Τη δυνατότητα να προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες ενημέρωσης, εξυπηρέτησης και αγορών σε ανθρώπους με προβλήματα ακοής προσφέρει η Evenly by Valuelenz.
Η Evenly by Valuelenz (Valuelenz Inclusion) βοηθάει επιχειρήσεις και οργανισμούς να έρθουν σε επικοινωνία και να εξυπηρετήσουν κωφούς και βαρήκοους.
Μέσω μιας τριμερούς βιντεοκλήσης, οι κωφοί/βαρήκοοι μπορούν, με τη βοήθεια διερμηνέα νοηματικής γλώσσας, να έρθουν σε επαφή με τον εκπρόσωπο ενός οργανισμού ή τον πωλητή μιας επιχείρησης και να επιλύσουν οποιοδήποτε ζήτημα ή, ακόμα, να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους. Για όσους δεν γνωρίζουν τη νοηματική, υπάρχει η δυνατότητα live υποτιτλισμού της ενημέρωσης από τον εκπρόσωπο.
Επιπλέον, η Evenly μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εντός καταστήματος, καθώς ο κωφός/βαρήκοος μπορεί να έχει πρόσβαση στην υπηρεσία μόνο με το κινητό του, απλά σκανάροντας ένα ειδικό QR code.
«Η Evenly γεννήθηκε από μία ιδιαίτερη ανάγκη. Μέσα στην πανδημία, η μάσκα έσωσε ζωές. Σε άτομα, όμως, που είναι κωφά ή βαρήκοα η ζωή έγινε ακόμα πιο δύσκολη, αφού δεν μπορούσαν πλέον ούτε καν να “διαβάσουν” τα χείλη του συνομιλητή τους. Αναρωτηθήκαμε πώς η πλατφόρμα της Valuelenz θα μπορούσε να δώσει την απάντηση σε αυτό το ζήτημα με τρόπο απλό και ουσιαστικό», επισημαίνει ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz.
Η Evenly αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της καινοτόμου πλατφόρμας της Valuelenz, η οποία «ενώνει» τον φυσικό με τον online κόσμο. Με τον αριθμό των κωφών και των βαρήκοων να ξεπερνά κατ’ εκτίμηση τους 800.000 στην Ελλάδα, η Evenly απευθύνεται σε όσες επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους να προσεγγίσουν το σύνολο των πολιτών και καταναλωτών. Ο πρώτος οργανισμός που αξιοποιεί τις δυνατότητες της Evenly by Valuelenz είναι η ΔΕΗ, η οποία πρόσφατα παρουσίασε την υπηρεσία «Service for all».
«Πρόκειται για την πρώτη υλοποίηση και είναι πολύ σημαντικό για εμάς που ένας Οργανισμός που δέχεται χιλιάδες αιτήματα επικοινωνίας ημερησίως, όπως η ΔΕΗ, επέλεξε τη λύση μας», αναφέρει η Τζένη Ταντίδου, συνιδρύτρια και chief strategy officer της Valuelenz. «Είμαστε ήδη σε επαφή και πιλοτική φάση με άλλους σημαντικούς οργανισμούς και, σύντομα, θα έχουμε περισσότερα νέα. Σκοπός μας είναι η καθολική συμπερίληψη των κωφών/βαρήκοων σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας».
Πώς λειτουργεί η Evenly by Valuelenz
Η λειτουργία της πλατφόρμας Evenly by Valuelenz είναι αρκετά απλή.
Βιντεοκλήση με Ραντεβού ή Άμεσα
Στην περίπτωση του ραντεβού, ο κωφός/ βαρήκοος επιλέγει την ημέρα και ώρα για μια βιντεοκλήση και -βάσει του θέματος που τον ενδιαφέρει- του ανατίθεται ένας εκπρόσωπος εξυπηρέτησης από τον οργανισμό, καθώς και ένας διερμηνέας νοηματικής γλώσσας της EVENLY. Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, μπορεί η βιντεοκλήση να γίνει και άμεσα, χωρίς αναμονή.
Τριμερής Επικοινωνία και Υποτιτλισμός
Χωρίς να κατεβάσει κάποια εφαρμογή, ο κωφός/βαρήκοος βλέπει τον εκπρόσωπο και τον διερμηνέα στην οθόνη του και έτσι είναι εύκολο για όλους να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και να εκφραστούν άμεσα, από όπου και αν βρίσκονται, απλά με μια βιντεοκλήση. Επιπλέον, υπάρχει και υποτιτλισμός στην ελληνική γλώσσα, που παρουσιάζει τα λεγόμενα του εκπροσώπου εξυπηρέτησης σε πραγματικό χρόνο, ώστε να καθίσταται ακόμα πιο ομαλή η επικοινωνία.
Ανταλλαγή Εγγράφων
Οι συμμετέχοντες μπορούν επίσης να ανταλλάσσουν στοιχεία κι έγγραφα, χρησιμοποιώντας την ενσωματωμένη δυνατότητα chat.
Απομακρυσμένες Πωλήσεις
Ο κωφός/ βαρήκοος, πέρα από την απλή εξυπηρέτηση, μπορεί ακόμα και να κάνει τις αγορές του μέσω της EVENLY, με τη βοήθεια του διερμηνέα. Επιλέγει τα προϊόντα, ο εκπρόσωπος ετοιμάζει το σχετικό καλάθι και κατόπιν το στέλνει μέσω SMS ή email στον κωφό/βαρήκοο, για πληρωμή και ολοκλήρωση της αγοράς.
Σημειώνεται πως οι διερμηνείς είναι πλήρως καταρτισμένοι, έχοντας επιλεγεί μετά από αξιολόγηση των προσόντων τους. Επιστημονική σύμβουλος της Evenly είναι η κυρία Γαλήνη Σαπουντζάκη, Επίκουρος Καθηγήτρια Γλωσσολογίας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Μάθετε περισσότερα στο https://valuelenz.com/dt-inclusion-el