Η νέα συνεργασία θα επιτρέψει σε επιλεγμένους παρόχους και πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών να συγκεντρώσουν πόρους online για την UNICEF.
Η Amadeus, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας και η UNICEF, συνεργάζονται για να χτίσουν ένα καλύτερο μέλλον για τα πιο ευάλωτα παιδιά του κόσμου. Η συνεργασία θα διευκολύνει τους παρόχους και πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών να συγκεντρώσουν χρήματα για την UNICEF, δίνοντας στους πελάτες τους την ευκαιρία να πραγματοποιούν μικρο-δωρεές κατά την online διαδικασία πληρωμής ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
“Αυτή η κοινή πρωτοβουλία αντιπροσωπεύει ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την συγκέντρωση δωρεών. Η τεχνολογική λύση που η Amadeus έχει δωρίσει στην UNICEF θα βοηθήσει τον παγκόσμιο οργανισμό να αξιοποιήσει μια συλλογική, παγκόσμια δράση για να συγκεντρώσει χρήματα για τα παιδιά. Η διαδικασία αυτή καθεαυτή θα είναι πολύ απλή: ένα και μόνο κλικ φτάνει. Ειλικρινά πιστεύουμε ότι η επένδυση στα σημερινά παιδιά, ειδικά αυτή που σχετίζεται με την εκπαίδευση και την υγεία τους, βοηθάει να σπάσει ο κύκλος της φτώχιας, συμβάλλοντας στη δημιουργία πιο σταθερών κοινωνιών και αειφόρου ανάπτυξης,” σχολίασε ο κ. Tomas Lopez Fernebrand, Senior Vice President, General Counsel and Corporate Secretary της Amadeus.
Η διαδικασία μικρο-δωρεών θα είναι ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες απλά να προσθέτουν μια δωρεά προς την UNICEF κατά την ολοκλήρωση της online διαδικασίας αγοράς. Κατά το πρώτο στάδιο αυτού του προγράμματος, επιλεγμένοι πάροχοι και πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όπως ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών και online ταξιδιωτικά γραφεία, θα ενσωματώσουν ένα απλό “check box” στις σελίδες online κρατήσεων. Εάν κάποιος ταξιδιώτης επιλέξει να πραγματοποιήσει μια δωρεά, θα λάβουν αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης.
Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες που θα συμμετέχουν, το προϊόν θα υπάρχει σαν ένα ουδέτερο ανεξάρτητο σύστημα, μια διακαναλική εμπορική μηχανή. Αυτή αποτελείται από ένα interface δωρεών που θα συγκεντρώνει δεδομένα δωρεών και είναι συνδεδεμένο με ένα gateway πληρωμών της Amadeus. Η επεξεργασία της πληρωμής της δωρεάς θα πραγματοποιείται σαν μια ξεχωριστή συναλλαγή από την αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών, απλοποιώντας τα πράγματα για τους συνεργάτες της εταιρείας, αλλά και για την UNICEF.
“Η πραγματοποίηση συνεργασιών βρίσκεται στην καρδιά του πως η UNICEF επιτυγχάνει τα αποτελέσματα για τα παιδιά, τόσο στα πραγματικά σημεία δραστηριοποίησης, όσο και στον τομέα της συγκέντρωσης χρημάτων. Πολλοί από τους υπάρχοντες Εταιρικούς συνεργάτες της UNICEF έχουν εδραιώσει συστήματα παρακολούθησης συλλογής χρημάτων για την UNICEF και εμπλέκουν ενεργά το προσωπικό και τους πελάτες τους στις δραστηριότητες της UNICEF. Πιστεύουμε ότι αυτή η νέα πρωτοβουλία με την Amadeus θα βελτιώσει ιδιαίτερα την δυνατότητα της UNICEF να προσεγγίσει έναν μεγάλο αριθμό ατόμων online και να τους παρέχει, μόνο με το πάτημα ενός κλικ, την ευκαιρία να βοηθήσουν μερικά από τα πιο ευάλωτα παιδιά στον κόσμο να επιβιώσουν και να ευημερήσουν,” δήλωσε ο κ. Tim Hunter, International Fundraising Director της UNICEF.
Για να ανακοινώσουν αυτή τη συνεργασία, η Amadeus και η UNICEF, διοργάνωσαν μια εκδήλωση στο Λονδίνο, όπου συζητήθηκε ο ρόλος της καινοτομίας και η σημαντικότητα των συνεργασιών μεταξύ του ιδιωτικού τομέα, των φορέων των Ηνωμένων Εθνών και των ΜΚΟ. Στην εκδήλωση μίλησαν οι Tim Hunter, International Fundraising Director της UNICEF, Tomas Lopez Fernebrand, Senior Vice President, General Counsel and Corporate Secretary της Amadeus και η Καθηγήτρια Linda Scott, DP World Chair for Entrepreneurship & Innovation του Saïd Business School, στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
“Η επίλυση μερικών από τα μεγαλύτερα προβλήματα και κοινωνικές προκλήσεις του σημερινού κόσμου απαιτεί αυξημένη συνεργασία μεταξύ του ιδιωτικού και το μη κερδοσκοπικού τομέα. Η ανάληψη κάποιων διαδικασιών, τεχνολογίας και εμπειρογνωμοσύνης από τον ιδιωτικό τομέα μπορεί να κάνει μια σημαντική διαφορά σε οργανισμούς που βασίζονται σε χρηματοδοτήσεις και δωρεές,” δήλωσε η Καθηγήτρια Linda Scott, DP World Chair for Entrepreneurship & Innovation του Saïd Business School, στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Τόσο η Amadeus, όσο και η UNICEF είναι ηγέτες στους αντίστοιχους τομείς τους με σημαντικό παγκόσμιο εύρος και κλίμακα, προεξοφλώντας έτσι την επιτυχία της συνεργασίας. Η δυνατότητα εισροής σημαντικών δωρεών από αυτή την πρωτοβουλία είναι ουσιαστικά ανεξάντλητη.
Οι συνεργασίες είναι κρίσιμες για την επίτευξη αποτελεσμάτων για τα παιδιά. Η UNICEF έχει ένα εδραιωμένο και επιτυχημένο ρεκόρ συνεργασιών με τον επιχειρηματικό τομέα, ούτως ώστε να επιφέρει την θετική αλλαγή για τα παιδιά. Με παρουσία σε περισσότερες από 190 χώρες, η UNICEF συνεργάζεται με εταιρείες σε παγκόσμιο, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο σε πολλούς διαφορετικούς τομείς. Η Amadeus είναι ο επιλεγμένος τεχνολογικός συνεργάτης για την παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, με δραστηριότητες σε 195 χώρες.
Η συγκεκριμένη προσπάθεια αποσκοπεί στην θεμελίωση μιας ευρύτερης συνεργασίας μέσα από τη χρήση τεχνολογικής καινοτομίας και στη συμμετοχή της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας για τη συλλογή πόρων για την υποστήριξη έργων για την ενίσχυση των παιδιών σε όλο τον κόσμο.