Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
ΣΟΛ Crowe: Ανάμεσα στις κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις για το εργασιακό της...
Η ΣΟΛ Crowe, μια από τις μεγαλύτερες ελεγκτικές εταιρείες στην Ελλάδα, με εξειδικευμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής, ελεγκτικής και φορολογικής υποστήριξης, αναγνωρίστηκε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά,...