Coca-Cola: προσφορά…χαράς σε παιδιά ιδρυμάτων

Ως μεγάλος χορηγός της παράστασης Alegria του Cirque du Soleil, η Coca-Cola προσκάλεσε τα παιδιά του “Παιδικού Χωριού SOS Βάρης”, του “Χατζηκυριάκειου” ιδρύματος και του ιδρύματος “Χατζηκώνστα” να παρακολουθήσουν από κοντά το φαντασμαγορικό αυτό θέαμα. Συνολικά, περισσότερα από 120 παιδιά είχαν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν μέσω της μαγικής παράστασης Alegria σε έναν κόσμο χαράς. ‘Alegria’ στα ισπανικά σημαίνει αγαλλίαση, συναίσθημα που είναι απαραίτητο σε ένα παιδί για να συνεχίσει να ονειρεύεται.

Η Coca-Cola επέλεξε με ιδιαίτερη χαρά να υποστηρίξει τη διάσημη παράσταση, αφού η ‘Alegria’ ενσαρκώνει ιδανικά τα θετικά μηνύματα που η μάρκα επιθυμεί να μεταδώσει μέσα από την καμπάνια «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο». Η νέα καμπάνια της Coca-Cola μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε τους χιλιάδες αληθινούς και καθημερινούς λόγους που υπάρχουν γύρω μας για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Γεγονότα και καταστάσεις που συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας, αλλά πολλές φορές περνούν απαρατήρητα, ωστόσο μπορούν να μας δώσουν τη νότα αισιοδοξίας που χρειαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τη ζωή με χαμόγελο.