Ράδιο Αρβύλα & Βινύλιο για το Χαμόγελο του Παιδιού

Σήμερα 13/4, μία ημέρα πριν τα δωδέκατα γενέθλια της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα», θα μεταδοθεί το 5ο live streaming επεισόδιο στο κανάλι της εκπομπής στο Youtube: Radio Arvyla Official, στις 10 το βράδυ ακριβώς.

Όλη η ζοφερή επικαιρότητα των παράξενων αυτών ημερών, μέσα από την τόσο αναγκαία χιουμοριστική και σατιρική ματιά της εκπομπής.

Αύριο Τρίτη 14/4,ημέρα γενεθλίων του «Ράδιο Αρβύλα», η ομάδα της εκπομπής θα τα γιορτάσει στο «Βινύλιο», σε μια βραδιά όπου μαζί με τους τηλεθεατές, θα θυμηθούνε παλιές αγαπημένες στιγμές της εκπομπής.

Όλα τα γενέθλια δώρα των τηλεθεατών θα πάνε στο “Χαμόγελο Του Παιδιού”.

Αναλυτικότερα, σήμερα Δευτέρα στο ζωντανό-live streaming “Ράδιο Αρβύλα» (https://youtu.be/X0ENheOHUPE) και αύριο Τρίτη στο «Βινύλιο», θα παρουσιαστεί και θα ξεκινήσει η μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια του «Χαμόγελου»: «Αυτό το Πάσχα Χαμογελάω στη σκέψη ότι Αγκαλιάζω…».

Το διαφορετικό αυτό πάσχα που είμαστε μακριά από τα αγαπημένα μας πρόσωπα, καλούμε όλους εσάς να στείλετε SMS στο 19810* και να μοιραστείτε μαζί μας, ποιον θέλετε να αγκαλιάσετε το Πάσχα.

Ουσιαστικά σας προτρέπουμε να συμπληρώσετε τη φράση: «Αυτό το Πάσχα Χαμογελάω στη σκέψη ότι Αγκαλιάζω…».

Τα μηνύματά σας θα αναρτώνται στο www.hamogelo.gr, ώστε να μοιραστούμε όλοι μία ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ, να γίνουμε άλλος ένας κρίκος σε αυτή την αλυσίδα και να στηρίξουμε «Το Χαμόγελο του Παιδιού», που μας χρειάζεται όλους για να μπορέσει να συνεχίσει το τόσο απαραίτητο για τα παιδιά μας έργο του.

Στο σημερινό «Ράδιο Αρβύλα», στις 22:00, θα παρουσιαστεί το σποτ της καμπάνιας σε επιμέλεια του Α. Κανάκη και με την ευγενική συμμετοχή δεκατεσσάρων αγαπημένων καλλιτεχνών (αλβαβητική σειρά): Κ. Γερονικολού, Π. Δαδακαριδης, Τ. Ζαχαράτος, Λ. Καλφαγιάννης, Κ. Κατσούλης, Κ. Λέχου, Α. Λουδάρος, Κ. Μακεδόνας, Μ. Μπεγνής, Δ. Παπαδοπούλου, Σ. Ρόκκος, Β. Σταυροπούλου, Θ. Τσαλταμπάσης, Β. Χαραλαμπόπουλος.

Ενώ την Τρίτη ο πρόεδρος του «Χαμόγελου» Κ. Γιαννόπουλος θα εμφανιστεί μέσω skype στο «Βινύλιο».

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here