Estée Lauder: Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού

Με την συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικότατων μνημείων της πόλης των Αθηνών, του Ολυμπίειου και της Πύλης του Αδριανού, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των Estée LauderCompanies μας υπενθυμίζει, για μια ακόμη χρονιά, τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.

Το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων-οροσήμων σε ροζ χρώμα πραγματοποιείται παγκοσμίως στο πλαίσιο της εκστρατείας των Estée Lauder Companies, κατά τον μήνα Οκτώβριο, μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Η εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε, μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! Its #TimeToEndBreastCancer.

Κάθε 19 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού και η διάγνωση αυτή δίνει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα στην έννοια του χρόνου: Ο χρόνος γίνεται περιορισμένος, πολύτιμος, μη εξαγοράσιμος. Οι Estée Lauder Companies έχουν θέσει ως στόχο να δημιουργήσουν έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού: Είναι ώρα για περισσότερη έρευνα, ενημέρωση, εκπαίδευση. Είναι ώρα να έρθουμε  πιο κοντά στην θεραπεία και να δώσουμε σε ασθενείς σε όλο τον κόσμο περισσότερο χρόνο να ζήσουν μια καλύτερη και υγιέστερη ζωή.

Η πρόοδος στην μάχη κατά του καρκίνου του μαστού είναι δεδομένη και η συμβολή της εκστρατείας των Estée Lauder Companies ιδιαιτέρως σημαντική. Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού έχουν μειωθεί κατά 39% από τα τέλη της δεκαετίας του 80, ενώ τα ποσοστά επιβίωσης μετά τα πέντε χρόνια είναι περισσότερο από 90% εφόσον η διάγνωση είναι έγκαιρη. Πρόοδος καταγράφεται και σε επίπεδο θεραπείας και χειρουργικών επεμβάσεων:  οι θεραπείες είναι πλέον προσαρμοσμένες στο είδος καρκίνου του κάθε ασθενούς, ενώ και οι εγχειρήσεις είναι πλέον λιγότερο επεμβατικές.

Υπάρχει ωστόσο αρκετός δρόμος ακόμα. Ο William PLauderExecutiveChairman of The Estée Lauder Companies, συνεχίζοντας το έργο της μητέρας του, Evelyn Η. Lauder σχολίασε: «Η εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού αναδεικνύει όλα όσα κάνουμε σαν εταιρία με στόχο με επηρεάσουμε θετικά τους ανθρώπους και τις κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Όταν η μητέρα μου ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία το 1992, είχε ένα ξεκάθαρο όραμα: Να θέσει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού. Με την συνεχή και συστηματική υποστήριξη των εργαζομένων στην εταιρία, των συνεργατών και των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στην θεραπεία και την υλοποίηση του οράματός της, μέσα από συνεχείς επενδύσεις στην έρευνα και την εκπαίδευση/επιστήμη».