Mondelēz International: Πρόοδος στην επίτευξη των στόχων για τη βιωσιμότητα και την ευεξία

Η Mondelēz International δημοσίευσε την ετήσια Έκθεση για τη βιωσιμότητα και την ευεξία για το 2019 με τον τίτλο «Snacking Made Right», επισημαίνοντας τη σημαντική πρόοδο της εταιρείας στην επίτευξη των στόχων για τη βιωσιμότητα και τη συνετή κατανάλωση σνακ για το 2025. 

Η Έκθεση σκιαγραφεί τη συνεχιζόμενη δέσμευση της Mondelēz International να οδηγήσει το μέλλον του σνακ αξιοποιώντας την παγκόσμια κλίμακά της για την επίτευξη θετικών αλλαγών.

Η Έκθεση Snacking Made Right περιλαμβάνει τα σημαντικά προγράμματα της εταιρείας για την προμήθεια βιώσιμων πρώτων υλών  και σειρά πρακτικών  που καθορίζονται από τον σκοπό της εταιρείας βάσει του οποίου η Mondelēz  International δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν το σνακ τους με το σωστό τρόπο παρέχοντας το σωστό σνακ, για τη σωστή στιγμή, φτιαγμένο με το σωστό τρόπο. Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να βιώνει τη παγκόσμια πανδημία του COVID-19, η εταιρεία πιστεύει ότι ο σκοπός της είναι πιο σημαντικός από ποτέ και δεσμεύεται να προωθήσει τις προσπάθειές της προκειμένου να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κόσμος.

«Καθώς διαχειριζόμαστε συλλογικά τον παγκόσμιο αντίκτυπο του COVID-19, τώρα περισσότερο από ποτέ είναι η ώρα για τις εταιρείες να κάνουν ό, τι είναι σωστό και να δώσουν ώθηση στη βιώσιμη ανάπτυξη σε μεγαλύτερη κλίμακα», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelēz International. «Στη Mondelez International, καθοδηγούμενοι από το βασικό μας σκοπό, επικεντρωνόμαστε  στη βιωσιμότητα με μείωση των επιπτώσεών μας στο περιβάλλον και τη δημιουργία θετικής επίδρασης στην κοινωνία ως μέρος της δικής μας αποστολής να οδηγήσουμε το μέλλον στα σνακς παρέχοντας το σωστό σνακ, για τη σωστή στιγμή, με το σωστό τρόπο. Είμαι περήφανος για τη σημαντική πρόοδο που σημειώσαμε το 2019 και πιστεύω ότι οι στόχοι μας για το 2025 είναι σωστοί έχοντας ως άξονα το μέλλον», δήλωσε ο Van de Put.

Με την κατανάλωση σνακ να αποτελεί μια αυξανόμενη τάση καταναλωτικής συμπεριφοράς παγκοσμίως, η Mondelēz International επιδιώκει μέσω της εφαρμογής του σκοπού της να δώσει τη δυνατότητα  στους ανθρώπους να απολαμβάνουν το σνακ τους με σωστό τρόπο, χρησιμοποιώντας τη μεγάλη της κλίμακα για να δημιουργήσει ουσιαστική, διαρκή αλλαγή προς το καλύτερο.

Το 2019, η εταιρεία σημείωσε σημαντική πρόοδο μέσω της δημιουργίας ανθεκτικών και βιώσιμων εφοδιαστικών αλυσίδων πρώτων υλών, της μείωσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και της καινοτομίας στη συσκευασία των προϊόντων:

  • · Βιώσιμη προμήθεια συστατικών και πρώτων υλών
    • o 63% του όγκου κακάο για την παραγωγή σοκολάτας προέρχεται από το πρόγραμμα βιώσιμης προμήθειας της εταιρείας Cocoa Life (αύξηση 20 μονάδων έναντι του 2018)
    • o 65% του σιταριού για την παραγωγή μπισκότων στην Ευρώπη προέρχεται από το σχετικό πρόγραμμα βιώσιμης προμήθειας της εταιρείας Harmony
    • o Διατήρηση του στόχου στο 100% για το φοινικέλαιο σύμφωνα με Στρογγυλή Τράπεζα για το Βιώσιμο Φοινικέλαιο (RSPO)
  • · Περιβαλλοντικό αποτύπωμα
    • o 15% μείωση των εκπομπών CO2 σε όλη την παραγωγική δραστηριότητα
    • o 27% μείωση της χρήσης νερού σε περιοχές με περιορισμένους υδάτινους πόρους
    • o 21% μείωση των αποβλήτων στην παραγωγική δραστηριότητα
  • · Καινοτομία στη συσκευασία προϊόντων
    • o 93% των συνολικών συσκευασιών (πλαστικών και μη πλαστικών) είναι σχεδιασμένο για να είναι ανακυκλώσιμο

Επιπλέον, το 2019, η Mondelēz International σημείωσε σημαντική πρόοδο στον τομέα της ευεξίας ευθυγραμμίζοντας το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με τις σύγχρονες ανάγκες διατροφής και ευεξίας, ενθαρρύνοντας τη συνετή κατανάλωση σνακς μέσω ελέγχου μερίδας και διατροφικής επισήμανσης:

  • · Το 16% των καθαρών εσόδων παγκοσμίως προέρχεται από τα σνακ ελέγχου της μερίδας
  • · Παγκόσμια τυποποίηση της επισήμανσης της ποσότητας μερίδας στη συσκευασία

Η Έκθεση Snacking Made Right της εταιρείας επιβεβαίωσε την πρόοδο σε σχέση με τους φιλόδοξους μακροπρόθεσμους στόχους που περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  • · Συνέχιση επέκτασης των προγραμμάτων βιώσιμης προμήθειας
    • o Περαιτέρω επέκταση του προγράμματος βιωσιμότητας Cocoa Life για την παραγωγή του 100% όγκου κακάο που απαιτείται για την παραγωγή σοκολάτας έως το 2025
    • o Περαιτέρω επέκταση του προγράμματος βιωσιμότητας Harmony για την παραγωγή του 100% σιταριού για μπισκότα στην Ευρώπη έως το 2022
    • o Διατήρηση του στόχου στο 100% για το φοινικέλαιο σύμφωνα με το RSPO
    • o Περαιτέρω επέκταση των συστημάτων παρακολούθησης παιδικής εργασίας και αποκατάστασης που θα καλύπτουν στο 100% τις τοπικές κοινότητες στη Δυτική Αφρική που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Cocoa Life έως το 2025
  • · Σημαντική αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
    • o Καθορισμός στόχων που βασίζονται σε επιστημονικά στοιχεία για τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 10% έως το 2025, με έμφαση στην προστασία και την αποκατάσταση των δασών
  • · Προώθηση της καινοτομίας στις συσκευασίες και αντιμετώπιση των πλαστικών απορριμμάτων
    • o 100% των συσκευασιών που σχεδιάζονται να είναι ανακυκλώσιμες με σχετική επισήμανση που θα περιλαμβάνει πληροφορίες ανακύκλωσης έως το 2025
    • o Συνεχής στήριξη σε συνεργασίες με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη για τη διαχείριση των πλαστικών απορριμμάτων
  • · Ευθυγράμμιση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου με τις σύγχρονες ανάγκες διατροφής και ευεξίας και ενθάρρυνση της συνετούς κατανάλωσης σνακ
    • o Το 20% των καθαρών εσόδων παγκοσμίως να προέρχεται από τα σνακ ελέγχου της μερίδας έως το 2025
    • o Το 100% των συσκευασιών να περιλαμβάνει επισήμανση στη συσκευασία για τη συνετή κατανάλωση σνακ έως το 2025

«Είναι σαφές ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν όλο και περισσότερο τον αντίκτυπο που έχουν οι επιλογές τους στον κόσμο και τι αντιπροσωπεύουν οι εταιρείες πίσω από τα προϊόντα», δήλωσε η Christine Montenegro McGrath, Αντιπρόεδρος Βιωσιμότητας στη Mondelēz International. «Πιστεύουμε ότι τα σνακ μας πρέπει να γίνονται με τον σωστό τρόπο, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός μέλλοντος στο οποίο ευδοκιμούν οι άνθρωποι και ο πλανήτης μας. Η σημερινή κυκλοφορία της έκθεσης Snacking Made Right είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός καθώς συνεχίζουμε να αποδεικνύουμε την πρόοδό μας σε αυτό το ταξίδι.»

Η πλήρης έκθεση και η σύνοψη είναι διαθέσιμα στο ακόλουθο link: Snacking Made Right Report