ΑΒ Βασιλόπουλος: Παρουσιάζοντας την Αλυσίδα Ευθύνης

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από τον νέο Απολογισμό, μας παρουσιάζει τις δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, τις δεσμεύσεις της προς τους κοινωνικούς της εταίρους, καθώς και την πρόοδο και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε προς την επίτευξη των στόχων της για το 2014.

Με αφετηρία το 2007, ο 7ος κατά σειρά Κοινωνικός Απολογισμός της εταιρείας παρουσιάζει με περιεκτικό και άμεσο τρόπο τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρωτοβουλίες της ΑΒ, οι οποίες βασίζονται σε τρεις δυνατούς «κρίκους» της «Αλυσίδας Ευθύνης», της Αβητικής πλατφόρμας ΕΚΕ: τον  Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον. Παράλληλα με τη δημοσίευση του Κοινωνικού της Απολογισμού, η ένταξη του Ομίλου Delhaize, μέλος του οποίου είναι η ΑΒ από το 1992, στο Διεθνή Δείκτη Αειφορίας, Dow Jones Sustainability Index 2015, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους διεθνείς δείκτες αειφορίας, έρχεται ως αναγνώριση της μακρόχρονης δέσμευσης και πορείας της εταιρείας στο υπεύθυνο επιχειρείν.

Για τον πυλώνα «Άνθρωπος», την πρώτη ενότητα του Απολογισμού, μία από τις βασικές προτεραιότητες της ΑΒ είναι η συνεχής επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, που αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας. Στην ίδια ενότητα παρουσιάζεται το μεγάλο κοινωνικό πρόγραμμα της ΑΒ «52 Εβδομάδες, 52 Δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα», που στόχο έχει τη στήριξη ανθρώπων που το έχουν ανάγκη, καθώς και επιμέρους δράσεις της σε τοπικό επίπεδο.

Η δεύτερη ενότητα αφορά στον πυλώνα «Προϊόντα». Η ασφάλεια και η ποιότητα των προϊόντων αποτελούν αδιαπραγμάτευτη αξία και καθημερινή επιδίωξη της ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία διεξάγει αυστηρούς ελέγχους ποιότητας, προκειμένου να ανταποκρίνεται συνεχώς στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Παράλληλα, η ΑΒ επικεντρώνεται στην υποστήριξη της εγχώριας παραγωγής και την ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων, προσφέροντας στους προμηθευτές την απαραίτητη τεχνογνωσία, για τη διάθεση προϊόντων υψηλής ποιότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Ο Κοινωνικός Απολογισμός ολοκληρώνεται με τον τρίτο πυλώνα, το «Περιβάλλον». Η ΑΒ εφαρμόζει πρακτικές και ολοκληρωμένα προγράμματα που στοχεύουν στην αποδοτική διαχείριση και εξοικονόμηση ενέργειας, βελτιώνουν τις υποδομές των μεταφορών και μειώνουν τα απορρίμματά της. Βαθιά ευαισθητοποιημένη στο θέμα κατασπατάλησης τροφίμων τα οποία παράλληλα αποτελούν μεγάλη πηγή ρύπανσης, η ΑΒ είναι η πρώτη εταιρεία στο εγχώριο λιανεμπόριο που εφαρμόζει οργανωμένο πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων από το 2013.

Πεποίθηση της εταιρείας είναι ότι οι μεγάλες και σύγχρονες εταιρείες, για να αξίζουν την εμπιστοσύνη των κοινωνικών τους εταίρων, θα πρέπει να φέρονται ως υπεύθυνοι εταιρικοί πολίτες. Σε αυτό το πνεύμα, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα συνεχίσει δυναμικά, αναπτύσσοντας πρωτοβουλίες και δράσεις, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών, των συνεργατών και των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται.

Ο Απολογισμός είναι στην ιστοσελίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος www.ab.gr και πιο συγκεκριμένα στο:
http://www.ab.gr/assets/pdf-files/2014_csr_ab.pdf

 

Αναδημοσίευση από το Τεύχος 52 του CSR Review.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ