O Όμιλος Σαράντη και το STR8, το δημοφιλές brand του Ομίλου για την ανδρική φροντίδα, ενώνουν τις δυνάμεις τους με επιλεγμένες ελληνικές αλυσίδες super market προκειμένου να ενισχύσουν το έργο του μη κρατικού και μη κερδοσκοπικού οργανισμού «KMOP» & την πρωτοβουλία “Live Without bullying”. Η δράση πλήρως ευθυγραμμισμένη με τις αξίες του Ομίλου που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά ζητήματα, φέρει ως κεντρικό μήνυμα το «STOP BULLYING» και εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων του brand με τίτλο «HUMAN-UP, ΕΠΙΛΕΞΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ».
Το STR8 συμβάλλοντας ενεργά στην αντιμετώπιση του φαινομένου του εκφοβισμού (bullying), στηρίζει το έργο του Οργανισμού «KMOP» και την πρωτοβουλία “Live Without bullying”. Συγκεκριμένα, το χρονικό διάστημα από 27/10/2022 έως 15/12/2022, μέρος των εσόδων, από την πώληση προϊόντων ανδρικής φροντίδας STR8 αποκλειστικά από ελληνικές αλυσίδες super market, θα διατεθούν για την ενίσχυση του έργου του «KMOP».
Η πρωτοβουλία του “Live Without bullying” γεννήθηκε από τη διαπίστωση ότι τα παιδιά θύματα bullying, δυσκολεύονται να καταφύγουν στους ειδικούς και να ζητήσουν βοήθεια ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα του εκφοβισμού. Όμως κανένα παιδί δεν πρέπει να αισθάνεται ότι πρέπει να περάσει μόνο του αυτή τη δύσκολη δοκιμασία. Χρειάζεται κατανόηση, συμπαράσταση και εξειδικευμένη καθοδήγηση. Έτσι, το LWB, δημιούργησε έναν σύγχρονο τρόπο συμβουλευτικής από πιστοποιημένους ψυχολόγους, σε ένα τεχνολογικό περιβάλλον όπου τα παιδιά αισθάνονται πιο άνετα να αναζητήσουν βοήθεια.
Ο Όμιλος Σαράντη, μέσα από την υπεύθυνη επιχειρηματική λειτουργία του και τα purposeful brands του, θα συνεχίσει το έργο της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, αποσκοπώντας οι δράσεις του να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και να συμβάλλει και στην εξάλειψη του φαινομένου του παιδικού εκφοβισμού.