική, τη στρατηγική, τις ενέργειες και τις επιδόσεις της εταιρείας στους κοινωνικούς, οικονομικούς και περιβαλλοντικούς τομείς που επηρεάζουν την επιχειρηματική της δραστηριότητα και τη βιωσιμότητά της.

Ακολουθώντας τις αρχές
Η σύνταξη της έκθεσης βασίστηκε στις αρχές υποβολής αναφορών της GRI G3 (Παγκόσμια Πρωτοβουλία Υποβολής Αναφορών – Global Reporting Initiative). Σημειώνεται πως το Κέντρο Αειφορίας (CSE) αξιολόγησε τον απολογισμό της Mamidoil Jetoil για τη συμβατότητα της σύνταξης του Απο-λογισμού με τις αρχές υποβολής αναφο-ρών GRI G3 και το επίπεδο εφαρμογής των οδηγιών GRI G3 αξιολογήθηκε σε B+.

Ανθρώπινο δυναμικό
Σύμφωνα με την έκθεση, όσον αφορά το Ανθρώπινο Δυναμικό και παρά το γεγονός πως το 2013 υπήρξε αναμφισβήτητα μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για τις ελληνικές εταιρείες, η Mamidoil Jetoil διατήρησε όλο το προσωπικό της, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια χρονιά, ότι οι άνθρωποι της εταιρείας είναι η βάση πάνω στην οποία στηρίζει την εξέλιξή της. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως πραγματοποίησε 398 ώρες εκπαίδευσης μέσα στο 2013, πάνω σε διάφορα θέματα.

Αγορά
Στον πυλώνα «Αγορά», αναφοράς χρήζει πως το 51% των πελατών της Jetoil δήλωσαν πολύ ικανοποιημένοι κατά τη διαδικασία καταγραφής των επιπέδων εξυπηρέτησης/παραπόνων.  Επίσης, η έρευνα έδειξε πως οι περισσότεροι συμφωνούν ότι «η Jetoil δεν συνδέεται με κάτι αρνητικό στο μυαλό των καταναλωτών σχετικά με θέματα υγείας, ασφάλειας και περιβάλλοντος».

Κοινωνία
Η εταιρεία το 2013 υποστήριξε μια σειρά από δράσεις και πρωτοβουλίες για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, ιδρύματα, ευπαθείς ομάδες, σωματεία και σχολεία.  Έχοντας  στόχο να ανταποκριθεί, στο μέτρο του δυνατού, στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες της κοινωνίας ως απόρροια των οικονομικών δυσκολιών της εποχής μας, συνέχισε την παροχή δωρεάν πετρελαίου θέρμανσης σε ιδρύματα, φορείς, οικογένειες και σχολεία, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς ή απευθείας με τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Επίσης, ενίσχυσε εθελοντικές δράσεις και πρωτοβουλίες για τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης. Ειδικής μνείας αξίζει το πρόγραμμα κοινωνικού σκοπού, «Βοηθάς; Είσαι JET», στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία και οι πρατηριούχοι της προσέφεραν μέρος των εσόδων τους από τις πωλήσεις για την ενίσχυση οκτώ φορέων, τους οποίους επέλεξαν οι καταναλωτές. Συνολικά, οκτώ ιδρύματα μοιράστηκαν το ποσό των 112.000 ευρώ.

Περιβάλλον
Το Περιβάλλον αποτελεί έναν από τους κύριους άξονες πάνω στους οποίους δρα η Mamidoil Jetoil, στo πλαίσιο της στρατηγικής της ΕΚΕ. Μέσα στο 2013 προχώρησε στην αντιστάθμιση 316 τόνων αερίου του θερμοκηπίου, ενώ επίσης κατόρθωσε να καταγράψει μείωση κατανάλωσης ενέργειας 6,1% στα γραφεία της Θεσσαλονίκης και 8,6% στα γραφεία της Αθήνας. Ακόμη, τα 6 εφοδιαστικά πλοία της πιστοποιήθηκαν σαν Κλιματικά Ουδέτερα, ενώ παρουσιάστηκε επίσημα το πιλοτικό «Πράσινο» Πρατήριο στον  Άγιο Στέφανο Αττικής.

Αναδημοσίευση από την 5η Ειδική Έκδοση CSR Reports