MONEY BACK: Περιβαλλοντικό πλεονέκτημα

    Με το σύστημα MONEY BACK όλες οι μεγάλες αλυσίδες στο χώρο του retail μπορούν να επιβραβεύουν τους πελάτες τους / επιβάτες με επιστροφή της αξίας των εισιτηρίων τους, αποκτώντας συγχρόνως και ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

    Το MONEY BACK είναι το ελληνικό και διεθνώς κατοχυρωμένο σύστημα που μετατρέπει τα χρησιμοποιημένα εισιτήρια σε εναλλακτικό νόμισμα. Δηλαδή, ο καταναλωτής μπορεί να πληρώνει ένα μέρος της αξίας των προϊόντων ή υπηρεσιών που αγοράζει από τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις με την αξία των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων του, που έχει ήδη δαπανήσει.

    Η εξαργύρωση αφορά σε όλα τα χρησιμοποιημένα εισιτήρια όλων των ΜΜΜ, αστικών – υπεραστικών, ακόμα και εξωτερικού, αρκεί η αξία τους να αναγράφεται σε ευρώ. Με τη λειτουργία του MONEY BACK επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη / καταναλωτή, ο οποίος απολαμβάνει πραγματική εξοικονόμηση
    χρημάτων.

    Πως λειτουργει

    Το MONEY BACK παροτρύνει τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ εντείνοντας έτσι το προφανές περιβαλλοντικό όφελος και συμβάλλοντας στην εξομάλυνση της κυκλοφορίας στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το σύστημα στην πραγματικότητα χρηματοδοτεί τη μετακίνηση με ΜΜΜ, αφού ο επιβάτης μετακινείται στην ουσία δωρεάν, κερδίζοντας την επιστροφή ολόκληρου του αντιτίμου που κατέβαλε για την αγορά του εισιτηρίου.

    Έτσι, λοιπόν, οι επιβάτες αφού φυλάνε τα εισιτήριά τους και δεν τα πετάνε, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στην καθαριότητα των δημόσιων χώρων, ενημερώνονται για τις συμβεβλημένες με το MONEY BACK επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, ικανοποιώντας τις απαραίτητες αγορές τους επισκέπτονται πρώτα τις επιχειρήσεις με το σήμα MONEY BACK και πληρώνουν έτσι μέρος της αξίας των αγορών τους με χρησιμοποιημένα εισιτήρια, αντί για χρήματα. Οι επιχειρήσεις μαζεύουν τα εισιτήρια από όλες τις συναλλαγές και τα αποδίδουν στο MONEY BACK, το οποίο τα ανακυκλώνει.

    Κλίμακα εξαργύρωσης

    Η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης, η οποία καθορίζει το ακριβές ύψος των αγορών που πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής για εξαργύρωση εισιτηρίου αξίας 1€. Παράδειγμα: με κλίμακα καταστήματος 10 προς 1, για κάθε 10€ αγορών ο καταναλωτής δίνει στο ταμείο μαζί με τα χρήματα (9€) και χρησιμοποιημένα εισιτήρια συνολικής αξίας 1€. Έτσι για αγορές από 10€ έως 19,99€ δίνει 1€ σε αξία χρησιμοποιημένου εισιτηρίου, από 20€ έως 29,99€ δίνει 2€ χρησιμοποιημένων εισιτηρίων κ.ο.κ. Γι’ αυτό λοιπόν το σύστημα δεν λειτουργεί ποσοστιαία. Η μείωση που προκύπτει είναι αξιακή.

    Περιβάλλον – Κοινωνία – Οικονομία

    Το MONEY BACK είναι πρωτοποριακό και καινοτόμο, βασισμένο σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη. Πρόκειται για ένα σύστημα που υποστηρίζει αρχικά τα ΜΜΜ, καθώς καταπολεμάει τη λαθρεπιβίβαση και την εισιτηριοδιαφυγή και άρα συμβάλλει στην αύξηση των εισιτηρίων, αφού πλέον ο επιβάτης έχει πολλούς λόγους να πληρώσει και να κρατήσει τα εισιτήριά του. Το σύστημα από τη φύση του υποστηρίζει και όλους τους κοινωνικούς, δημοτικούς και δημόσιους φορείς για τους περιβαλλοντικούς και άλλους κοινωφελείς
    τους στόχους, αφού προωθεί την κίνηση με τα ΜΜΜ, ιδιαίτερα μέσα στα αστικά κέντρα όπου τα οφέλη από αυτήν πολλαπλασιάζονται και όσον αφορά στο αστικό περιβάλλον και στην ανακύκλωση, αλλά και στην εύρυθμη κυκλοφορία εντός των πόλεων.

    Οι πολίτες ως καταναλωτές είναι οι μεγάλοι και κύριοι ωφελημένοι και ευνοημένοι παράγοντες του συστήματος, αφού μεταξύ άλλων έχουν τη δυνατότητα να πάρουν πίσω τα χρήματα που απαραιτήτως δαπανούν για τις μετακινήσεις τους, μέσω των εισιτηρίων που χρησιμοποιούν, εξαργυρώνοντάς τα με τις αγορές τους. Έτσι, οι καταναλωτές φυλάνε όλα τα εισιτήρια από οποιαδήποτε μετακίνησή τους (ακόμα και από
    πλοία, τρένα, αεροπλάνα), ώστε να δημιουργούν και να έχουν απόθεμα για τις εξαργυρώσεις τους. Δηλαδή, είναι σαν να αποταμιεύουν χρήματα για τις μελλοντικές αγορές τους. Χρήματα που ούτως ή άλλως δίνουν για τις μετακινήσεις τους. Τι καλύτερο λοιπόν, από το να έχουν τη δυνατότητα να τα πάρουν όλα πίσω με το MONEY BACK, κάνοντας αγορές από τα συμβεβλημένα καταστήματα και καλύπτοντας τις, ούτως ή άλλως, υπαρκτές ανάγκες τους;

    Αυτά λοιπόν τα «χρήματα» γίνονται ξανά αγοραστική δύναμη στα χέρια των επιβατών / καταναλωτών και ξαναγυρνάνε στην αγορά, όπου πολλαπλασιαζόμενα με τις κλίμακες εξαργύρωσης (5, 7, 10 προς 1) μεταφράζονται σε τζίρο που κυκλοφορεί ξανά μέσα στην οικονομία. Κατ’ επέκταση φυσικά υπάρχουν και τα προφανή οφέλη για τις συμβεβλημένες με το MONEY BACK επιχειρήσεις.

    Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

    Τη στιγμή λοιπόν που η περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη, ιδιαίτερα και εν μέσω της κρίσης, μεταβάλλονται σε αγοραστικά κριτήρια για όλο και ωριμότερους καταναλωτές, το MONEY BACK δίνει την ευκαιρία στο λιανεμπόριο να δείξει έμπρακτα την ευαισθησία του, επενδύοντας σε ένα σύστημα με μετρήσιμα αποτελέσματα.

    Η κάθε επιχείρηση που αγκαλιάζει το MONEY BACK, εκτός από το να υποστηρίζει άμεσα όλα τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη που πηγάζουν από το πρωτοποριακό αυτό σύστημα, επιβραβεύει επίσης και τους ευαισθητοποιημένους καταναλωτές που κινούνται με τα ΜΜΜ. Τα επιπλέον οφέλη που «εισπράττει» ο πολίτης είναι η ικανοποίηση ότι με τη χρήση του MONEY BACK συμβάλλει θετικά στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι μέχρι σήμερα δεν υπήρχε η δυνατότητα ανακύκλωσης για τον – τελικά- μεγάλο όγκο των εισιτηρίων. Το MONEY BACK είναι ο μόνος φορέας που έχει εξασφαλίσει την ανακύκλωση των εισιτηρίων, συλλέγοντάς τα από τα καταστήματα. Σημειώνεται ότι εκπρόσωπος του συστήματος στην Ελλάδα είναι το ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, η πρώτη εταιρεία below-the-line υπηρεσιών στην Ελλάδα με 35 πλέον χρόνια εμπειρίας στο συγκεκριμένο χώρο.

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ