Υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

    H DIAGEO Hellas και η εταιρεία λιανικού εμπορίου Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., συμπράττουν για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και προσκαλούν τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερη περιοχής να επανεξετάσουν την αντίληψή τους για την ασφάλεια και την πρόληψη στο δρόμο, μέσα από βιωματική εκπαίδευση οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής, με τη χρήση προσομοιωτών του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».

    Το Σάββατο 27 Απριλίου 2013, από τις 10 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, ο κόσμος της Θεσσαλονίκης θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει δωρεάν αυτή την πρωτότυπη βιωματική εκπαίδευση που θα πραγματοποιηθεί στο κατάστημα Grand Μασούτης της Θέρμης, 14ο χιλ. Θεσσαλονίκης-Βασιλικών.

    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και μέσα από τη χρήση προσομοιωτών και ειδικού εξοπλισμού  με την καθοδήγηση του ειδικευμένου προσωπικού του Ι.Ο.Α.Σ. «Πάνος Μυλωνάς» και μέσα από το ολοκληρωμένο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα AVENUE for Traffic Safety το οποίο συντονίζει, θα δοθεί η δυνατότητα στους καταναλωτές που θα επισκεφθούν το κατάστημα Grand Μασούτης στη ΘΕΡΜΗ να βιώσουν τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο δρόμο και να συζητήσουν τι πρέπει να κάνουν για να μετακινούνται με ασφάλεια. Κατά τη διάρκεια της βιωματικής εκπαίδευσης το κοινό θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τον προηγμένο εξοπλισμό του Ινστιτούτου για την επίδειξη των επιπτώσεων των τροχαίων συμβάντων, ο οποίος περιλαμβάνει: προσομοιωτή οδήγησης με 40 διαφορετικά προγράμματα, προσομοιωτή ανατροπής, προσομοιωτή πρόσκρουσης, συσκευή υπολογισμού αντανακλαστικών και απόστασης ακινητοποίησης, «ζυγαριά» συσχέτισης βάρους ταχύτητας, «γυαλιά» προσομοίωσης μέθης, δραστηριότητα απόσπασης προσοχής

    Η Αναστασία Αγγελή, Διευθύντρια Εταιρικών σχέσεων της DIAGEO Hellas δήλωσε: «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να επεκτείνουμε διαρκώς τις στρατηγικές συμμαχίες μας, τόσο με τους κοινωνικούς όσο και με τους επιχειρηματικούς μας εταίρους, ώστε να συνεχίσουμε να ενημερώνουμε αποτελεσματικότερα το κοινό γύρω από το σημαντικό ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ». Την ίδια στιγμή, ο Απόστολος Φυλακτός, Διευθυντής Μarketing της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., δήλωσε «είναι μια ενέργεια στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που προστίθεται σε μια σειρά δράσεων της εταιρείας με τίτλο “αγαπώ και φροντίζω την κοινωνία” και ταυτόχρονα μια αξιόλογη συνεργασία. Σκοπό έχει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές μέσα από έναν πρωτότυπο τρόπο παρουσίασης, που θα τους κάνει να συνειδητοποιήσουν ποιοι ακριβώς είναι οι κίνδυνοι στην οδήγηση, πως βιώνονται και πώς προλαμβάνονται».