Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Blink Charging Hellas: Πάνω από 100 σημεία φόρτισης σε 65 καταστήματα...
Η Blink Charging Hellas, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα, συνεχίζει να πρωτοπορεί στον κλάδο της βιώσιμης κινητικότητας, ανακοινώνοντας την επίτευξη ενός...