Σε νέα εποχή η EuroCharity

Σε νέα εποχή περνά η EuroCharity, λανσάροντας ένα νέο και άκρως ανανεωμένο προφίλ μέσα από την καινούρια εταιρική της ταυτότητα. Διανύοντας το 8ο έτος λειτουργίας, η εταιρεία επανασυστήνεται με την ονομασία Global Sustain, επανασυστήνεται ως ένας δυναμικός οργανισμός αειφορίας, ακολουθώντας πιστά και ενσωματώνοντας τις παγκόσμιες εξελίξεις τόσο στη λειτουργία όσο και στην  εικόνα της.

Καθώς έννοιες όπως Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση (ESG), Triple Bottom Line και Αειφορία (Sustainability) έρχονται δυναμικά στο προσκήνιο, η εταιρεία προσαρμόζει ανάλογα το προφίλ της και επανατοποθετείται, ορίζοντας ως αποστολή της: τη δημιουργία γνώσης, την έμπνευση και την υποστήριξη εταιρειών και οργανισμών στην αειφορία, μέσα από τη συμβουλευτική, την επικοινωνία, τη δικτύωση και την εκπαίδευση, με επίκεντρο το τρίπτυχο άνθρωπος – περιβάλλον – οικονομική ωφέλεια.

Στη νέα ταυτότητα, η οποία βρίσκεται από σήμερα στον «αέρα», η λέξη Global δίνει τη διάσταση της ολιστικής πλέον προσέγγισης και παγκόσμιας διασύνδεσης της αειφορίας για όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαιρέτου μεγέθους και κλάδου δραστηριοποίησης, ως συνέπεια της παγκοσμιοποίησης της οικονομίας, των αγορών, αλλά και των επιδράσεων σε κοινωνία και περιβάλλον.

Η ευρύτερη έννοια της αειφορίας (Sustain), έρχεται σε πλήρη σύμπνοια με το τρίπτυχο people – planet – profit (άνθρωποι – περιβάλλον – οικονομική ωφέλεια), με την εταιρεία να παραμένει πιστή στο όραμα που είχε διατυπώσει από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της για ένα βιώσιμο κόσμο.

Όπως αναφέρει σχετικά με το rebranding ο κ. Μιχάλης Σπανός,  Διευθύνων Εταίρος της Global Sustain: «Η νέα εταιρική ταυτότητα θα αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο στην ουσιαστική και άρτια εκπροσώπηση του έργου της εταιρείας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αλλά και στην προσφορά υψηλότερου επιπέδου υπηρεσιών, με βάση τις παγκόσμιες απαιτήσεις. Ανοίγουμε μια νέα σελίδα και σας καλούμε να μας συντροφέψετε σε ένα συναρπαστικό ταξίδι».

Την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας και συγκεκριμένα την εξεύρεση ονόματος, διακριτικής γραφής (tagline) και λογοτύπου επιμελήθηκε η εταιρεία-μέλος Asset Ogilvy, ενώ τις εταιρικές εφαρμογές η εταιρεία-μέλος impressme.