Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
ΤΕΧΑΝ: Τέσσερις μεγάλοι εκπαιδευτικοί Διαγωνισμοί Ανακύκλωσης σε όλη την Ελλάδα
Η ΤΕΧΑΝ Α.Β.Ε.Ε., πρωτοπόρος στον τομέα της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης, ενισχύει και συνεχίζει τη δέσμευσή της για την προώθηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης,...