Work Experience Contest από την Adecco

Ολοκληρώθηκε για φέτος το πρόγραμμα Adecco Way to Work™, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2013 και στόχο είχε να βοηθήσει νέους που έχουν μόλις τελειώσει το σχολείο ή ολοκληρώσει τις σπουδές τους στην αναζήτησή τους για μια θέση εργασίας. Με την ανεργία να μαστίζει την Ευρώπη και να έχει φτάσει σε επίπεδα-ρεκόρ, ιδιαίτερα μεταξύ των νέων της Νότιας Ευρώπης – 64,9% άνεργοι νέοι στην Ελλάδα και 56,1% στην Ισπανία – η Adecco αποφάσισε πως είχε έρθει η ώρα να δράσει. Γνωρίζοντας πως κάθε πρωτοβουλία που επιτρέπει στους νέους να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία, τόσο στην πατρίδα τους όσο και στο εξωτερικό, βελτιώνει σημαντικά τις πιθανότητές τους να βρουν δουλειά και βοηθά όσους έχουν μόλις ολοκληρώσει τις σπουδές τους να εισέλθουν με επιτυχία στον κόσμο της εργασίας, η Adecco δημιούργησε την πρωτοβουλία Adecco Way to Work™ και τον διαγωνισμό Work Experience Contest.

Έπειτα από μία παγκόσμια “Street Day” στις 30 Απριλίου, ημέρα κατά την οποία περισσότεροι από 10.000 εργαζόμενοι της Adecco σε 50 χώρες βγήκαν στους δρόμους και επισκέφθηκαν 300 σχολεία και πανεπιστήμια για να προσφέρουν συμβουλές, καθοδήγηση, δωρεάν εκπαιδευτικά εργαστήρια και ενημέρωση σχετικά με την ιστοσελίδα www.adeccowaytowork.com, η οποία παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για αποτελεσματικότερη αναζήτηση εργασίας, η πρωτοβουλία συνεχίστηκε με τους 9 νικητές του διαγωνισμού Work Experience Contest να ταξιδεύουν σε όλο τον πλανήτη για να αποκτήσουν προσωπική εμπειρία από τον κόσμο της εργασίας, αναλαμβάνοντας διαφορετικές θέσεις σε διάφορες χώρες και ποικίλους κλάδους.

Οι 9 νικητές, που επιλέχθηκαν μεταξύ 23.500 συμμετεχόντων στον διαγωνισμό, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να βιώσουν τον κόσμο της εργασίας με τον πλέον διεθνή και με έμφαση στη διαφορετικότητα τρόπο: Η Adecco σχεδίασε ταξίδια και στις πέντε ηπείρους, που περιλάμβαναν πολύ διαφορετικές μεταξύ τους θέσεις εργασίας, όπως στην start-up εταιρεία τεχνολογίας Mornin’ Glory στο Βερολίνο, πρακτική εκπαίδευση δίπλα στη συντακτική ομάδα του περιοδικού Cosmopolitan, μία ημέρα στην κορυφαία διαφημιστική εταιρεία IFB McCann, συμμετοχή στην ομάδα του CUPNOODLES MUSEUM στη Γιοκοχάμα, ένα ταξίδι ως σεφ κρουαζιερόπλοιου στη Νορβηγία, την εμπειρία της εργασίας ως ναυαγοσώστης στην ιδιωτική παραλία του Αστέρα Βουλιαγμένης ή σε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη Χιλή, την πώληση μπίρας για τη Heineken στην Ολλανδία και εργασία σε πολυεθνική τράπεζα στην πόλη Ho Chi Minh.

Ο CEO του Ομίλου Adecco, Patrick De Maeseneire, που είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τους νικητές του διαγωνισμού από την Αυστραλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και τις ΗΠΑ, σχολίασε: «Εντυπωσιάστηκα από τον ενθουσιασμό αυτών των νέων ανθρώπων, την όρεξή τους να μάθουν, και το πόσο ανοιχτοί ήταν σε νέες και διαφορετικές εμπειρίες. Η απόκτηση εργασιακής εμπειρίας στην πράξη είναι απολύτως θεμελιώδης για να εισέλθουν με επιτυχία οι νέοι στον κόσμο της εργασίας και να κάνουν τις σωστές επιλογές στην καριέρα τους. Για αυτό, θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά του πλανήτη που υποστήριξαν την πρωτοβουλία μας αναθέτοντας στους νικητές του διαγωνισμού τόσο ενδιαφέρουσες θέσεις εργασίας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με τη θερμή υποδοχή που επεφύλαξαν οι νέοι στην πρωτοβουλία μας, την οποία σκοπεύουμε να εξελίξουμε σε ένα θεσμό που θα συνεισφέρει στο μέτρο των δυνατοτήτων μας στην αντιμετώπιση του προβλήματος της ανεργίας των νέων».

Τα όσα έμαθαν οι νικητές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους θα τους φανούν σίγουρα χρήσιμα όταν στο άμεσο μέλλον θα εισέλθουν στην αγορά εργασίας. Ο Federico, ένας εκ των νικητών από την Ιταλία, σχολίασε: «Μην πιστέψετε κανένα που θα σας πει ότι δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας εκεί έξω. Υπάρχουν, απλώς εμείς πρέπει να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να κοιτάξουμε λίγο πιο μακριά. Μπορεί να χρειαστεί να ταξιδέψετε για λίγο στο εξωτερικό εξαιτίας μιας ευκαιρίας που παρουσιάστηκε, και μπορεί να αναλάβετε μια θέση εργασίας που δεν ήταν ακριβώς αυτό που είχατε στο μυαλό σας.  Αυτό δεν θα πρέπει να σας προβληματίζει γιατί έτσι θα αποκτήσετε εμπειρία και μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι θέλετε να κάνετε».