Το ιστορικό κτίριο του City Link και το πολυκατάστημα attica μετατράπηκαν σε σύμβολα ελπίδας, συμμετέχοντας στην Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies. Το κτίριο φωταγωγήθηκε ροζ σε μια ειδική εκδήλωση στις 23/10 στο πλαίσιο της εκστρατείας που πραγματοποιεί κάθε Οκτώβριο παγκοσμίως η Estee Lauder και θα παραμείνει φωταγωγημένο μέχρι τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη, αποτελώντας το σύμβολο της Πρόληψης και της Έγκαιρης Διάγνωσης για την χώρα μας. Όπως δήλωσε η Διευθύντρια της Estee Lauder, Πελίνα Θεμελή: «H πρωτοβουλία Φωταγώγησης κτιρίων-οροσήμων ανά τον κόσμο από τον όμιλο Estee Lauder, έχει ως στόχο να τραβήξει την προσοχή και το ενδιαφέρον των γυναικών και να τους υπενθυμίσει ότι «ο προληπτικός έλεγχος σώζει ζωές».
Η συμμετοχή της Ελλάδας φέτος με το κτίριο του City Link και του πολυκαταστήματος attica έχει διπλό μήνυμα. Είναι μια κίνηση που συμβάλλει μεταξύ άλλων στην εικόνα της Αθήνας ως μιας όμορφης αλλά και σύγχρονης πόλης, καθώς αποτελεί ένα σημείο ορόσημο του κέντρου.
Το σχεδιασμό και την υλοποίηση της φωταγώγησης ανέλαβε το City Link, ενώ την διοργάνωση της βραδιάς τα πολυκαταστήματα attica.