ACS Athens: Ακαδημαϊκό συνέδριο στις 21 και 22 Απριλίου

Στις 21 και  22 Απριλίου, 2016, το ACS Athens διοργανώνει ακαδημαϊκό συνέδριο με σκοπό να παρουσιάσει τα αποτελέσματα πολυετούς έρευνας που πραγματοποιείται από τους εκπαιδευτικούς του, στο πλαίσιο πρωτοκόλλου ακαδημαϊκής αξιολόγησης  με τίτλο «Διατήρηση της Αριστείας». Το πρωτόκολλο αξιολόγησης έχει δημιουργηθεί από το Middle States Association for Colleges & Schools (MSA-CESS)  (Οργανισμός Αξιολόγησης Κολλεγίων και Σχολείων των Μεσοπολιτειών των ΗΠΑ). Το συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, σε διοικητικά  στελέχη εκπαιδευτικών οργανισμών, σε μαθητές, φοιτητές και γονείς και θα πραγματοποιηθεί στο ACS Athens, Λεωφ. Αγίας Παρασκευής 129 & Καζαντζάκη στο Χαλάνδρι.

Το ACS Athens επιλέχθηκε ως κατεξοχήν πρωτοπόρο σχολείο σε διεθνές επίπεδο για να αξιολογηθεί βάση του νέου αυτού πρωτοκόλλου. Για να πιστοποιηθεί ένας εκπαιδευτικός οργανισμός μέσω αυτού του πρωτοκόλλου, πρέπει να αποδείξει την αποτελεσματικότητα του σε βάθος χρόνου στην επίτευξη των επιθυμητών και αναμενόμενων υψηλών επιπέδων στις επιδόσεις των μαθητών και την σταθερή ικανότητά του να διατηρεί αυτά τα υψηλά επίπεδα.

Ως διεθνές σχολείο, το ACS Athens προσελκύει μαθητές με διαφορετικά και πολύμορφα μαθησιακά χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει ότι η διδακτική και μαθησιακή προσαρμογή είναι μία συνεχόμενη διαδικασία και επομένως, όπως τονίζει ο Πρόεδρος του σχολείου Δρ. Στέφανος Γιαλαμάς,  “η «Διατήρηση της Αριστείας» είναι μια δυναμική προσέγγιση, στην καρδιά της οποίας βρίσκεται η συνεχής βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας. Η πρόκληση για μας είναι να βρούμε τον καλύτερο τρόπο για να αποκτούν οι μαθητές τις δεξιότητες και στρατηγικές μάθησης του 21ου αιώνα ενώ συνεχίζουμε να στοχεύουμε στην αριστεία».

Τα τελευταία χρόνια, στην συνεχή προσπάθειά τους να παρέχουν το βέλτιστο μαθησιακό περιβάλλον, οι καθηγητές του ACS Athens έχουν διευρύνει τον ορισμό της μάθησης ώστε να συμπεριλαμβάνεται η στοχαστική πρακτική, η εφαρμόσιμη έρευνα και η συνεργασία μέσα από ομάδες επαγγελματικής ανάπτυξης και μάθησης.

Οι τομείς έρευνας συμπεριλαμβάνουν ενότητες όπως:

  • Εναρμόνιση όλων των προγραμμάτων του σχολείου αλλά και της Ανώτατης Εκπαίδευσης με το μαθητικό προφίλ
  • Σκέψη και συγγραφική δεξιότητα – επικοινωνία δια μέσου των ακαδημαϊκών κλάδων
  • Εννοιολογική διδασκαλία Μαθηματικών
  • Αγγλικά ως Δεύτερη Γλώσσα/Αγγλικά ως Ξένη Γλώσσα
  • Μεθοδολογία i²Flex, το μοντέλο υβριδικής/μεικτής μάθησης του ACS Athens
  • Πρόγραμμα Υποστήριξης Μαθησιακών Θεμάτων
  • Κοινότητα Συνεργατικής Μάθησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης

«Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία της μάθησης ενώ οι εκπαιδευτικοί υιοθετούν τη δημιουργικές πρακτικές και μια ιδιαίτερη διαδικασία αυτογνωσίας και επιμόρφωσης με στόχο πάντα τις βέλτιστες πρακτικές μόρφωσης», λέει η Κα Πέγκυ Πελώνη, Κοσμήτορας Μαθητικών Θεμάτων στο ACS Athens.

Τα αποτελέσματα της σκληρής αυτής δουλειάς θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου με την ελπίδα πως όλοι οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν έναν πλούτο γνώσεων, ιδεών και βέλτιστων πρακτικών για  προγράμματα σπουδών, μεθόδους διδασκαλίας, επαγγελματική επιμόρφωση, ανάπτυξη και πρακτικές ακαδημαϊκής ηγεσίας.

Όπως δηλώνει ο Πρόεδρος του ACS Athens Δρ. Γιαλαμάς, “Το πρωτόκολλο “διατήρηση της αριστείας” αποτελεί μια παρακαταθήκη για τις μέλλουσες γενιές των μαθητών του ACS Athens”.

Για περισσότερες πληροφορίες: επικοινωνήστε με την κα. Μελίνα Βασιλειάδη, [email protected]. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Για δήλωση συμμετοχής:    http://www.acs.gr/colloquium2016-reg/.