HSBC: Υποστήριξη του JA More than Money

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η HSBC Ελλάδος υποστήριξε και πραγματοποίησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Junior Achievement More than Money”, το οποίο βοηθά μαθητές της Πέμπτης και Έκτης Δημοτικού να εξοικειωθούν με την επιχειρηματικότητα και τη διαχείριση χρημάτων μέσα από πρακτικές δραστηριότητες. Το παγκόσμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ομίλου της HSBC και του εκπαιδευτικού Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Junior Achievement “JA More than Money” (Ξοδεύοντας έξυπνα) διδάσκει σε μαθητές σε διάφορες χώρες του κόσμου έννοιες όπως το κέρδος, η δαπάνη και η αποταμίευση ενώ παρουσιάζονται και πιθανές επιλογές επαγγελματικού προσανατολισμού.

Στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία πραγματοποιείται από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece (ΣΕΝ /JA Greece), σε συνεργασία με την HSBC από το 2011, με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Δεκαέξι εργαζόμενοι της HSBC προσφέρθηκαν εθελοντικά να επισκεφθούν σχολεία και να αφιερώσουν στους μαθητές 6 ώρες ο καθένας, διδάσκοντάς τους το υλικό του προγράμματος, το οποίο συμπεριλαμβάνει όρους όπως: έσοδα, έξοδα, αποταμίευση, κατάθεση, επιτόκιο, εισόδημα, επιχείρηση, επιχειρηματίας, εργαζόμενος, διαφήμιση, επαγγελματική δεοντολογία, επιχειρηματικό πλάνο, καταναλωτής κ.α. Φέτος το πρόγραμμα JA More Than Money, το οποίο αποτελεί μέρος του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας της HSBC, πραγματοποιήθηκε από τον Απρίλιο έως τις αρχές Ιουνίου σε 5 σχολεία, όπου το παρακολούθησαν συνολικά 400 μαθητές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ο Steve Banner, Chief Executive Officer της HSBC Ελλάδος δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που πραγματοποιούμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΣΕΝ/Junior Achievement “JA More than Money”. Είναι σημαντικό τα παιδιά να αποκτούν τις δεξιότητες εκείνες που θα τα βοηθήσουν να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις για τη διαχείριση των χρημάτων τους όταν μεγαλώσουν. Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους της HSBC που συμμετείχαν εθελοντικά προκειμένου να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους στην επόμενη γενιά».