ΟΤΕ: Από την πρώτη στιγμή δίπλα στους ανθρώπους που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές

Άμεσα ανταποκρίθηκε ο Όμιλος ΟΤΕ στις ανάγκες που δημιουργήθηκαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική Αττική και Κινέτα, εξασφαλίζοντας από την πρώτη στιγμή το αγαθό της επικοινωνίας, αλλά και προσφέροντας υλική στήριξη. Συγκεκριμένα:

 

Υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών

 

Δίκτυο Κινητής

 

Επιτεύχθηκε η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE ήδη από την περασμένη Τρίτη, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές και μετά από εντατικές προσπάθειες των ανθρώπων του Ομίλου ΟΤΕ, τόσο στις πληγείσες περιοχές της Ανατολικής Αττικής, όσο και στην Κινέτα, με τη χρήση γεννητριών ρεύματος, αλλά και με κινητό σταθμό βάσης, για την περαιτέρω ενίσχυση του σήματος και την εξασφάλιση απρόσκοπτης επικοινωνίας.

 

Δίκτυο Σταθερής

 

Από την πρώτη στιγμή μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών. Την Τρίτη, μόλις επετράπη από την Πυροσβεστική, συνεργεία του ΟΤΕ ξεκίνησαν την καταγραφή των ζημιών, ενώ την Τετάρτη έγιναν οι πρώτες αποκαταστάσεις. Οι ζημιές είναι εκτεταμένες – εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 90.000 μέτρα καλωδίων, ενώ και οι καμπίνες (καφάο) που δεν έχουν καεί, στη συντριπτική τους πλειονότητα δεν λειτουργούν, καθώς δεν υπάρχει ρεύμα. Η λειτουργία του σταθερού δικτύου θα αποκαθίσταται σταδιακά.

 

Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας

 

Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών της στην Ανατολική Αττική και την περιοχή της Κινέτας, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν

  • 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής.
  • 1GB σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής.

 

Για να διευκολύνει τους ανθρώπους που έχουν πληγεί, ο Όμιλος έχει αναστείλει κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, και έχει διαθέσει όλα τα καρτοτηλέφωνα για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά.

Τέλος, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές Ραφήνα – Νέα Μάκρη – Αγ. Θεόδωροι διαθέτουν δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κάρτες SIM καρτοκινητής με ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας αξίας €10 και δωρεάν αντικατάσταση καρτών SIM. Τις τελευταίες ημέρες, συνεργάτες των καταστημάτων επισκέφθηκαν σημεία συγκέντρωσης και περισυλλογής τροφίμων και λοιπών ειδών πρώτης ανάγκης, και παρείχαν και εκεί μπαταρίες, powerbanks, φακούς και κινητά τηλέφωνα.

 

Άλλες δράσεις του Ομίλου

 

Ο Όμιλος ΟΤΕ διέθεσε στον Δήμο Ραφήνας–Πικερμίου κτίριο 400m2, στο κέντρο της Ραφήνας (Λεωφ. Αλ. Φλέμινγκ 1 & Βασ. Γεωργίου Β΄ 17) που χρησιμοποιείται από τον Δήμο ως Κέντρο Συλλογής και Διανομής τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, για τη στήριξη και ανακούφιση των πληγέντων. Η υποδομή έχει εξοπλιστεί με τηλεφωνικό κέντρο και internet. Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού: 22940 22202. Επιπλέον, υπήρξε άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα του ΓΕΕΘΑ,  του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και της Πυροσβεστικής, για παροχή τηλεπικοινωνιακών υποδομών και υπηρεσιών.

Για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών για αίμα, ο Όμιλος ΟΤΕ, μέσω του Προγράμματος Εθελοντικής Αιμοδοσίας, έχει θέσει, από την πρώτη στιγμή, στη διάθεση των Γενικών Νοσοκομείων Αττικής – ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ, ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΘΡΙΑΣΙΟ» και «Η ΕΛΠΙΣ» – φιάλες αίματος  από την Τράπεζα Αίματος των ανθρώπων του Ομίλου, μια από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρικές τράπεζες αίματος στην Ελλάδα.

Τέλος, ο Όμιλος ΟΤΕ και οι εργαζόμενοί του, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Εργαζομένων ΟΤΕ, συγκέντρωσαν είδη πρώτης ανάγκης, με έμφαση στη συλλογή φαρμακευτικών ειδών. Η διανομή θα πραγματοποιηθεί σε συνεννόηση με τους τοπικούς φορείς.