Η Vodafone, με στόχο την ουσιαστική ανταπόκριση στις σύγχρονες προκλήσεις, παραμένει προσηλωμένη στις αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης και παρουσιάζει για δέκατη συνεχή χρονιά τον ετήσιο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας & Βιώσιμης Ανάπτυξης που αφορά την περίοδο Απρίλιος 2011 -Μάρτιος 2012.
Η Vodafone έχει αναπτύξει ολοκληρωμένα προγράμματα, που εξασφαλίζουν ότι η εταιρεία συνεχίζει να λειτουργεί υπεύθυνα, να κάνει αποδοτική χρήση των φυσικών πόρων, ενώ παράλληλα να αξιοποιεί πιο συστηματικά την τεχνολογία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας για την ανάπτυξη μιας βιώσιμης κοινωνίας σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.
Η κα Nαυσικά Ζευγώλη, Υπεύθυνη Εταιρικής Υπευθυνότητας στη Vodafone Ελλάδας δήλωσε σχετικά: «Η Εταιρική Υπευθυνότητα και η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας της Vodafone, από την έναρξη της λειτουργίας μας. Ο 10ος Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας & Βιώσιμης Ανάπτυξης αποτελεί επιστέγασμα της συνεχούς και συστηματικής προσπάθειάς μας να λειτουργούμε υπεύθυνα συμβάλλοντας παράλληλα και στη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Σημασία για όλους εμάς στη Vodafone είναι να επικεντρώνουμε τη δραστηριότητά μας στη λειτουργία μας, να τη βελτιώνουμε συνεχώς, καθώς και να ανταποκρινόμαστε στις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας».
Τα προγράμματα της Vodafone που ξεχώρισαν την περίοδο αυτή, είναι:
• Οι υπηρεσίες Έλεγχος Κόστους και Έλεγχος Χρήσης, μέσω των οποίων η εταιρεία προστατεύει τους συνδρομητές της από ανεπιθύμητες χρεώσεις, καθώς τους ενημερώνει για το υπόλοιπο του προγράμματος χρήσης τους, ενώ παράλληλα τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν οι ίδιοι, οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν, τον έλεγχο της χρήσης του κινητού τους και κατά συνέπεια τον έλεγχο του τι πληρώνουν.
• Η ανάπτυξη έξυπνων υπηρεσιών κινητής επικοινωνίας μεταξύ συσκευών (Machine to Machine – M2M) όπως η υπηρεσία ελέγχου κατανάλωσης φυσικού αερίου SmartEcometer Gas, που δίνει τη δυνατότητα για την αξιόπιστη παρακολούθηση και έλεγχο της κατανάλωσης φυσικού αερίου, από οικιακούς και εταιρικούς καταναλωτές και προσφέρει έγκαιρη ενημέρωση για τυχόν προβλήματα λειτουργίας και σωστό προγραμματισμό κατανάλωσης, αποφεύγοντας την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας.
• H αξιοποίηση της τεχνολογίας της κινητής επικοινωνίας στον τομέα της υγείας, μέσα από το πρόγραμμα Τηλεϊατρικής που εφαρμόζει η εταιρεία για 7 συναπτά έτη, σε απομακρυσμένες περιοχές της ηπειρωτικής και της νησιωτικής Ελλάδας, με στόχο την επέκτασή του σε ακόμα περισσότερες απομακρυσμένες περιοχές σε όλη την Ελλάδα μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
• Τα προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας στο τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο και τα κτίρια γραφείων, με αποτέλεσμα την αποτροπή εκπομπής στην ατμόσφαιρα, περισσότερων από 45.000 τόνων διοξειδίου του άνθρακα.
• Η δημιουργία της ιστοσελίδας vodafone.gr/ bsafeonline, στο πλαίσιο του προγράμματος bsafeonline, με στόχο την ολοκληρωμένη ενημέρωση των γονέων και όλων όσων ασχολούνται με παιδιά και εφήβους για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
• Η υλοποίηση, για δεύτερη συνεχή χρονιά του προγράμματος Vodafone World of Difference μέσω του οποίου η Vodafone δίνει τη δυνατότητα σε άτομα με όραμα και πάθος να εργαστούν για ένα έτος στον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους.
Ο 10ος Απολογισμός της Vodafone κατατάσσεται για 3η συνεχή χρονιά μετά από έλεγχο ανεξάρτητου φορέα, στο επίπεδο εφαρμογής Α+ των δεικτών GRI, και το περιεχόμενό του διασφαλίζεται, σύμφωνα με το Πρότυπο ΑΑ1000, ώστε να ανταποκρίνεται στις αρχές της συμμετοχικότητας, ουσιαστικότητας και ανταπόκρισης.
*Η περίληψη του απολογισμού δημοσιεύθηκε στην 3η έκδοση CSR Reports.