Απονεμήθηκαν τα Corporate Affairs Excellence Awards

Με την Τελετή Απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στην Αίγλη Ζαππείου κορυφώθηκε η τρίτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards, την παρουσίαση των οποίων έκαναν οι δημοσιογράφοι, κ. Σταμάτης Ζαχαρός, Νεκτάριος Νώτης και Γιάννης Παπαγεωργίου.

Τα Βραβεία αυτά προκηρύσσονται από το 2012 από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ, σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξης σε διαρκή βάση όλων όσοι απασχολούνται και δραστηριοποιούνται στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων, οριοθετώντας το πλαίσιο μέσω του οποίου εντοπίζονται, αναδεικνύονται, δημοσιοποιούνται και επιβραβεύονται επιτυχημένες πρακτικές, εργαλεία και εφαρμογές, οι οποίες προσθέτουν αξία στη λειτουργία και στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και αποτελούν πρακτικές προς μίμηση στη λειτουργία Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.

Οι υποψηφιότητες για τα Corporate Affairs Excellence Awards 2016 αφορούσαν δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, είτε πλήρως είτε πιλοτικά, από 1 Ιανουαρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου του 2015. Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίσθηκαν και τα βραβεία που απέσπασαν οι επιχειρήσεις είναι τα ακόλουθα:

• Για την Εταιρική Επικοινωνία απονεμήθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ δύο βραβεία: στην Nestle Hellas για τη δράση «Νοιάζομαι 2015» και στη Wind Hellas Τηλεπικοινωνίες για τη δράση «Wind & Windrunning Team – 5 χρόνια Δρομικό Κίνημα». Για λογαριασμό της Nestle Hellas το βραβείο παρέλαβε η κ. Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager της εταιρείας. Από πλευράς Wind Hellas το βραβείο παρέλαβαν ο κ. Γιώργος Τσαπρούνης, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και η κ. Ειρήνη Αναστασιάδου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας. Τα βραβεία αυτής της κατηγορίας επιβραβεύουν καμπάνιες εταιρικής/κλαδικής επικοινωνίας για την προώθηση του εταιρικού οράματος ή του επιχειρηματικού ή κλαδικού σκοπού ενημερώνοντας και αφυπνίζοντας την κοινή γνώμη, ενδυναμώνοντας παράλληλα τη φήμη του οργανισμού ή και συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

• Στην κατηγορία Εταιρία & Συμμέτοχοι βραβεύθηκαν από τον κ. Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΥΠ, οι ακόλουθες εταιρείες: Diageo Hellas για τη δράση «Diageo Bar Institute», Mc Cain Hellas για τη δράση «Καρπός Φροντίδας» και Power Health Hellas για τη δράση «Vitamins Academy, Η 1η Ακαδημία Βιταμινών στην Ελλάδα από την Power Health». Για λογαριασμό της Diageo το βραβείο παρέλαβαν η κ. Βάνια Σταμέλου, Category Development Manager και η κ. Λουκία Χωραφά, Client Service Director της MSPS. Από πλευράς Mc Cain Hellas το βραβείο παρέλαβαν η κ. Ξανθή Παπαδάκη, Administration Manager, και ο κ. Νικόλαος Κουκάς, CSR Project Manager, και από πλευράς παρόχου η κ. Μαρίνα Καραστεργίου, Γενική Διευθύντρια της Sprint Integrated Communications. Για λογαριασμό του τρίτου νικητή της κατηγορίας, το βραβείο παρέλαβε ο κ. Αντώνης Κοσάρης, Γενικός Διευθυντής της Power Health Hellas. Τα βραβεία της συγκεκριμένης κατηγορίας αφορούν συνολικά προγράμματα που υποστηρίζουν την προσέκλυση, τον ανοικτό διάλογο ή την ενίσχυση σχέσεων με ένα, μερικά ή όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (συνεργάτες, καταναλωτές, τοπικές κοινότητες, ΜΚΟ κτλ.).

• Στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία απονεμήθηκαν από τον κ. Πάκη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Εταιρικής Ποιότητας του Διεθνής Αερολιμένα Αθηνών και Αντιπρόεδρο του Δικτύου ΕΚΕ, βραβεία στις παρακάτω τέσσερις εταιρείες: στην ABBVIE Φαρμακευτική για τη δράση «Go where no one has gone before». Το συγκεκριμένο βραβείο παρέλαβε η κ. Ζέφη Βλαχοπίωτη, Brand Manager, Abbvie και από πλευράς παρόχου ο κ. Πέτρος Δαγλιλέλης, Project Manager της SUMMIT Change Facilitators. Στην ΑΕ Τιτάν Τσιμέντων για τη δράση «Πρόσθεσε Αξία: Όταν οι ιδέες μας γίνονται πράξη». Το βραβείο αυτό παρέλαβε για λογαριασμό της εταιρείας η κ. Άγκαθα Καρανίκα, Εταιρική Επικοινωνία Τομέα Ελλάδος. Στην Ελαϊς-Unilever Hellas για τη δράση «17 Παγκόσμιοι Στόχοι του ΟΗΕ για 1 Καλύτερο Αύριο». Το βραβείο παρέλαβαν η κ. Μίνα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Επικοινωνίας Αειφόρων Πρακτικών & Κοινωνικής Ευθύνης και η κ. Εβελίνα Μακρή, Αssistant στο Τμήμα Εσωτερικής Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Τέλος, στην Novartis Hellas για τη δράση «GSK Integration». Το βραβείο αυτό παρέλαβε η κ. Άννα Μουρίκη, Head, Oncology Communications & Patient Relations, Novartis και από πλευράς παρόχου η κ. Τζίνα Ρουμπάκου, Senior Manager, Brand Communications της Weber Shandwick. Τα βραβεία αυτής της κατηγορίας αφορούν στην ανάπτυξη προγράμματος ή δράσης, εργαλείων, καμπάνιας για την προώθηση εταιρικών στόχων ή δράσεων στους εργαζόμενους, καθώς και την ενεργό συμμετοχή τους.

• Για την Έμμεση Επικοινωνία Προϊόντος βραβεύθηκε από τον κ. Γιάννο Γραμματίδη, Μέλος Δ.Σ. της ΕΔΕΕ, η εταιρεία Public για τη δράση «Βραβεία Βιβλίου Public». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Ανθή Τροκούδη, Corporate Affairs & Communication Director της εταιρείας. Το βραβείο αφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιας για την προώθηση ενός προϊόντος.

• Για την κατηγορία Καλύτερη Χρήση των Social Media βραβεύθηκαν από τον κ. Αναστάσιο Ροδόπουλο, Ταμία Δ.Σ. της ΕΕΔΕ οι εταιρείες Public για τη δράση «Back to School» και η TNT ΣΚΑΙΠΑΚ για τη δράση «Social Media vs Capital Controls». Για λογαριασμό της Public, το βραβείο παρέλαβε ο κ. Χρήστος Φραγκογιάννης, Social Media Manager της εταιρείας. Από πλευράς TNT ΣΚΑΙΠΑΚ το βραβείο παρέλαβαν η κ. Μαρία Ανδριανάκου, Marketing Manager Ελλάδος και Νοτιοανατολικής Ευρώπης και η κ. Τζωρτζίνα Μακρή, Marketing Coordinator Ελλάδος. Τα βραβεία που απονεμήθηκαν στη συγκεκριμένη κατηγορία αφορούσαν καμπάνια που χρησιμοποίησε αποτελεσματικά τα social media για να ενημερώσει και επηρεάσει τα επιθυμητά κοινά στόχο, επιτυγχάνοντας τους στόχους που είχε θέσει ο οργανισμός.

• Για τις Σχέσεις με τα ΜΜΕ βραβεύθηκε από τον κ. Κωνσταντίνο Αραβώση, Μέλος Δ.Σ. της ΕΔΕΕ, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για λογαριασμό της οποίας παρέλαβε το βραβείο η κ. Έλλη Παναγιωτοπούλου, Corporate Affairs Manager. Από πλευράς παρόχου το βραβείο παρέλαβε ο κ. Μανώλης Μαρκουλάκης, Director, Corporate & Public Affairs της Advocate/Burson-Marsteller. Το βραβείο αφορούσε πρόγραμμα ή σειρά δράσεων που σχεδιάστηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των στελεχών των ΜΜΕ και να τους κινητοποιήσουν θετικά, ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικής γνώμης για μια υπηρεσία, προϊόν ή οργανισμό στο ευρύ κοινό.

• Στην κατηγορία Επικοινωνιακή Διαχείριση Θεμάτων ή Κρίσης βραβεύθηκαν από την κ. Δήμητρα Δασκαλάκη, Πρόεδρο Οργανωτικής Επιτροπής των Βραβείων, οι παρακάτω δυο εταιρείες: Interamerican για τη δράση «Capital Controls» και Nestle Hellas για τη δράση Nestle-Nescafe «Σώσε το Σκιουράκι». Από πλευράς Interamerican παρέλαβε το βραβείο ο κ. Ιωάννης Ρούντος, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας. Για λογαριασμό της Nestle Hellas το βραβείο παρέλαβε η κ. Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager, Nestle και από πλευράς παρόχου η κ. Μάγδα Κουτσουφλάκη, Account Director της Weber Shandwick. Σε αυτή την κατηγορία επιβραβεύεται μια σειρά ενεργειών ή μια καμπάνια που αποδεικνύει την αποτελεσματική επικοινωνιακή διαχείριση ενός σημαντικού για την επιχείρηση θέματος ή μιας σημαντικής κρίσης, δρώντας προληπτικά/αποτρεπτικά και μειώνοντας τις αρνητικές συνέπειες για τον οργανισμό ή συμβάλλοντας αποτελεσματικά στην αποκατάσταση και ενίσχυση της φήμης του.

• Για το Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ βραβεύθηκαν από τον κ. Δημήτρη Ρούλια, Γενικό Γραμματέα ΔΣ της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος οι ακόλουθες τρεις εταιρείες: η CocaCola 3E για τη δράση «Το σχολείο που θέλεις», η Ελληνικά Πετρέλαια ΑΕ για τη δράση «Αλληλεγγύη χωρίς σύνορα» και η Roche Hellas για τη δράση «Εφόδια Ζωής, Βήματα Ζωής». Για λογαριασμό της πρώτης εταιρείας το βραβείο παρέλαβε η κ. Αγγελική Παπαδημητρίου, Press & Social Media Coordinator στην Coca-Cola Τρία Έψιλον. Για την εταιρεία  Ελληνικά Πετρέλαια παρέλαβε το βραβείο o κ. Γιάννης Κορωναίος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων του Ομίλου. Τέλος, για λογαριασμό της Roche Hellas, το βραβείο παρέλαβε η κ. Ξένια Καπόρη, External Affairs Director και από πλευράς παρόχου η κ. Μίκα Παπαηλιού, Account Manager του project, V+O Greece. Τα βραβεία που απονέμονται στη συγκεκριμένη κατηγορία αφορούν σε δράσεις/προγράμματα που εντάσσονται σε μια γενική στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας (ή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης) και σχετίζονται άρρηκτα με την ουσιαστικότητα που έχει αναγνωρίσει/καταγράψει η εταιρεία (δηλ. τη συσχέτιση της σημασίας του συγκεκριμένου θέματος τόσο για τις ανάγκες της εταιρείας – core business – όσο και τις προσδοκίες των επιμέρους ομάδων συμμετόχων που επηρεάζονται). Με αυτό το βραβείο, το ΤΕΥΠ επιθυμεί να επιβραβεύει εκείνα τα προγράμματα ΕΚΕ που έχουν πραγματικό και μετρήσιμο όφελος για τη βιωσιμότητα της εταιρείας.

• Για τη Δράση/Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους που αφορούσε καμπάνια που αναπτύχθηκε για την επίτευξη σημαντικών επιχειρησιακών στόχων με κόστος χαμηλότερο από 5.000 ευρώ, βραβεύθηκε από τον κ. Βασίλη Λώλα, η εταιρεία Public για τη δράση «Λογοτεχνικοί περίπατοι». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Βασιλική Γρίβα, Corporate Affairs Manager.

• Στη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν δυο τιμητικές βραβεύσεις σε σημαντικά στελέχη από τον χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, κ. Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, απένειμε τιμητική διάκριση στον κ. Θαλή Κουτούπη για τη συνολική συνεισφορά του στον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα. Εξάλλου, ο κ. Γιάννης Φρέρης, Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΥΠ, απένειμε τιμητική διάκριση στον κ. Σπύρο Ξένο, σε αναγνώριση της σημαντικής συνεισφοράς του στην Ίδρυση του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ.

Ειδικές Διακρίσεις απονεμήθηκαν από τον κ. Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΥΠ, για την Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs) στις  ακόλουθες εταιρείες: 3M Hellas για τη δράση «3M Caravan Showroom on the Road», Μαρινόπουλος ΑΕ για τη δράση «Στρατηγική Facebook για τη Μαρινόπουλος» και Nestle Hellas για τη δράση «Pets@work, Nestle Purina Petcare». Το βραβείο για την εταιρεία 3M Hellas παρέλαβε ο κ. Ίων Βορεόπουλος, Country Leader. Για λογαριασμό της Μαρινόπουλος ΑΕ το βραβείο παρέλαβαν από πλευράς παρόχου η κ. Όλγα Κρικέλλη, Client Service Director και η κ. Σίσσυ Χρονιάρη, Social Media Executive της Universal Media. Τέλος, ο κ. Κωνσταντίνος Πανουκλιάς, Brand Manager Nestle Purina PetCare, παρέλαβε το αντίστοιχο βραβείο για λογαριασμό της Nestle Hellas.

• Επίσης, Ειδικές Διακρίσεις για την Καινοτομία στην Επικοινωνία απονεμήθηκαν από την κ. Αγγελική Παπαδοπούλου, Γενική Γραμματέα Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΥΠ, σε δύο νικητές και συγκεκριμένα: στην εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος για τη δράση «Τρόφιμα Αγάπης» και στην Τράπεζα Eurobank Ergasias για τη δράση «Προτεραιότητα στα Σένα». Για λογαριασμό της ΑΒ Βασιλόπουλος, παρέλαβαν το βραβείο η κ. Αλεξία Μαχαίρα, Communication & Sustainability manager της εταιρείας και η κ. Αλέξια Μοάτσου, Ιδρυτικό μέλος της οργάνωσης «Μπορούμε». Από πλευράς της Τράπεζας Eurobank το βραβείο παρέλαβε ο κ. Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing, Εταιρικής Επικοινωνίας και Σχέσεων Πελατών Ομίλου. Οι συγκεκριμένες διακρίσεις αναγνωρίζουν την καινοτομία στις δράσεις επικοινωνίας, με τρόπο ώστε το βραβευόμενο πρόγραμμα να λειτουργεί ως υπόδειγμα στην αγορά και να εισάγει νέα τεχνογνωσία.

• Τέλος, απονεμήθηκαν δυο Ειδικές Διακρίσεις στην κατηγορία «Έρευνα και Προγραμματισμός», από την κ. Δήμητρα Δασκαλάκη, Πρόεδρο Οργανωτικής Επιτροπής των Βραβείων. Βραβεύθηκαν η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για τη δράση «Επικοινωνία, Δέσμευση και Ανταπόκριση της Εθνικής Τράπεζας προς τα Ενδιαφερόμενα Μέρη» και η Microsoft Hellas για τη δράση «Microsoft Adventure Coding Classes». Το βραβείο για την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος παρέλαβε ο κ. Νικόλαος Μέλιος, Αναπληρωτής Διευθυντής, Διεύθυνση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τράπεζας και του Ομίλου. Για λογαριασμό της Microsoft Hellas παρέλαβε το βραβείο ο κ. Τίμος Πλατσάς, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας.

Χορηγοί της Τελετής Απονομής ήταν οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Manifest Services και Novartis Hellas και υποστηρικτής η Γέφυρα Α.Ε. Χορηγός Δημιουργικού η H+K Strategies, Επικοινωνίας τα Adbusiness, CSR Review, Daily Fax, Manager, Marketing Week, Retail Business και Οικονομική Επιθεώρηση. Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας ήταν τα: Advertising.gr, Businessnews.gr, CSRnews.gr, Economia.gr, Epixeiro.gr, Euro2day, FnBdaily.com και NextDeal.gr. Τηλεοπτικός χορηγός το SBC TV.