Dove: Δημιούργησε το Toxic Advice Escape Room

Όλα ξεκίνησαν με την πρόσφατη έρευνα του Dove, σύμφωνα με την οποία 1 στα 2 κορίτσια υποστηρίζει ότι οι τοξικές συμβουλές ομορφιάς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ευθύνονται για τη χαμηλή του αυτοπεποίθηση. To Dove, μένοντας πιστό στο όραμά του να μετατρέψει την ομορφιά σε πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλησε να πάρει δράση με έναν τρόπο εκπαιδευτικό και διασκεδαστικό για όλους.

Στο Toxic Advice Escape Room by Dove, γονείς και έφηβοι έζησαν μια διαφορετική εμπειρία απόδρασης, παίζοντας και λύνοντας μια σειρά από συναρπαστικούς γρίφους. Στόχος αυτών των γρίφων; Να φέρουν τους γονείς, αλλά και τα ίδια τα παιδιά, αντιμέτωπους με όλες τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που συναντούν οι έφηβοι στα social media.

Τελικά, μαζί, έμαθαν να αναγνωρίζουν αυτές τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που κατακλύζουν τα social media, να αξιολογούν το περιεχόμενο που βλέπουν και να διώχνουν ό,τι τους κάνει να νιώθουν άσχημα.

Και κάπως έτσι, απέδρασαν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς.

Φεύγοντας από το Escape Room πέρα από αυτά που έμαθαν, γονείς και παιδιά «πήραν» και κάτι ακόμα μαζί τους: τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης που δημιούργησε το Dove στο πλαίσιο του «Dove SelfEsteem Project». Πρόκειται για έναν Οδηγό με όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι γονείς για να αντιληφθούν το πρόβλημα και να βοηθήσουν τα παιδιά να απαλλαγούν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που βλέπουν καθημερινά στα feed τους.

Ήταν μια διαφορετική ενέργεια μέσα από την οποία το Dove συνεχίζει τον διάλογο γύρω από την τοξικότητα στα social media αλλά και το δρόμο προς την πραγματική αγάπη και αποδοχή του αυθεντικού εαυτού μας! Ας κάνουμε όλοι, λοιπόν, ένα καλό «ξεκαθάρισμα» στο feed μας, ώστε να απομακρύνουμε κάθε τοξικό περιεχόμενο που μπορεί να βλάπτει την αυτοπεποίθησή μας.