TOMS: One Day Without Shoes 2013

    Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις, (Apivita, Daily Secret, Coco-Mat, Fashion Workshop by Vicky Kaya, Pinnatta, Taxibeat, Ideal Bikes, Έργον-Ergon, Icarus: Olympic Sailing Media, Zeus+Dione, www.e-food.gr, TEDx Athens κ.ά.) συμμετείχαν στην παγκόσμια κίνηση της TOMS, One Day Without Shoes (μία ημέρα χωρίς παπούτσια) και έβγαλαν τα παπούτσια τους προκειμένου να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο σχετικά με τη σημασία που μπορεί να έχει ένα ζευγάρι παπούτσια στη ζωή ενός παιδιού.

    Για την ενέργεια υπάρχει και σχετικό video στον σύνδεσμο:
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wv-YbDqq4hE

    Το One Day Without Shoes σε αριθμούς

    •Το 2012 περισσότεροι από 300,000 άνθρωποι σε όλον τον κόσμο έβγαλαν τα παπούτσια τους για το One Day Without Shoes
    •Πάνω από 3,000 εκδηλώσεις σε 50 χώρες
    •Το One Day Without Shoes ήταν το #1 θέμα συζήτησης στο twitter και #4 όρος αναζήτησης στο Google

    Γιατί τα παπούτσια;

    ΥΓΕΙΑ

    Εκατομμύρια παιδιά διατρέχουν τον κίνδυνο να τραυματιστούν και να μολυνθούν από αρρώστιες μεταδιδόμενες από το έδαφος.

    ΜΟΡΦΩΣΗ

    Υπάρχουν χώρες στις οποίες τα παπούτσια είναι απαραίτητα για να μπορούν τα παιδιά να πάνε σχολείο.

    ΕΥΚΑΙΡΙΑ

    Τα παιδιά που είναι καλά στην υγεία τους έχουν περισσότερες πιθανότητες να καταφέρουν να είναι καλοί μαθητές.

    Προσωπικότητες όπως: ο Lenny Kravitz, η Charlize Τheron, η Demi Moore, ο Jay Leno, η Heather Graham, η Donna Karan, η Arianna Huffington και η Tory Burch υποστηρίζουν και συμμετέχουν στο One Day Without Shoes.

    Για κάθε ζευγάρι που αγοράζει ο καταναλωτής, η TOMS χαρίζει ένα ζευγάρι καινούρια παπούτσια σε ένα παιδί που τα έχει ανάγκη. One for One.

    Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.onedaywithoutshoes.com.

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ