Diageo: Έκθεση Αειφορίας & Υπευθυνότητας

Η DIAGEO plc δημοσιοποίησε της έκθεσή της για την Αειφορία και την Υπευθυνότητα για το έτος 2013, μέσα από την οποία υπογραμμίζεται η πρόοδός της στους βασικούς στρατηγικούς πυλώνες υπευθυνότητας και βιωσιμότητας που έχει θέσει, όπως: α) η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, β) η προστασία του περιβάλλοντος, γ) η ευημερία της κοινωνίας, δ) η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, και ε) η υιοθέτηση υψηλών προτύπων εταιρικής διακυβέρνησης και δεοντολογίας.

Μέσα από την έκθεση αποδεικνύεται ότι η Diageo παραμένει πιστή στη στρατηγική επιλογή της να λειτουργεί ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης προς τους καταναλωτές, τους εμπορικούς της συνεργάτες, τους εργαζόμενους και τις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται.

Στο πλαίσιο αυτής της δέσμευσης, προωθεί πρωτίστως πρότυπα λελογισμένης κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, επιδιώκοντας να αναδείξει το χαρακτήρα του ποτού ως μέρος της κοινωνικής ζωής. Παράλληλα, παρέχει υποστήριξη, μέσω σημαντικών προγραμμάτων, σε καίρια θέματα που έχουν να κάνουν με τον άνθρωπο, το περιβάλλον και την εταιρική διακυβέρνηση.

Συγκεκριμένα, η Diageo:

–    Έχει επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση της  αλόγιστης κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, για την επόμενη πενταετία, μαζί με 12 ακόμα κορυφαίους παγκόσμιους παραγωγούς μπύρας, κρασιού και αλκοολούχων ποτών.
–    Έθεσε ως στόχο τη βελτίωση της χρήσης του υδροφόρου ορίζοντα στις επιχειρήσεις της στην Αφρική κατά 32%, τον οποίο και πέτυχε δύο χρόνια πριν τον καθορισμένο χρόνο επίτευξης.              
–    Πέτυχε, με τη στρατηγική της για την κλιματική αλλαγή και την εκπομπή ρύπων, να έχει την καλύτερη θέση στην κατηγορία της.
–    Παρείχε εκπαίδευση σε πάνω από 25.000 άτομα, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στη Λατινική Αμερική και στην Καραϊβική.
–    Υπέγραψε την «Αρχή Ενδυνάμωσης Γυναικών», μια κοινή πρωτοβουλία μεταξύ ΟΗΕ και UN WOMEN για τη χρηματοδότηση £6.400.000 με στόχο την ενδυνάμωση δύο εκατομμυρίων γυναικών σε 17 χώρες στην Ασία και τον Ειρηνικό μέχρι το 2017.

Ουσιαστική ήταν και η συνεισφορά της ελληνικής θυγατρικής στα θετικά αποτελέσματα της ετήσιας έκθεσης, μέσα από τη συνεπή εφαρμογή του Κώδικα Marketing Diageo και του πλαίσιου αυτοδέσμευσης της Ένωσης Εταιριών Αλκοολούχων Ποτών. Η εταιρεία επίσης συνέχισε να υλοποιεί ενέργειες που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ, συνεχίζοντας την ανθρωποκεντρική και καινοτόμα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «City Walkers: Κάθε βήμα σου και μια επιλογή» και λανσάροντας το διαδικτυακό τόπο «Ρώτα το Διονύση», ο οποίος παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ και βοηθά να μετρήσει κάποιος πόσο και τι πίνει.

Τέλος, η Diageo αξιοποίησε συνεργασίες με κοινωνικούς και επιχειρηματικούς εταίρους όπως το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγειών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας για την ενημέρωση του κοινού και την υλοποίηση βιωματικών δράσεων οι οποίες ενισχύουν την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών, ώστε να απέχουν από το αλκοόλ εάν πρόκειται να οδηγήσουν.

Συγκεκριμένα, μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «AVENUE», που αναπτύχθηκε με την υποστήριξη της Diageo Hellas και προάγει την ασφαλή οδήγηση, είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν περισσότεροι από 32.000 πολίτες, από όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων οι 600 ήταν bartenders και οι 160 ήταν εκπρόσωποι δημοτικών φορέων, ιατροί και ιατρικό προσωπικό.