Απονεμήθηκαν τα βραβεία «Κούρος 2019»

Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 25η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας, της εξωστρέφειας και της υπευθυνότητας, απονέμοντας τα ιστορικά Βραβεία Επιχειρηματικότητας ΚΟΥΡΟΣ σε επιχειρηματίες που οδηγούν τους οργανισμούς τους σε εξαιρετική επίδοση βάσει οικονομικών μεγεθών και αναπτυξιακών προοπτικών. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Α.Ε., του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου, του εκπροσώπου του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης, Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κυρίου Σπυρίδωνα- Άδωνι Γεωργιάδη, σημαντικών πολιτικών και θεσμικών εκπροσώπων, αλλά και εκατοντάδων διακεκριμένων στελεχών επιχειρήσεων.

Με Βραβείο ΚΟΥΡΟΣ 2019 τιμήθηκαν οι:

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ: Παναγιώτης Τσινάβος, ΚΡΙ ΚΡΙ

Η Ελληνική εταιρεία ΚΡΙ ΚΡΙ  ιδρύθηκε το 1954, με βασικό στόχο την παραγωγή και διάθεση παγωτού. Από το 2003 η εταιρεία εισέρχεται στο Χρηματιστήριο και ξεκινά παράλληλη δραστηριότητα παραγωγής ευρωπαϊκού τύπου γιαούρτης, κατατάσσοντας την εταιρεία στη 2η θέση σε όγκο στην εγχώρια αγορά.

Τα τελευταία χρόνια η ΚΡΙ ΚΡΙ συνεχίζει την ανοδική της πορεία, αγγίζοντας τα 94 εκατ. ευρώ τζίρου το 2018 και εκτιμάται ότι φέτος θα ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ.

Πέρα από την επιτυχημένη πορεία στην Ελλάδα, η ΚΡΙ ΚΡΙ έχει μία επιτυχημένη πορεία σε διεθνείς αγορές, με παρουσία των προϊόντων της σε περισσότερες από 30 χώρες, οι οποίες αποτελούν πλέον το 40% του κύκλου εργασιών της.  Σήμερα η ΚΡΙ ΚΡΙ, μετά από 65 χρόνια επιτυχημένης επιχειρηματικής πορείας και συνεχών επενδύσεων, συγκαταλέγεται στις πιο δυναμικές βιομηχανίες τροφίμων.

ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΙΒΟ: Κωνσταντίνος Βιτουλαδίτης, ΜΕΓΑ

Η ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ ιδρύθηκε το 1980 με σκοπό την παραγωγή και διάθεση καινοτόμων προϊόντων ατομικής υγιεινής με ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο σημαντικών και φημισμένων μαρκών: Babylino, Everyday, SANI, Pom Pon και Wet Hankies.

Σήμερα, η εταιρεία απασχολεί 600 εργαζομένους και έχει ετήσιο τζίρο άνω των 200 εκατ. ευρώ. Η συνεχής ανάπτυξη της εταιρείας στην εγχώρια αγορά βοήθησε την επέκτασή της σε πολλές χώρες του εξωτερικού με αποτέλεσμα 90 εκατ. ευρώ του τζίρου της να οφείλονται στην εξαγωγική της δραστηριότητα. Την τελευταία δεκαετία η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 90 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων της και την προσθήκη νέων δραστηριοτήτων στον τομέα της ατομικής υγιεινής.

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ: ΙΔΡΥΜΑ “ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΚΑΡΜΕΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ”

Το Ίδρυμα «Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου» είναι ένα κοινωφελές ιδιωτικό μη κερδοσκοπικό ίδρυμα, το οποίο ιδρύθηκε το 2011 προς τιμήν των Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου. Σκοπός του είναι να αναδείξει την περιοχή της Μεσσηνίας σε πρότυπο αειφόρου ανάπτυξης, αλλά και να υποστηρίξει κοινωνικές δράσεις σε όλη την Ελλάδα. Το Ίδρυμα σχεδιάζει, διαχειρίζεται και χρηματοδοτεί προγράμματα που σχετίζονται με την έρευνα, την εκπαίδευση και την υποστήριξη τοπικών δομών της Μεσσηνίας. Δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα τομέων που αφορούν την αγροτική ανάπτυξη, την κοινωνία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον, αναπτύσσοντας συνεργασίες με φορείς καθώς και με οργανισμούς.

Οι βραβευθέντες αναδείχθηκαν μεταξύ εκατοντάδων εταιρειών με την υποστήριξη της KPMG.

Την εκδήλωση άνοιξε με ομιλία του ο Πρόεδρος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας κ. Κωνσταντίνος Ευριπίδης, συγχαίροντας τους βραβευθέντες για τις διαρκείς προσπάθειές τους να πετυχαίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά και για τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης και της ευθύνης που πρεσβεύουν. Στην τοποθέτησή του σε σχέση με την οικονομία και την επιχειρηματικότητα ανέφερε μεταξύ άλλων: «Βρισκόμαστε σε μια απαιτητική μετάβαση από χώρα της κρίσης και της αστάθειας, σε χώρα ανάπτυξης, σταθερότητας και ευκαιριών. Η ευκαιρία να αλλάξουμε είναι μπροστά μας και είναι εφικτή, γιατί περνάει από το χέρι μας. Οι προϋποθέσεις είναι πλέον ευνοϊκότερες, όμως για να παγιωθούν τα θετικά αποτελέσματα και να βάλουμε ταυτόχρονα τις βάσεις για την Ελλάδα στην οποία θέλουμε να ζούμε και να επιχειρούμε 10 χρόνια από σήμερα, χρειάζεται επίμονη, συστηματική και συντονισμένη προσπάθεια και ταχύτητα στις αποφάσεις και τις πράξεις. Η ελληνική αγορά, το ανθρώπινο δυναμικό μας και η χώρα συνολικά έχουν ισχυρά, αναγνωρισμένα πλεονεκτήματα και δυνατότητες που μπορούν να πολλαπλασιαστούν, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία στην εθνική οικονομία, την απασχόληση, την ευημερία. Σε πρώτο επίπεδο απαιτείται να επιταχύνουμε αυτονόητες παρεμβάσεις για το επενδυτικό περιβάλλον, τη φορολογία, τη γραφειοκρατία, τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Παράλληλα όμως, πρέπει να δούμε και πιο μακριά, καλλιεργώντας συνολικά μια νέα κουλτούρα δημιουργίας, εγρήγορσης και αριστείας. Στο επίκεντρο αυτής πρέπει να βρίσκεται η νέα γενιά που χρειάζεται ευκαιρίες για να αναπτύξει το ταλέντο της, αλλά και νέες δεξιότητες μέσα από σοβαρή διασύνδεση της εκπαίδευσης με τις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας, που ήδη αλλάζει υπό την επιρροή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης. Εκεί βρίσκεται το μέλλον της ανάπτυξης και είναι κρίσιμο να προσαρμοστούμε στις αλλαγές άμεσα».

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η KPMG, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, η GENESIS Pharma, η Pharmathen, η Goldair και η Better Future, υποστηρικτές οι εταιρείες ILIAS LALAoUNIS και η ΕΛΕΔ, ενώ υποστηρικτές επικοινωνίας ήταν η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, το Fortune, η Direction Βusiness Network &  Business news Magazine, Touchpoint Strategies μέλος του Ομίλου Ogilvy Greece και η εταιρεία Reputation Unique.