Μερικές φορές, η πρώτη εντύπωση μπορεί να είναι παραπλανητική. Ναι, το νέο Volvo EX30 είναι το πιο μικρό SUV που είχαμε μέχρι σήμερα. Και, ναι, έρχεται με μία ελκυστική τιμή. Όμως, μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο, αντιπροσωπεύοντας μία από τις μεγαλύτερες επιχειρηματικές μας ευκαιρίες στα χρόνια που έρχονται.
Το Volvo EX30, διαθέσιμο πλέον για παραγγελία σε επιλεγμένες αγορές*, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, είναι ακρογωνιαίος λίθος για τον στρατηγικό μετασχηματισμό που πραγματοποιούμε ως εταιρεία. Ήδη έως τα μέσα της δεκαετίας, στοχεύουμε οι μισές από τις πωλήσεις μας παγκοσμίως να προέρχονται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να φτάσουμε σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους της τάξης του 8%-10%. Μέχρι το 2030, σχεδιάζουμε να διαθέτουμε στην αγορά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Προσδοκούμε ότι τα επόμενα χρόνια το EX30 θα είναι ένα από τα μοντέλα μας με τις υψηλότερες πωλήσεις, καθώς εργαζόμαστε για να υλοποιήσουμε αυτές τις φιλοδοξίες, συνεισφέροντας σημαντικά στους στόχους για την ανάπτυξη και την κερδοφορία μας.
Με το Volvo EX30, μπαίνουμε σε μία νέα, ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία για την εταιρεία μας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση από τους πελάτες για αμιγώς ηλεκτρικά, μικρά premium SUV. Για παράδειγμα, πολλοί άνθρωποι που ζουν στην πόλη αναζητούν ένα αυτοκίνητο που θα τους διευκολύνει και θα τους επιτρέπει να μεταφέρονται στην εργασία τους και σε άλλες δραστηριότητες, με τρόπο που αντανακλά την προσωπικότητά τους.
Το EX30 είναι επίσης σχεδιασμένο για να είναι όσο ασφαλές θα περιμένατε από ένα Volvo και για να προσέχει τόσο εσάς όσο και τους άλλους, στα πολυσύχναστα αστικά περιβάλλοντα. Για παράδειγμα, διαθέτει ένα ειδικό χαρακτηριστικό ασφαλείας για δίκυκλα που βοηθά στην πρόληψη των αποκαλούμενων «ατυχημάτων πόρτας» (dooring accidents), προειδοποιώντας σας όταν πρόκειται να ανοίξετε την πόρτα σας στην πορεία ενός ποδηλάτη, οδηγού σκούτερ η δρομέα. Η μοναδική τεχνολογία μας στην ασφάλεια είναι ένα επιπλέον δείγμα του πώς εφαρμόζουμε τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας μας στο EX30.
Το EX30 προσφέρεται στους οδηγούς ως ένα αληθινό και ικανό SUV, γεννημένο ηλεκτρικό και με όλη την έξυπνη τεχνολογία που χρειάζονται. Αυτό, σε συνδυασμό με την ελκυστική εισαγωγική τιμή των 37.572 € στην Ελλάδα, σημαίνει ότι οι πελάτες αποκτούν ένα premium αμιγώς ηλεκτρικό SUV σε παρόμοια τιμή με αυτή ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Επιπλέον, σαν να μην ήταν αρκετά τα παραπάνω, δεδομένα από τις αρχικές μας αναλύσεις σε δύο αγορές δείχνουν ότι το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του είναι αυτή τη στιγμή χαμηλότερο σε σχέση με κάθε άλλο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Volvo – και πολύ πιο χαμηλό σε σχέση με τους περισσότερους ανταγωνιστές μας στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUV*.
«Γνωρίζουμε ότι η τιμή και το κόστος ιδιοκτησίας εξακολουθούν να είναι από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όταν οι άνθρωποι σκέφτονται τη μετάβαση σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο», δήλωσε ο Jim Rowan (Τζιμ Ρόουαν), ο Διευθύνων Σύμβουλός μας. «Με το Volvo EX30, σκοπεύουμε να φέρουμε την premium, αμιγώς ηλεκτρική κινητικότητα σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό, προωθώντας και επιταχύνοντας τη μετάβαση στον πλήρη εξηλεκτρισμό που χρειάζονται ο κλάδος μας και η κοινωνία».
Με τον τρόπο που το θέλετε
Με το πρακτικό του μέγεθος, την έξυπνη τεχνολογία του και διαφορετικές διαμορφώσεις για να επιλέξετε ανάμεσά τους, το Volvo EX30 είναι σχεδιασμένο για να απευθυνθεί σε ένα μεγάλο εύρος πελατών – εκ των οποίων ο καθένας έχει τις δικές του προτιμήσεις, ανάγκες και τρόπο ζωής.
Η ίδια ευελιξία και πρακτικότητα αντανακλάται στον τρόπο με τον οποίο δομήσαμε την εμπορική προσφορά. Είναι σχεδιασμένη με άξονα την ευκολία και την ελευθερία επιλογής. Εσείς αποφασίζετε το πώς θέλετε να έχετε πρόσβαση σε ένα Volvo EX30: για παράδειγμα, μέσω ιδιοκτησίας ή μίσθωσης.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το EX30 θα είναι μία ελκυστική επιλογή για πολλούς πελάτες – όχι μόνο για τους υπάρχοντες πελάτες μας, αλλά και για εκείνους που είναι νέοι στο brand της Volvo», δήλωσε ο Björn Annwall (Μπγιορν Άνβαλ), Επικεφαλής Εμπορικός Διευθυντής και Αναπληρωτής CEO. «Αυτό θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε νέες σχέσεις με τους πελάτες και να ενισχύσουμε τη διατήρηση των πελατών μας στην πάροδο του χρόνου.»