Tetra Pak®: Η Έκθεση Αειφορίας για το 2013

Η Tetra Pak® δημοσίευσε την Έκθεση Αειφορίας για το 2013. Μεταξύ άλλων, η Έκθεση συμπεριλαμβάνει τις πρωτοβουλίες και τις δραστηριότητες που ανέλαβε η εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο το τελευταίο έτος, καταγράφοντας την πρόοδο της σε στρατηγικούς τομείς.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2012, η εταιρεία κατάφερε:

•    Να επεκτείνει τις Κοινότητες Γαλακτοκομικής Παραγωγής (Dairy Hubs) στο Μπαγκλαντές και τη Νικαράγουα. Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία ξεκίνησε το 2009 από το Πακιστάν, έχει στόχο τη βελτίωση της ποιότητας και της διαθεσιμότητας του γάλακτος στις αναπτυσσόμενες χώρες, μέσα από την καλύτερη συνεργασία μικροπαραγωγών γαλακτοκομικών προϊόντων και εξειδικευμένων γαλακτοκομικών μονάδων.

•    Να αυξήσει, κατά 30% και πλέον, το συνολικό αριθμό των παιδιών που επωφελούνται από το πρόγραμμα της εταιρείας για διανομή γάλακτος σε χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak® σε σχολεία (School Milk Programme). Πάνω από 67 εκατομμύρια παιδιά σε περισσότερες από 60 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο προμηθεύονται γάλα και άλλα θρεπτικά ροφήματα σε χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak®.

•    Να διανείμει περισσότερες από 26 δις χάρτινες συσκευασίες με πιστοποίηση κατά FSC® σε 39 χώρες, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 43% σε σχέση με το 2011.

•    Να αυξήσει την προμήθεια βιολογικών πολυμερών για συστήματα κλεισίματος και καπάκια, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε περισσότερες από 610 εκατομμύρια χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak®.

•    Να προσεγγίσει το στόχο της για την ανακύκλωση του 40% των χάρτινων συσκευασιών της έως το 2020. Συγκεκριμένα, το 2012 οι χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak® που ανακυκλώθηκαν έφθασαν το 23% του συνόλου των συσκευασιών της εταιρείας που πωλήθηκαν παγκοσμίως.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της Έκθεσης Αειφορίας για το 2013, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου της Tetra Pak, Dennis Jönsson, δήλωσε: «Η πρόοδος που πετύχαμε μέσα στο 2012 οφείλεται στην έμφαση στην καινοτομία και τη συνεργασία. Δεν κλείνουμε τα μάτια μπροστά στις προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Ωστόσο, πιστεύουμε πως ανακαλύπτοντας νέους τρόπους επεξεργασίας, συσκευασίας και διανομής τροφίμων, αλλά και διαχείρισης απορριμμάτων σε συνεργασία με τους εταίρους μας σε ολόκληρο το εύρος της αλυσίδας αξίας, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά για το μέλλον της εταιρείας, της βιομηχανίας αλλά και της κοινωνίας στο σύνολό της».