Η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα για ακόμη μία φορά ότι στέκεται αρωγός σε κάθε προσπάθεια στήριξης ευπαθών κοινωνικών ομάδων προσφέροντας χρήματα και προϊόντα για τις ανάγκες της διοργάνωσης.
Στον μεγαλύτερο διεθνή φιλανθρωπικό αγώνα προσφοράς, συμμετοχής και διάρκειας, το No Finish Line, που για έκτη φορά πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, 25 με 29 Μαΐου, συμμετείχε η Lidl Eλλάς με δικό της περίπτερο, προσφέροντας φυσικό χυμό και ξηρούς καρπούς στους παρευρισκομένους.
Το No Finish Line είναι αγώνας ευαισθητοποίησης και προσφοράς, όπου μέσα σε 100 συνεχόμενες ώρες, κάθε ενδιαφερόμενος ανεξαρτήτως ηλικίας, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει χρήματα στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί» περπατώντας ή τρέχοντας, χωρίς κανέναν χρονικό ή χιλιομετρικό περιορισμό, όποια στιγμή της ημέρας ή της νύχτας και όσες φορές επιθυμεί, μέσα στην ειδικά διαμορφωμένη κυκλική διαδρομή 1000μ. για πρώτη φορά φέτος στην Αγορά του Καλατράβα στο ΟΑΚΑ, καταγράφοντας χιλιόμετρα.
Το No Finish Line, που απευθύνεται σε όλο το κόσμο, εκπαιδεύει, επιμορφώνει και καλλιεργεί, νοοτροπία και κουλτούρα διάδοσης, στήριξης και συμμετοχής σε φιλανθρωπικές δράσεις, μετατρέποντας τα χιλιόμετρα σε χρήματα για την υλοποίηση παιδικών προγραμμάτων.
Συνολικά 6.069 συμμετέχοντες, αναμεσά τους και εργαζόμενοι της Lidl Ελλάς, κατέγραψαν 60.447 χιλιόμετρα, ενισχύοντας την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» με 20.149 ευρώ συμβάλλοντας στην υλοποίηση των παιδικών προγραμμάτων της.
Η Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, συνεχίζει να στέκεται δίπλα σε ενέργειες που στοχεύουν στην ανακούφιση των ευπαθών συνανθρώπων μας και δεσμεύεται να συνεχίσει να το κάνει με κάθε ευκαιρία.