Baas | Digital: Νέα καμπάνια για την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού για λογαριασμό της Pharmaserve – Lilly

Η ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού είναι… must!  Αυτό είναι το μήνυμα της καμπάνιας που δημιούργησε η BaaS | Digital για τη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ, με  αφορμή τον μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τη νόσο. Η καμπάνια προβάλλεται στο Facebook και μέσω της πλατφόρμας DV360 (programmatic) από την Google.

Απευθυνόμενη στις γυναίκες, στόχος της καμπάνιας #YouMustToo είναι να τονίσει τη σημασία της πρόληψης του καρκίνου του μαστού, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές.

Στο δημιουργικό concept πρωταγωνιστεί η χαρακτηριστική ροζ κορδέλα, σύμβολο ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, η οποία ‘ζωντανεύει’ και δείχνει στις γυναίκες πώς μπορούν να πάρουν τον έλεγχο στα χέρια τους και να αποτρέψουν την απειλή της νόσου.

Η ετήσια μαστογραφία, η τακτική αυτοψηλάφηση, οι κληρονομικοί παράγοντες, οι καθημερινές συνήθειες, αλλά και οι νέες, ελπιδοφόρες θεραπείες, είναι τα βασικά θέματα που προβάλλονται στις 5 ταινίες της καμπάνιας.

Δείτε σχετικό βίντεο: