Mondelēz: Δεσμεύεται για συνολικά ανακυκλώσιμες συσκευασίες έως το 2025

Η Mondelēz International ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να κάνει όλες τις συσκευασίες της ανακυκλώσιμες και να παράσχει πληροφορίες για την ανακύκλωση στις αγορές όπου δραστηριοποιείται μέχρι το 2025.

Η εταιρεία θα πραγματοποιήσει συνεργασίες προκειμένου να συλλέξει και να ανακυκλώσει συσκευασίες σε όλον τον κόσμο. Αυτή η νέα δέσμευση αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για μια κυκλική οικονομία για τις συσκευασίες και θα συμβάλει στην επίτευξη του μακροπρόθεσμου οράματός της για μηδενικά απορρίμματα συσκευασιών.

Η ανακοίνωση αντικατοπτρίζει το νέο σκοπό της εταιρείας να ενδυναμώνει τους ανθρώπους να απολαμβάνουν το σνακ τους σωστά, προσφέροντας το σωστό σνακ, την κατάλληλη στιγμή, με τον σωστό τρόπο. Αυτό περιλαμβάνει τη διασφάλιση ότι τα προϊόντα της εταιρείας παρασκευάζονται με συστατικά που προμηθεύονται, παράγονται και διανέμονται με βιώσιμο τρόπο, με θετικό αντίκτυπο κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού.

«Ως παγκόσμιος ηγέτης στα σνακ, δεσμευόμαστε για τη χρήση υλικών βιώσιμης προέλευσης και ανακυκλώσιμων συσκευασιών ως μέρος της ενεργού συμβολής μας στη μείωση των απορριμμάτων συσκευασίας και στην καθιέρωση κυκλικής οικονομίας για τις συσκευασίες», δήλωσε ο Rob Hargrove, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Έρευνας, Ανάπτυξης, Ποιότητας και Καινοτομίας. «Τα πλαστικά απορρίμματα και η επίπτωσή  τους στον πλανήτη είναι ένα ευρύ, συστημικό ζήτημα για το οποίο οι καταναλωτές μας ενδιαφέρονται ιδιαίτερα και που απαιτεί μια ολιστική αντιμετώπιση. Μαζί με εταίρους από ολόκληρο τον κλάδο, καθώς και από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, μπορούμε να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη πρακτικών λύσεων που έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον».

Στόχος:  Συσκευασίες μηδενικών απορριμμάτων

Η στρατηγική της εταιρείας στοχεύει στην επίτευξη του μακροπρόθεσμου οράματός της για συσκευασίες μηδενικών απορριμμάτων, με την επίτευξη δύο στόχων: διευκόλυνση των καταναλωτών να ανακυκλώνουν τις συσκευασίες και υποστήριξη των συνασπισμών της βιομηχανίας για τη βελτίωση των ποσοστών ανακύκλωσης. Για να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία δεσμεύεται για τα εξής:

  • Όλες οι συσκευασίες θα πάραγονται με ανακυκλώσιμα υλικά έως το 2025. Η εταιρεία θα παράσχει οδηγίες σχεδίασης για την κυκλική οικονομία στους υπεύθυνους συσκευασίας, θα καθορίσει προτεραιότητες και θα προσδιορίσει τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουν ή θα αποφευχθούν σε όλη τη σειρά συσκευασιών.
  • Όλες οι συσκευασίες σε χαρτί θα προμηθεύονται με βιώσιμο τρόπο μέχρι το 2020.
  • Θα εξαλειφθούν 65 εκατομμύρια κιλά υλικών συσκευασίας παγκοσμίως έως το 2020. Αυτός ο στόχος  αποτελεί συνέχεια στην επιτυχία της εταιρείας να εξαλείψει 53,5 εκατομμύρια κιλά υλικών συσκευασίας από το 2013 και συνάδει με τη δέσμευσή της να χρησιμοποιήσει τη σωστή ποσότητα υλικού για να διατηρεί τα προϊόντα φρέσκα και ασφαλή ελαχιστοποιώντας την ποσότητα της συσκευασίας που χρησιμοποιήθηκε.
  • Οι πληροφορίες ανακύκλωσης προς τους καταναλωτές θα παρασχεθούν έως το 2025. Η εταιρεία θα εργαστεί για να διευκολύνει τους καταναλωτές να ανακυκλώνουν ή να επαναχρησιμοποιούν πακέτα προϊόντων μετά τη χρήση, δεδομένης της πληθώρας τοπικών συστημάτων ανακύκλωσης σε όλο τον κόσμο.
  • Η εταιρεία θα υποστηρίξει τις πρωτοβουλίες της βιομηχανίας και τις εταιρικές σχέσεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα για την ανάπτυξη ζωτικής σημασίας υποδομών διαχείρισης απορριμμάτων για τη μείωση των αποβλήτων και τη βελτίωση των ποσοστών.

 

Συνεχής πρόοδος

Με τη συνεχή βελτίωση του σχεδιασμού συσκευασιών, η Mondelēz International έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο για να ελαχιστοποιήσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των συσκευασιών. Το μεγαλύτερο μέρος της συσκευασιών της εταιρείας είναι ήδη ανακυκλωμένο, ανακυκλώσιμο ή έτοιμο για ανακύκλωση. Περίπου το 75% των συσκευασιών του αποτελείται από γυαλί, χαρτί ή μέταλλο και περίπου το 70% των συσκευασιών σε χαρτί προέρχονται από ανακυκλωμένες πηγές. Εκατοντάδες προγράμματα βελτιστοποίησης έχουν μειώσει τη συσκευασία τα τελευταία χρόνια:

  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η συσκευασία των Cadbury Heroes επανασχεδιάστηκε για να χρησιμοποιήει 17% λιγότερο πλαστικο, με αποτέλεσμα τη μείωση χρήσης φορτηγών για τη μεταφορά τους κατά 30%.
  • Στην Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, οι βελτιώσεις στις δευτερεύουσες συσκευασίες και οι μεταφορείς για τα προϊόντα σοκολάτας μείωσαν τη χρήση του  κυματοειδούς χαρτιού περισσότερο από ένα εκατομμύριο κιλά.
  • Στις Η.Π.Α., η συσκευασία των μπισκότων Oreo έγινε 23% πιο λεπτή, γεγονός που μείωσε την ανάγκη για σχεδόν 1,5 εκατομμύριο κιλά χαρτοκιβωτίων ετησίως.