Το brand ομορφιάς essence λανσάρει το πρώτο της Roblox παιχνίδι ‘Color dare by essence’ – ένας ονειρικός κόσμος στον οποίο η καλοσύνη είναι το βασικό όπλο για να σωθεί ο κόσμος. Το brand της cosnova κυκλοφορεί το παιχνίδι τον Ιούνιο ως μέρος της εταιρικής της καμπάνιας για το Pride. Με το ‘Color dare by essence’, η essence κάνει το πρώτο της βήμα στην πλατφόρμα της Roblox με στόχο μακροπρόθεσμα να επιστήσει την προσοχή του κόσμου σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, με έναν παιχνιδιάρικο τρόπο. Η ιδέα της σύνδεσης παιχνιδιού και πραγματικότητας μέσω της υποστήριξης ενός φιλανθρωπικού οργανισμού υπέρ της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας είναι μοναδική.
Το ‘Color dare by essence’, σχεδιασμένο σε συνεργασία με το παγκόσμιο ψηφιακό agency DEPT®, εστιάζει σε θέματα ταυτότητας και διαφορετικότητας, αντανακλώντας το όραμα της μάρκας να “κάνει την ομορφιά διασκέδαση”. Μαζί με τον κεντρικό χαρακτήρα “Lash Princess” οι παίκτες δημιουργούν τον δικό τους χρωματιστό, διαφορετικό κόσμο χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatars. Όμως στον ορίζοντα καραδοκεί μία μουντή, γκρίζα καταιγίδα η οποία ενσαρκώνει όλα τα δεινά του κόσμου, όπως η βία και ο εκφοβισμός. Η Lash Princess παρουσιάζεται στους χρήστες εξηγώντας το μήνυμα του παιχνιδιού: «Ας κάνουμε ξανά τον κόσμο χρωματιστό και ειρηνικό».
Το παιχνίδι αποτυπώνει το πνεύμα των καιρών: σε έναν κόσμο αλλεπάλληλων κρίσεων, οι χρήστες μπορούν να κάνουν τη διαφορά στον πραγματικό κόσμο μέσα από το παιχνίδι. Η essence προγραμματίζει πολλές φιλανθρωπικές δράσεις και θέλει να παρέχει υποστήριξη όπου υπάρχει ανάγκη για βοήθεια. Σε συνεργασία με το πρακτορείο ΛΟΑΤΚΙ+ “Mixx”, επιλέχθηκαν δύο διαφορετικές φιλανθρωπικές οργανώσεις, οι οποίες θα φέρουν την πραγματική αλλαγή στην κοινότητα.
H ιδέα της προσφοράς μέσω του παιχνιδιού έγκειται στο γεγονός ότι οι παίκτες ενωμένοι μπορούν να δώσουν χρώμα ακόμη και στον πιο γκρι κόσμο. Θα υπάρξουν 4 ημέρες κοινότητας, όπου οι χρήστες θα έχουν ένα συγκεκριμένο περιθώριο χρόνου για να νικήσουν κάθε γκρι στον κόσμο. Εφόσον ο στόχος αυτός επιτευχθεί, οι παίκτες θα κερδίζουν μία δωρεά σε επιλεγμένες φιλανθρωπικές οργανώσεις.
“Η προοπτική σύνδεσης της γενιάς Ζ με την Άλφα μέσω του gaming είναι τεράστια. Όταν σχεδιάζαμε το παιχνίδι με την DEPT®, αναρωτηθήκαμε πρωτίστως: Τι είναι αυτό που δίνει κίνητρο σε αυτές τις γενιές;” εξηγεί η Constance Stein, Senior Manager Digital Marketing Growth & Trends της cosnova. Μετά από εκτενή έρευνα και ανταλλαγή απόψεων, η DEPT® διεξήγαγε ποιοτική έρευνα στους παίκτες της Roblox. “Σαν συμπέρασμα, τα βασικά μας κίνητρα είναι η διαφορετικότητα, η καλοσύνη και η ελευθερία να είμαστε ο εαυτός μας παντού και πάντα. Οι μηχανισμοί και οι στόχοι του παιχνιδιού έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να υπογραμμίσουν αυτές τις αξίες, οι οποίες άλλωστε είναι θεμελιώδεις και για την cosnova”.
Το ‘Color dare by essence’ θέλει να προωθήσει την άποψη ότι η καλοσύνη είναι το δυνατότερο όπλο, όχι μόνο στο παιχνίδι αλλά και στην πραγματική ζωή.
“Αυτό που κάνει το ‘Color dare by essence’ τόσο μοναδικό είναι το ότι δεν σχεδιάσαμε απλώς ένα εξατομικευμένο περιβάλλον, αλλά εφαρμόσαμε και κάποια βιώματα βάσει ερευνών και ψυχολογίας παιχνιδιού. Προκειμένου να γίνει η εμπειρία του παιχνιδιού ακόμη πιο καθηλωτική, σχεδιάσαμε ειδικά τρισδιάστατα στοιχεία, τα οποία δεν εντάσσονται στη βασική εργαλειοθήκη σχεδιασμού της Roblox αλλά κάνουν την μάρκα της essence να ξεχωρίζει, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των χρηστών» αναφέρει η Jennifer Henke, Product Design Lead UX at DEPT®.
Το συγκεκριμένο παιχνίδι διαφέρει από τα υπόλοιπα παιχνίδια της πλατφόρμας, καθώς χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη φιλανθρωπικών μηχανισμών και την προώθηση της διαφορετικότητας και της αγάπης για τον εαυτό μας. Ακόμη, δεν αποσκοπεί στην κερδοφορία της πλατφόρμας, γι’ αυτό και οι χρήστες δεν μπορούν να δαπανήσουν το ειδικά σχεδιασμένο νόμισμα Robux της πλατφόρμας. Αντ’ αυτού, μπορούν να συλλέξουν νομίσματα της essence με τα οποία θα καταφέρουν να φέρουν και πάλι το χρώμα στον κόσμο. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για να απεικονίσει έναν κόσμο που οδηγείται από την καλοσύνη και την ασφάλεια για παίκτες όλων των ηλικιών.
Και η ιστορία δεν τελειώνει εδώ: “Μετά από αυτήν την εξαιρετική αρχή, περαιτέρω δράσεις θα σχεδιαστούν μέσω της Roblox. Η essence βλέπει πολλές ευκαιρίες στο πεδίο της ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης των παικτών σε κοινωνικά θέματα”, τονίζει ο Thorsten Mühl, Chief Digital Marketing & Experience Office (CXO) της cosnova.