Garnier: Λανσάρει τη νέα «Green Beauty» στρατηγική της

­Η Garnier λανσάρει τη νέα«Green Beauty» στρατηγική της, με στόχο τη θεαματική μείωση του Παγκόσμιου Περιβαλλοντικού Αντίκτυπου της μάρκας.

Στις 16 Σεπτεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε το πρώτο διαδικτυακό Global Green Beauty event της Garnier. Κεντρικός ομιλητής αποτέλεσε ο Global Brand President της Garnier, Adrien Koskas, καθώς και οι Sustainability Experts της Garnier. Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής event έγινε η παρουσίαση του Green Beauty προγράμματος της Garnier καθώς και οι δεσμεύσεις της ως προς τη βιωσιμότητα.

Οι δεσμεύσεις βιωσιμότητας της Garnier:

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι περιβαλλοντικές, υγειονομικές και κοινωνικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι υψίστης σημασίας. Τα πρωτοφανή γεγονότα των τελευταίων μηνών απαιτούν την επανεστίαση του ρόλου των μαρκών στην σημερινή κοινωνία. Οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν αλλάξει. Πάνω απ’ όλα, οι άνθρωποι θέλουν μάρκες που να τις εμπιστεύονται, να είναι διαφανείς και να αναλαμβάνουν πραγματικά τη δέσμευση να βελτιώνονται –ιδίως σε ό,τι αφορά τον αντίκτυπο που έχουν στον πλανήτη1.

Η βιωσιμότητα αποτελεί δέσμευση της Garnier εδώ και πολλά χρόνια· αναπτύσσοντας πιο φυσικές συνθέσεις, χρησιμοποιώντας συστατικά από βιώσιμους πόρους και δίκαιου εμπορίου, ακόμα και φέρνοντας, για πρώτη φορά, προϊόντα βιολογικής πιστοποίησης στη μαζική αγορά της περιποίησης. Τώρα, η Garnier θέλει να κάνει ένα βήμα ακόμα πιο πέρα, να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η βιομηχανία της ομορφιάς και να ανοίξει τον δρόμο για όλους μας.

Η πρωτοβουλία «Green Beauty» της Garnier είναι μια ολιστική, ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας. Στόχος είναι να μετασχηματιστεί κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας της Garnier, μειώνοντας ή εξαλείφοντας τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο μέσα από τους ακόλουθους τομείς:

  • Aνακυκλώσιμες & Aνακυκλωμένες Συσκευασίες:
  • Έως το 2025, η Garnier έχει σαν στόχο τη χρήση 0% Νέου Πλαστικού στις συσκευασίες της, εξοικονομώντας έτσι 37.000 τόνους πλαστικού τον χρόνο*.
  • Έως το 2025, όλες οι συσκευασίες θα είναι επίσης επαναχρησιμοποιoύμενες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες.
  • Συνθέσεις Φιλικές στο Περιβάλλον:
  • Έως το 2022, όλα τα φυτικής προέλευσης και τα ανανεώσιμα συστατικά θα προέρχονται από βιώσιμες πηγές.
  • Έως το 2025, το 100% των νέων προϊόντων Garnier θα έχουν βελτιωμένο περιβαλλοντικό προφίλ.
  • Χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας:
  • Έως το 2025, το 100% των βιομηχανικών εγκαταστάσεών μας θα έχουν Ουδέτερο Ισοζύγιο Άνθρακα χάρη στη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας.
  • Οι εκπομπές CO2 στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις έχουν ήδη μειωθεί κατά 72%**.
  • Συστατικά από Βιώσιμες Πηγές:

–           Έως το 2025, η Garnier θα ενδυναμώσει 800 κοινότητες παγκοσμίως, στο πλαίσιο του προγράμματος Αλληλέγγυου Πορισμού.

  • Δράσεις κατά της ρύπανσης από πλαστικά

Η «Green Beauty» στρατηγική περιλαμβάνει μια Έκθεση Προόδου Βιωσιμότητας, η οποία εξασφαλίζει πλήρη διαφάνεια ως προς τις δεσμεύσεις της Garnier και είναι διαθέσιμη στο κοινό μέσω της ιστοσελίδας της Garnier. Η εν λόγω Έκθεση Προόδου περιγράφει πού βρίσκεται σήμερα η Garnier, χαρτογραφώντας τη διαδικασία για το πώς η μάρκα θα επιτύχει φιλόδοξους στόχους μέχρι το 2025. Η Έκθεση παρέχει μια σαφή και ανιχνεύσιμη επισκόπηση της προόδου της μάρκας, έργο που ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια ειδικών και επιστημόνων. Όλα τα δεδομένα που περιλαμβάνονται στην Έκθεση έχουν επίσης αξιολογηθεί από την ανεξάρτητη ελεγκτική εταιρεία PWC.

Η εκκίνηση της «Green Beauty» συνοδεύεται από ένα κύμα λανσαρισμάτων νέων προϊόντων. Κάθε νέο λανσάρισμα υποστηρίζει με τη σειρά του τις βιώσιμες δεσμεύσεις της μάρκας:

  • Garnier Bio Hemp, με νέα συσκευασία από χαρτόνι κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.
  • Garnier Botanic Therapy Ecopack: με μειωμένη ποσότητα χρησιμοποιούμενου πλαστικού κατά 80% συγκριτικά με μπουκάλια της μάρκας αντίστοιχης χωρητικότητας

Η δέσμευση της Garnier για «Green Beauty» έχει σαν στόχο επίσης να βοηθήσει τους καταναλωτές να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές τη στιγμή της αγοράς. Φιλοδοξία της Garnier είναι να εκπαιδεύει τους καταναλωτές, πάνω σε θέματα όπως η ανακύκλωση, σε όλα τα ψηφιακά σημεία επαφής με τη μάρκα.

Επιπλέον, ως μέρος του προγράμματος L’ Oréal for the Future, η Garnier θα είναι η πρώτη μάρκα που θα εφαρμόσει τη Σήμανση Περιβαλλοντικού & Κοινωνικού Αντικτύπου Προϊόντος. Αυτό στοχεύει στην ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις των προϊόντων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές. Έχοντας ήδη τεθεί σε δοκιμαστική εφαρμογή στη Γαλλία και στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών, το σύστημα αυτό αποδίδει σε κάθε προϊόν μια βαθμολογία βιωσιμότητας, από το Α μέχρι το Ε, με την ένδειξη «Α» να αντιστοιχεί σε προϊόντα με εξαιρετικά καλό προφίλ. Η βαθμολογία βασίζεται σε 14 περιβαλλοντικούς παράγοντες – από την πηγή προέλευσης, την παραγωγή και τη μεταφορά μέχρι τη χρήση και την ανακύκλωση. Τα δεδομένα επαληθεύονται από την ανεξάρτητη ελεγκτική εταιρεία Bureau Veritas Certification. Η Σήμανση Περιβαλλοντικού & Κοινωνικού Αντικτύπου για τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών Garnier θα είναι προσβάσιμη για τους καταναλωτές, αρχικά, στην ιστοσελίδα περιποίησης μαλλιών της μάρκας στη Γαλλία και αργότερα σε διεθνές επίπεδο.

 

Adrien Koskas, Πρόεδρος της Garnier: « Η Green Beauty στρατηγική μας θα μετασχηματίσει τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε. H πρωτοβουλία αυτή, που έχουμε δημιουργήσει μαζί με τους συνεργάτες, τους ερευνητές και τους πελάτες μας, ρίχνει το φως σε μια σειρά φιλόδοξων επιδιώξεων που υποστηρίζονται από απτούς στόχους. Δεσμευόμαστε να μειώσουμε τον αντίκτυπό μας στον πλανήτη και να καινοτομήσουμε για ένα βιώσιμο μέλλον. Θα πάρει χρόνο, αλλά η «Green Beauty» δέσμευσή μας για θα μεταμορφώσει την Garnier και ευελπιστούμε και τη βιομηχανία της ομορφιάς στο σύνολό της.”

Επίσης, για να συμβάλει έμπρακτα στην καταπολέμηση της ρύπανσης από τα πλαστικά, η Garnier συνεργάζεται με δύο ΜΚΟ:

  1. Ocean Conservancy – για να βοηθήσει με τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της ρύπανσης από τα πλαστικά.

Η Garnier συνεργάζεται με την Ocean Conservancy –μια ΜΚΟ που, εδώ και πάνω από 30 χρόνια, μάχεται ενάντια στη ρύπανση των ωκεανών από τα πλαστικά. Μέσα από τη συνεργασία της με την Ocean Conservancy, η μάρκα θα τονίσει τη σημασία του καθαρισμού των ωκεανών και των ακτών μέσα από δύο τρόπους:

  • Η Garnier έχει γίνει μέλος της Ocean Conservancy. To Trash Free Seas Alliance δημιουργήθηκε το 2012 και φέρνει κοντά επιστήμονες, οικολόγους, και εκπροσώπους του ιδιωτικού τομέα με στόχο την εύρεση ρεαλιστικών, αποτελεσματικών λύσεων για το πρόβλημα της ρύπανσης των ωκεανών από πλαστικά. Σε συνεργασία με τα τρέχοντα μέλη του Trash Free Seas Alliance, η Garnier θα προσπαθήσει να προσδιορίσει καινοτόμους τρόπους μείωσης/ επανασχεδιασμού των πλαστικών συσκευασιών και να σταματήσει τη ροή των πλαστικών στους ωκεανούς μας.
  • Επίσης, η Garnier θα συγκεντρώσει για άλλη μια φορά ομάδες –καταναλωτές & εργαζομένους– σε όλον τον κόσμο, με στόχο την περισυλλογή των πλαστικών απορριμμάτων από τις ακτές, τους ωκεανούς και τις πλωτές οδούς στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών στις 19 Σεπτεμβρίου (εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες).
  1. Plastics For Change – για να βοηθήσει με τον κοινωνικό αντίκτυπο της ρύπανσης από τα πλαστικά.
  • Πάνω από 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο ζουν χωρίς πρόσβαση σε οργανωμένη περισυλλογή απορριμμάτων. Πρόκειται για σχεδόν το μισό πληθυσμό του πλανήτη. Κάποιοι πολύ φτωχοί άνθρωποι επιλέγουν να συλλέγουν απορρίμματα για να βγάλουν τα προς το ζην. Οι συλλέκτες απορριμμάτων, πολλοί από αυτούς γυναίκες, ζουν συχνά κάτω από τα όρια της φτώχιας και εργάζονται υπό άθλιες συνθήκες. Μέσω της Plastics for Change, η Garnier θα υποστηρίξει την ολιστική ανάπτυξη των κοινοτήτων συλλεκτών απορριμμάτων στην Ινδία. Η Plastics for Change στηρίζει την Εκπαίδευση για τα Παιδιά, την Υγειονομική Περίθαλψη, τη Διατροφή, τη Χρηματοοικονομική Κατάρτιση, και την Ενδυνάμωση των Κοριτσιών & των Γυναικών –τα θεμέλια μιας υγιούς και ευημερούσας κοινότητας.