Το Κορπή® Mania με ανανεωμένη συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό στην Ελληνική αγορά

To Κορπή® Mania, το αγαπημένο φυσικό μεταλλικό νερό των μικρών μας φίλων, ανανεώθηκε και διατίθεται στην ελληνική αγορά σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό, που ακολουθεί τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της Nestlé για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Η Nestlé παγκοσμίως προχωρά σε αλλαγές στις συσκευασίες της, με όραμα καμία συσκευασία της να μην καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής ή ως επιβαρυντικό για το περιβάλλον απόρριμμα. Σε αυτό το πλαίσιο, η Nestlé Waters δεσμεύεται να σχεδιάζει και να προσφέρει βιώσιμες λύσεις για τις συσκευασίες των προϊόντων της με σεβασμό στον πλανήτη. Οι δεσμεύσεις της Nestlé Waters αφορούν τη βιώσιμη διαχείριση φυσικών πόρων και την κυκλική οικονομία και συγκεκριμένα τους παρακάτω άξονες:

  • – Λειτουργία εργοστασίων με 100% μηδενικά απόβλητα (2020)
  • – 100% ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες
  • – Χρήση κατ’ ελάχιστον 50% ανακυκλωμένου πλαστικού PET στις συσκευασίες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική

 

Με οδηγό το όραμα και τη δέσμευση της Nestlé Waters για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των συσκευασιών της, το Κορπή® Mania είναι το πρώτο προϊόν από τη σειρά του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή®, που διατίθεται σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό rPET και ανακυκλωμένο rPE, ενώ θα ακολουθήσει ένας νέος, πρωτοποριακός κωδικός του Κορπή® που θα περιλαμβάνει 50% ανακυκλωμένο πλαστικό rPET- rPE και θα είναι διαθέσιμος στην αγορά τον Δεκέμβριο.

Η περιεκτικότητα του μπουκαλιού του Κορπή® Mania σε ανακυκλωμένο πλαστικό rPET είναι 25%, ενώ το φιλμ που καλύπτει τη συσκευασία περιλαμβάνει 30% rPE, γεγονός που αναδεικνύει το Κορπή® Mania ως έναν πολύ σημαντικό σύμμαχο στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των συσκευασιών της Nestlé. H καινούρια συσκευασία του Κορπή® Mania, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην αγορά, περιλαμβάνει σημαντικές πληροφορίες για την ανακύκλωση πλαστικού, ενθαρρύνοντας μικρούς και μεγάλους να γίνουν πρεσβευτές της ανακύκλωσης. Μέσω της εκπαίδευσης για την αξία της ανακύκλωσης, στόχος της μάρκας είναι οι καταναλωτές να υιοθετήσουν συνήθειες που σέβονται το περιβάλλον.