Η πρόκληση του “PepsiCo Go” Challenge ξεκίνησε και στην Ελλάδα

Η PepsiCo Ευρώπης, σε συνεργασία με την εταιρεία Agorize, μια εταιρεία με εμπειρία στην οργάνωση online επιχειρηματικών προκλήσεων για τους φοιτητές, ανακοινώνει την ενέργεια “PepsiCo Go” Challenge. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, αποτελεί μια ψηφιακή πρόκληση, με σκοπό την ανάδειξη νέων ταλέντων και καινοτόμων ιδεών στο χώρο των τροφίμων-ποτών.

Το πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν 9 χώρες: το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, το Βέλγιο, η Ολλανδία, η Ρουμανία, η Σερβία, η Ελλάδα, η Ρωσία και η Νότια Αφρική απευθύνεται σε νέους τελειόφοιτους και απόφοιτους, οι οποίοι ενδιαφέρονται να μοιραστούν και να αναπτύξουν τις πρωτοποριακές τους ιδέες, σε πάνω από 20 παγκόσμια μεγάλα προϊόντα όπως οι Pepsi, Tropicana, Gatorade, Quaker & Walkers / Lays, μετατρέποντάς τις ιδέες αυτές σε επιχειρηματική στρατηγική. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δείξουν ότι αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις εξελίξεις της αγοράς καθώς και τους νέους τρόπους αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών, στο πλαίσιο της στρατηγικής προώθησης προϊόντων και επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, η PepsiCo προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποθέσουν ότι έχουν στη διάθεση τους 100.000 δολάρια για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση στο χώρο των τροφίμων και ποτών και να παρουσιάσουν τα κριτήρια και τον τρόπο με τα οποία θα προωθούσαν την επιχείρηση στην αγορά. Η ενέργεια “PepsiCo Go” Challenge θα ολοκληρωθεί σε 3 στάδια, από τις 15 Ιανουαρίου έως τα τέλη Απριλίου 2018. Η ενέργεια επικεντρώνεται στους τομείς Digital και Insights, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα  έχουν την ευκαιρία να εργαστούν, εάν φτάσουν στον τελικό.

Το πρώτο στάδιο  είναι η εγγραφή στο www.pepsico-go.com (η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι έως τις 20 Φεβρουαρίου 2018) και η παρουσίαση των πρωτοποριακών ιδεών, οι οποίες μπορούν να επικεντρωθούν σε συγκεκριμένα προϊόντα, νέες γεύσεις, αλλά και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις.

Στην επόμενη φάση οι  υποψήφιοι που θα επιλεγούν με τις καλύτερες ιδέες θα προχωρήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους σχεδίων και θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν μαζί με έναν σύμβουλο/μέντορα της PepsiCo που θα συμβάλλει στο εγχείρημά τους και στην διεύρυνση των γνώσεων τους.

Στο τελευταίο στάδιο, οι φιναλίστ θα προσκληθούν να συμμετάσχουν σε  μία διήμερη (26 & 27 Απριλίου) εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί για την ανάδειξη των νικητών.

Η PepsiCo, έχοντας διαρκώς ως κεντρικό άξονα τη φιλοσοφία «Απόδοση με Σκοπό», επενδύει στους νέους ανθρώπους, προσφέροντας ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης, παρέχοντας ένα ευνοϊκό περιβάλλον για να εργαστούν, να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να αποκτήσουν νέες και βελτιωμένες δεξιότητες, ώστε μέσα από την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους και η ίδια η εταιρία να γίνεται καλύτερη.

Περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής για το “PepsiCo Go” Challenge: www.pepsico-go.com