Mondelez: Σταθερά κοντά στην ελληνική κοινωνία

Η στρατηγική κοινωνικής ευθύνης αποτελεί ουσιαστικό πυλώνα στη δραστηριότητα της Mondelez International, όπως επιβεβαιώνεται από την πρωτοβουλία Call for Well-being που υιοθετήθηκε πρόσφατα και επικεντρώνεται σε τομείς κρίσιμους για την υγεία και ευεξία του κόσμου μας. Η πρωτοβουλία της Mondelez εστιάζει σε τέσσερις τομείς, όπου η εταιρία μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο: τη βιώσιμη ανάπτυξη, το υπεύθυνο snacking, τις κοινότητες και την ασφάλεια.

Στο πλαίσιο αυτό, η Mondelez Hellas συνεχίζει να υλοποιεί δράσεις και προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας που αφορούν το υπεύθυνο snacking και τη συνεργασία με τις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται.

Πιο συγκεκριμένα, σημαντικό μέρος της στρατηγικής της εταιρίας αποτελεί ο εθελοντισμός, έχοντας καθιερώσει διεθνώς τον Οκτώβριο ως μήνα εθελοντισμού. Στο πλαίσιο αυτό, 120 εργαζόμενοι της Mondelez Hellas σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συμμετείχαν σε κοινωνικές δράσεις, αφιερώνοντας πάνω από 400 ώρες εθελοντικής εργασίας.

Φέτος υποστηρίχθηκε η Τράπεζα Τροφίμων για την συγκέντρωση βασικών ειδών διατροφής. Εργαζόμενοι της Mondelez συγκέντρωσαν τρόφιμα σε 2 σούπερ μάρκετ της Αθήνας και σε 1 της Θεσσαλονίκης, ενώ μια ακόμη ομάδα εθελοντών της εταιρίας ταξινόμησε και συσκεύασε τα τρόφιμα αυτά στις εγκαταστάσεις της Τράπεζας Τροφίμων στο Κρυονέρι. Τα τρόφιμα που συγκεντρώθηκαν ξεπέρασαν τους 5,7 τόνους και θα υποστηρίξουν το έργο σίτισης οργανισμών που υποστηρίζει η Τράπεζα Τροφίμων.

Παράλληλα, η εταιρία και οι εργαζόμενοί της διατηρούν τις πρωτοβουλίες προσφοράς προϊόντων και χρημάτων, στηρίζοντας το έργο οργανισμών που δρουν υπέρ των ευπαθών κοινωνικά ομάδων. Έτσι, στη διάρκεια του 2015, συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 10.000€ (σε αξία) και 17 τόνοι προϊόντων, προς κοινωφελείς οργανισμούς, όπως PRAKSIS, Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα, ΚΥΑΔΑ του Δήμου Αθηναίων, Κιβωτός του Κόσμου, Μέριμνα, καθώς και κοινωφελείς επιχειρήσεις δήμων και κοινωνικά παντοπωλεία. Ιδίως προς την Τράπεζα Τροφίμων, το 2015 δωρίστηκαν προϊόντα περισσότερα των 250 κιλών σε βάρος και άνω των 150.000 € σε αξία. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι συγκέντρωσαν είδη ρουχισμού και πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες, ενώ πραγματοποιήθηκε και έρανος χρημάτων για μη κυβερνητικές οργανώσεις που στηρίζουν τους πρόσφυγες.

Ειδικά για τα φετινά Χριστούγεννα, οι δράσεις των εργαζομένων απευθύνθηκαν σε οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά. Συγκέντρωσαν δώρα, παιχνίδια και ρούχα για τα Παιδικά Χωριά SOS Αττικής, ενώ προσέφεραν αντικείμενα για το bazaar του σωματείου Μέριμνα, για τις ανάγκες του έργου του. Πραγματοποιήθηκε μια ειδική δράση ζαχαροπλαστικής, όπου οι εργαζόμενοι έφτιαξαν γιορτινά μπισκότα και γλυκά, συγκεντρώνοντας χρήματα για την υποστήριξη του Χατζηπατέρειου Ιδρύματος Κοινωνικής Εργασίας.

Όλες οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Από καρδιάς» που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2013 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, με δράσεις που έχουν ως στόχο την ενίσχυση και ανακούφιση ευπαθών κοινωνικά ομάδων.

Η στήριξη του έργου του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου αποτελεί σταθερή στρατηγική της Mondelez Hellas, στο πλαίσιο της προώθησης της υγείας και ευεξίας. Εδώ και 21 χρόνια, η εταιρία στηρίζει το εκπαιδευτικό έργο του Μουσείου συμβάλλοντας με το έκθεμα στο οποίο τα παιδιά μαθαίνουν πώς λειτουργεί το σώμα και ενισχύεται ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής και διατροφής με άσκηση, κίνηση και παιχνίδι. Το έκθεμα έχουν επισκεφθεί χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικοί και οικογένειες. Παράλληλα, πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές επισκέψεις από σχολεία στην ιστορική Σοκολατοποιΐα Παυλίδη, όπου τα παιδιά μαθαίνουν τα πάντα γύρω από τη σοκολάτα, την διαδικασία παραγωγής και την εντυπωσιακή ιστορία μιας αγαπημένης και διαχρονικής μάρκας.