Το Μουσείο Van Gogh και η DHL μετά τη σύναψη μιας επιτυχημένης τοπικής εταιρικής συνεργασίας τα τελευταία δύο χρόνια, αποφάσισαν να επεκτείνουν τη συνεργασία τους και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αξιοποιώντας την εκπαιδευτική εμπειρία του Μουσείου Van Gogh και τη διεθνή εμβέλεια της DHL, οι δύο πλευρές θα συνεργαστούν για τα επόμενα τρία χρόνια, υπό την κοινή φιλοδοξία της διαμόρφωσης ενός θετικού αντίκτυπου στην αντίληψη των νέων γενεών, μέσω της επίδρασης των αριστουργημάτων του Vincent van Gogh.
«Είναι ιδιαιτέρως σημαντικό ότι μπορέσαμε να βασιστούμε στη στήριξη της DHL, ειδικά σε αυτή την αβέβαιη εποχή που διανύουμε», δήλωσε η Emilie Gordenker, Γενική Διευθύντρια του Μουσείου Van Gogh. “Προσβλέπω σε μια επιτυχημένη συνεργασία όπου η δύναμη της τέχνης θα ενώνει και θα μπορέσει να κάνει τη διαφορά στις ζωές των νέων ανθρώπων».
Μέσω αυτής της παγκόσμιας συνεργασίας, οι συμμετέχοντες στοχεύουν να εμπνεύσουν και να ενώσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο, για τα οποία η καλλιτεχνική εκπαίδευση δεν είναι πάντα το ίδιο διαθέσιμη ή προσβάσιμη, χρησιμοποιώντας ως μέσο για την επίτευξη αυτού την τέχνη και την προσωπική ιστορία του Van Gogh. Τα παιδιά που θα λάβουν μέρος στο πρόγραμμα, θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για τη ζωή και το έργο του μεγάλου ζωγράφου, καθώς και να εξερευνήσουν ζητήματα προσωπικής ανάπτυξης, όπως η αναζήτηση της προσωπικής ταυτότητας, το «κυνήγι τoυ ονείρου» και η υπέρβαση των αντιξοοτήτων. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το προσεχές φθινόπωρο, με την DHL να παρέχει πλήρεις υπηρεσίες αποστολής αλλά και εφοδιαστικού συντονισμού.
«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που επεκτείνουμε την ήδη υπάρχουσα επιτυχημένη συνεργασία μας με το Μουσείο Van Gogh . Πιστεύω ότι η τέχνη είναι μια αναγκαία πτυχή της ζωής και είναι προνόμιο για την DHL να είναι βασικός συνεργάτης, μέσω του οποίου θα μπορέσει να επιτευχθεί αυτό χωρίς αποκλεισμούς, συνδέοντας το νέο κοινό σε όλο τον κόσμο με το μοναδικό έργο του Van Gogh», δήλωσε ο Alberto Nobis, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Express Europe. «Στην DHL πορευόμαστε με το moto: «Connecting People. Improving Lives» και είμαστε ιδιαιτέρως ενθουσιασμένοι για την έναρξη αυτού του νέου παγκόσμιου προγράμματος διδασκαλίας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο».
Και οι δύο εταιρίες, επενδύουν εξίσου στην ικανότητα των ατόμων να κερδίζουν και να διατηρούν την εργασία τους, αλλά και στην εκπαίδευση. Ως προέκταση λοιπόν της γενικής «στροφής» προς την βιωσιμότητα, η Deutsche Post DHL Group επενδύει σε ετήσια βάση το 1% των καθαρών κερδών του ομίλου σε πρωτοβουλίες κοινωνικού χαρακτήρα. Έτσι, μέσω του προγράμματος GoTeach, η DHL στηρίζει παιδιά και νέους ανθρώπους, παρέχοντας τα θεμέλια για μελλοντικές επαγγελματικές ευκαιρίες. Το Μουσείο Van Gogh άλλωστε, είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες για τον αντίκτυπο του εκπαιδευτικού του έργου, την ανάπτυξη διαδραστικών μαθημάτων και την εξασφάλιση διδακτικών πόρων για ιδρύματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Τον Ιούνιο του 2020, η DHL Express έγινε επίσημος Logistics Partner του Μουσείου Van Gogh, αναλαμβάνοντας εξ ολοκλήρου τη διαχείριση των αποστολών του e-shop του Μουσείου Van Gogh, με έναν πιο βιώσιμο τρόπο, κάνοντας χρήση της ουδέτερης και φιλικής προς το περιβάλλον συσκευασίας αποστολής DHL GoGreen. Ως αποτέλεσμα αυτού, οι λάτρεις του Van Gogh είχαν την ευκαιρία να διατηρήσουν την επαφή τους με τα έργα τέχνης του, σε μια εποχή που η επίσκεψη σε μουσεία δεν ήταν σε κάθε περίπτωση εφικτή, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν εξαιτίας της πανδημίας.