Η Mondelēz International ανακοίνωσε ότι από το 2022 το τυρί κρέμα Philadelphia θα πωλείται σε ανακυκλωμένη πλαστική συσκευασία σε όλη την Ευρώπη συμβάλλοντας ενεργά στο στόχο της εταιρείας να μειώσει τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον και τη δέσμευσή της να χρησιμοποιήσει 5% ανακυκλωμένο υλικό σε όλες τις πλαστικές της συσκευασίες.
Συγκεκριμένα ανανφέρει: «Ως η πρώτη μεγάλη μάρκα τυριού κρέμας που χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο πλαστικό στη συσκευασία της, το Philadelphia θα αξιοποιήσει περαιτέρω μια καινοτόμο τεχνολογία που διατηρεί τα τρόφιμα ασφαλή και νόστιμα χωρίς αρνητική επίπτωση στο περιβάλλον, συμβάλλοντας στην προώθηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις πλαστικές συσκευασίες.
«Είναι ζωτικής σημασίας να βρούμε και να εφαρμόσουμε καινοτόμες, βιώσιμες λύσεις προκειμένου το πλαστικό να μην έχει αρνητική επίπτωση στο περιβάλλον», δήλωσε ο Vinzenz Gruber, Πρόεδρος στη Mondelēz Ευρώπης. «Η χρήση ανακυκλωμένου υλικού από το Philadelphia είναι ένα σημαντικό βήμα για τον περιορισμό αυτών των αποβλήτων. Αποστολή μας είναι να οδηγήσουμε το μέλλον των σνακς προσφέροντας το σωστό σνακ, για τη σωστή στιγμή, φτιαγμένο με το σωστό τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, οι εμβληματικές μας μάρκες δεσμεύονται να αξιοποιήσουν τη μεγάλη τους κλίμακα για να μειώσουν τις επιπτώσεις μας στο περιβάλλον.»
Η αυξημένη χρήση του ανακυκλωμένου πλαστικού θα αυξήσει τη ζήτηση για ανακυκλωμένα υλικά και θα μειώσει σημαντικά την ανάγκη για την παραγωγή νέων υλικών, στηρίζοντας τη λεγόμενη κυκλική οικονομία για τα πλαστικά – έναν κύκλο βιώσιμης ανάπτυξης που διατηρεί πολύτιμα υλικά στην κυκλοφορία και μειώνει τα απόβλητα. Με κάθε αγορά και ανακύκλωση προϊόντων του Philadelphia σε όλη την Ευρώπη, οι καταναλωτές θα συμβάλλουν σημαντικά στη διατήρηση των πλαστικών απορριμμάτων μακριά από το περιβάλλον και κατά συνέπεια σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τους ανθρώπους και τον πλανήτη.
«Σκοπός μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν το σνακ τους με σωστό τρόπο διασφαλίζοντας ότι χρησιμοποιούμε λιγότερη ενέργεια, νερό και απόβλητα – συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης πιο βιώσιμων υλικών συσκευασίας», δήλωσε η Chris McGrath, Αντιπρόεδρος Βιωσιμότητας στη Mondelēz International. «Καινοτομίες όπως προηγμένα συστήματα ανακύκλωσης μας βοηθούνε να βρούμε βιώσιμα υλικά που στο παρελθόν ήταν δύσκολο να ανακυκλωθούν και να υποστηρίξουν το ταξίδι μας προς την επίτευξη μηδενικών αποβλήτων. Γνωρίζουμε επίσης ότι ο σχεδιασμός των συσκευασιών μας για ανακύκλωση από μόνος του δεν θα λύσει το πρόβλημα των πλαστικών απορριμμάτων, γι ‘ αυτό υποστηρίζουμε πρωτοβουλίες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα για την αύξηση των ποσοστών ανάκτησης και ανακύκλωσης σε όλο τον κόσμο.»
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Mondelēz International στην παροχή συσκευασιών κατασκευασμένων από ανακυκλωμένο πλαστικό αξιοποιώντας προηγμένη τεχνολογία ανακύκλωσης. Μέσα από την ανάκτηση και την εκτροπή των αποβλήτων προς την ανακύκλωση που αλλιώς θα προορίζονταν για υγειονομική ταφή ή καύση, εργαζόμαστε για την επίτευξη του κοινού μας στόχου που είναι η προώθηση της κυκλικής οικονομίας», δήλωσε ο Jean-Marc Galvez, Πρόεδρος Καταναλωτικών Συσκευασιών στη Berry Global.
Η δέσμευση του Philadelphia να προωθήσει την καινοτομία στη συσκευασία αποτελεί μέρος των μακροπρόθεσμων στόχων βιωσιμότητας της Mondelez International, οι οποίοι επικεντρώνονται στην προώθηση θετικών επιπτώσεων και ουσιαστικών αλλαγών σε μεγάλη κλίμακα. Αυτές οι δεσμεύσεις περιλαμβάνουν τη βιώσιμη προμήθεια βασικών υλικών, τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και τον σεβασμό των δικαιωμάτων όλων των ανθρώπων σε όλη την αλυσίδα αξίας. Η Mondelēz International επίσης συμμετέχει στην πρωτοβουλία του Ιδρύματος Ellen MacArthur για την Νέα Οικονομία για τα Πλαστικά υπογράφοντας την παγκόσμια δέσμευση, που ενώνει περισσότερες από 450 επιχειρήσεις, κυβερνήσεις και άλλους οργανισμούς στο κοινό όραμα της κυκλικής οικονομίας για τα πλαστικά. Στο πλαίσιο αυτό, η Mondelēz International θα διασφαλίσει ότι έως το 2025 οι συσκευασίες της στο 100% θα έχουν σχεδιαστεί για να είναι ανακυκλώσιμες με πληροφορίες ανακύκλωσης στην επισήμανση ενώ είναι ήδη πολύ κοντά στην επίτευξη αυτού του στόχου με το 93% των συσκευασιών της εταιρείας να είναι σχεδιασμένο για να είναι ανακυκλώσιμο σήμερα.
Η ετήσια Έκθεση για τη βιωσιμότητα και την ευεξία για το 2019 με τον τίτλο «Snacking Made Right», παρέχει μια ολοκληρωμένη ενημέρωση σχετικά με τους στόχους της εταιρείας για τη βιωσιμότητα και τη συνετή κατανάλωση για το 2025 και την πορεία της προς την επίτευξη αυτών των στόχων.