Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά
Mε αφορμή την νέα ενέργεια ΕΚΕ της ΑΒ Βασιλόπουλος η Αλεξία Μαχαίρα Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της αλυσίδας μιλάει στο csrnews.gr για τις λεπτομέρειες της δράσης αλλά και την σημασία του υπευθύνου επιχειρείν σήμερα.
Τι ακριβώς περιλαμβάνει η νέα ενέργεια Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος; Πως σκοπεύει η εταιρεία να στηρίξει οικογένειες σε ανάγκη την περίοδο των Χριστουγέννων;
Η νέα ενέργεια Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος έχει σαν στόχο να βοηθήσει οικογένειες που έχουν ανάγκη, στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι τους. Έτσι, από τις 12 Νοεμβρίου έως και τις 12 Δεκεμβρίου η εταιρεία μας θα προσφέρει 1 λεπτό για κάθε αγορά προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας ΑΒ από τους πελάτες μας. Το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα διατεθεί για τη δημιουργία καλαθιών που θα περιέχουν μια μεγάλη ποικιλία τροφίμων για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι (χοιρινό ρόλο, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες, κρεμμύδια πίτα, κρασί αναψυκτικά και γλυκά). Οι καταναλωτές μπορούν να βοηθήσουν με κάθε αγορά τους από τις σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της ΑΒ «Η ΑΒ κοντά στην Ελληνική Γη», «ΑΒ», «ΑΒ για το σπίτι», «ΑΒ Bio», «AB terra leaf», «AB meat fresh», «AB Nutrilife» και «ΑΒ Επιλογή».
Πως θα επιλεχθούν οι 3000 οικογένειες στις οποίες θα προσφερθεί το καλάθι με τα προϊόντα της ΑΒ; Ποια θα είναι η διαδικασία και ποια τα κριτήρια;
Για τη δημιουργία των περισσότερων από 3.000 καλαθιών, αρωγός μας είναι η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μπορούμε» η οποία θα μας βοηθήσει στην επιλογή των οικογενειών μέσω των συνεργασιών της με ενορίες και αρμόδιες υπηρεσίες Δήμων σε όλη τη χώρα. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η επιλογή των οικογενειών θα γίνει από τους Δήμους με απόλυτο σεβασμό στα προσωπικά τους δεδομένα και με απόλυτα διαφανή τρόπο, εξασφαλίζοντας έτσι ότι θα βοηθηθούν οικογένειες που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Τα καλάθια μας θα γεμίσουν με απαραίτητα τρόφιμα το χριστουγεννιάτικο τραπέζι.
Θεωρείτε πως στη σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα, η στήριξη ομάδων πληθυσμού που έχουν ανάγκη πρέπει να καταστεί προτεραιότητα για της εταιρείες που έχουν μάθει να λειτουργούν με αίσθημα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης;
Πιστεύω ότι μια μεγάλη και σύγχρονη εταιρεία εμπιστοσύνης είναι αδιανόητο να μη φέρεται ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης. Άλλωστε η φιλοσοφία της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η ανάπτυξη με σεβασμό στην αγορά, τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Χρειάζεται να διανυθεί ακόμη δρόμος για να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο υπευθυνότητας σαν αγορά και σαν κοινωνία. Για αυτό το λόγο θεωρώ πως τόσο οι μεγάλες εταιρείες όσο και ο κάθε πολίτης προσωπικά πρέπει και έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει την πρόοδο προς αυτή την κατεύθυνση και να συμβάλει με τον τρόπο του στη μεταστροφή προς το καλύτερο.