Ο Όμιλος H&M έχει μακρά ιστορία ενασχόλησης με τη βιωσιμότητα, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των επιχειρηματικών του δραστηριοτήτων εδώ και πολλά χρόνια. Μάλιστα, ο Όμιλος παρουσίασε σήμερα την ενοποιημένη Ετήσια Έκθεση Δραστηριοτήτων και Βιωσιμότητας της εταιρείας.
«Ο Όμιλος H&M διανύει μια πορεία μετεξέλιξης σε κυκλική επιχείρηση, και είμαι υπερήφανη για την πρόοδο που σημειώσαμε το 2021. Η ζήτηση βιώσιμων προϊόντων υψηλής αξίας αναμένεται να αυξηθεί, και τα προϊόντα που προσφέρουμε στους πελάτες μας είναι καλά τοποθετημένα ως προς αυτή την άποψη», λέει η Helena Helmersson, CEO του Ομίλου H&M.
Σύμφωνα με την έκθεση, τα κυριότερα στοιχεία που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα το 2021 συγκαταλέγονται τα εξής:
- «80% των υλικών μας είναι ανακυκλωμένα ή αντλούνται με πιο βιώσιμο τρόπο. Τριπλασιάσαμε το ποσοστό ανακυκλωμένων υλών που χρησιμοποιούμε στα ρούχα μας από το 5,8% στο 17,9%, παραμένοντας εστιασμένοι στον στόχο μας να επιτύχουμε ποσοστό 30% έως το 2025.
- Εντείναμε τους κλιματικούς στόχους μας, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση να επιτύχουμε «Net Zero» (καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα) έως το 2040 και να μειώσουμε τις απόλυτες εκπομπές μας κατά 56% έως το 2030. Σημαντικό βήμα σε αυτή την πορεία αποτελεί η απόφασή μας να μην εντάσσουμε στην εφοδιαστική αλυσίδα μας νέους προμηθευτές ή εργοστάσια προμηθευτών εάν διαθέτουν λέβητες άνθρακα στα εργοστάσιά τους, προκειμένου να επιτύχουμε τον μακροπρόθεσμο στόχο μας για σταδιακή εξάλειψη του άνθρακα από την εφοδιαστική αλυσίδα μας.
- Παρουσιάσαμε τον νέο μας στόχο να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας μειώνοντας παράλληλα κατά το ήμισυ το αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030.*
- Παρουσιάσαμε το πρωτοποριακό εργαλείο κυκλικού σχεδιασμού «Circulator», το οποίο υπογραμμίζει τη φιλοδοξία μας να σχεδιάζονται όλα τα προϊόντα μας με γνώμονα την κυκλικότητα έως το 2025. Στόχος αυτού του εργαλείου είναι να βοηθά τις ομάδες του Ομίλου H&M να δημιουργούν προϊόντα κατάλληλα για την κυκλική οικονομία και, μακροπρόθεσμα, θα καλέσουμε και άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμά μας.
- Το 2021, μειώσαμε τις πλαστικές συσκευασίες κατά 27,8%, ενώ στοχεύουμε να μειώσουμε κατά 25% τη χρήση συσκευασιών σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα έως το 2025.
- Παρουσιάσαμε νέα κυκλικά επιχειρηματικά μοντέλα, για να επιτρέπουμε στους πελάτες μας να απολαμβάνουν τη μόδα με πιο βιώσιμο τρόπο, επεκτείνοντας, για παράδειγμα, την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ενδυμάτων Sellpy σε 22 νέες ευρωπαϊκές αγορές.»