Coca-Cola: Πιστεύοντας σε «ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ»

    Για την Coca-Cola αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής της φιλοσοφίας της να δημιουργεί στιγμές αισιοδοξίας και βεβαίως να δρα υπεύθυνα σε κάθε κοινωνία όπου και αν δραστηριοποιείται. Ως εκ τούτου, με σταθερή τη δέσμευσή της να κάνει πράξη, το μήνυμα της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» η Coca-Cola προχώρησε σε δυο δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.

    Θέλοντας να μεταδώσει ενεργά το πιο αισιόδοξο μήνυμα αγάπης, αυτό των Χριστουγέννων, η Coca-Cola υποστηρίζει τη μεγαλύτερη Χριστουγεννιάτικη γιορτή στην πόλη με τίτλο «The Xmas Project». Η ολοήμερη γιορτή θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου, με ώρα έναρξης 11:00 το πρωί και θα περιλαμβάνει Χριστουγεννιάτικα workshops, μουσική, παιδικές δραστηριότητες, προβολές, θέατρο και χορό. Διοργανώνεται από τους WHYNOT μαζί με τις πιο «δραστήριες ομάδες της Θεσσαλονίκης (Lindy Hop Greece, Παιδιά Εν Δράσει, Μαρμελάδα, Οξυγόνο και Αιθερόπλοο).

    Ο βασικός σκοπός του «The Xmas Project» είναι να συγκεντρωθούν είδη πρώτης ανάγκης για συνανθρώπους μας που πραγματικά τα χρειάζονται. Οι κάτοικοι της πόλης, μέσα από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, καλούνται να προσφέρουν σκεπάσματα, ζεστά ρούχα, είδη προσωπικής υγιεινής, παιχνίδια, απορρυπαντικά και ξηρά τροφή.

    Παράλληλα, η Coca-Cola, με στόχο να βοηθήσει τους νέους να υιοθετήσουν ενα πιο ενεργό τρόπο ζωής, δώρισε στο δήμο Θεσσαλονίκης το ποσό των 15.000 ευρώ για την αναβάθμιση του εξοπλισμού των δημοτικών γυμναστηρίων της πόλη. Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να βελτιώσει αισθητά τις συνθήκες άθλησης των κατοίκων της, αλλά και να προσελκύσει περισσότερους στο να υιοθετήσουν την άσκηση στην καθημερινότητά τους. Το ποσό αυτό συγκεντρώθηκε με τη θετική συμμετοχή των φίλων του ποδοσφαίρου,  μέσω μιας διαδραστικής πρωτοβουλίας που οργάνωσε η Coca-Cola στο περιθώριο της χορηγίας του UEFA Euro 2012TM, συνδυάζοντας τη διασκέδαση με την προσφορά.

    Μέσω ενός πρωτότυπου διαδικτυακού παιχνιδιού, του Coca-Cola Fans Energy Fund, οι φίλαθλοι είχαν τη δυνατότητα να χορεύουν, να τραγουδούν και να «ζητωκραυγάζουν» συλλέγοντας πόντους online, που αντιστοιχούσαν σε χρήματα για την αποκατάσταση αθλητικού εξοπλισμού σε δημοτικά γυμναστήρια στην Ελλάδα.