Την Δευτέρα 31 Μαΐου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία workshop με τίτλο «Marketing and Sustainability» από το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων, Πανεπιστήμιο Πατρών [ΔΕΑΠΤ] του Πανεπιστημίου Πατρών, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημία Μάρκετινγκ.
Επιστημονικός Υπεύθυνος του Workshop και συντονιστής της συζήτησης ήταν ο κ. Προκόπης Θεοδωρίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Εργαστηρίου.
Στο πάνελ συμμετείχαν εκπρόσωποι καταξιωμένων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων και ροφημάτων στην ελληνική αγορά. Την εταιρία Μύλοι Λούλη εκπροσώπησε η κα Λήδα Μαλικέντζου, Υποστήριξη Εταιρικής Υπευθυνότητας, τις επιχειρήσεις Goody’s – Everest Group of Companies (VIVARTIA- FOODSERVICE SECTOR) εκπροσώπησε η κα Ρηνέτα Μήτση, Director Group Corporate Affairs and Communication, και την εταιρία ΛΟΥΞ – Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ οι κ.κ. Πλάτων Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος της εταιρίας και ο κ. Γεώργιος Καραμήτσου, Διευθυντής Μάρκετινγκ.
Πρώτη πήρε τον λόγο η κα Λήδα Μαλικέντζου η οποία παρουσίασε τους τέσσερις πυλώνες εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρίας Μύλοι Λούλη (κοινωνία, περιβάλλον, εργαζόμενοι και αγορά) και τις ενέργειες που εφαρμόζει υπό το πρίσμα του καθένα από τους τέσσερις αυτούς πυλώνες. Ακόμη, αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα της εκπαίδευσης των νεότερων γενεών σχετικά με την βιωσιμότητα μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Στην συνέχεια, πήρε τον λόγο η κα. Ρηνέτα Μήτση η οποία μετά από μια σύντομη παρουσίαση του ομίλου αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα της ενσωμάτωσης της βιωσιμότητας στον σκοπό της κάθε επιχείρησης. Κλείνοντας, τόνισε ότι το κομμάτι της συνεργασίας αποτελεί την μεγαλύτερη πρόκληση για την βιώσιμη ανάπτυξη στην ελληνική κουλτούρα.
Ολοκληρώνοντας τις ομιλίες, ο κ. Καραμήτσος ανέφερε ότι η Κοινωνική Ευθύνη δεν είναι θέμα επιλογής για την εταιρία αλλά οικειοθελής δέσμευση και παρουσίασε τις ενέργειες που εφαρμόζει στα πλαίσια της ΕΚΕ τόσο κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19 αλλά και γενικότερα. Καταλήγοντας, έδωσε έμφαση στην σπουδαιότητα που διαδραματίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησης στις καταναλωτικές αποφάσεις και πως κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επικοινωνεί στους καταναλωτές τις ενέργειές που εφαρμόζει με γνώμονα την βιωσιμότητα με τρόπο που δεν εκλαμβάνεται ως διαφήμιση. Ο κ. Πλάτων Μαρλαφέκας έθεσε θέματα που σχετίζονται με το κόστος των “πράσινων” στρατηγικών και τη διάχυση στην επιχειρηματική κοινότητα των καινοτομιών που σχετίζονται με νέα “πράσινα” υλικά συσκευασίας και παραγωγικών υλών.
Την οργάνωση του workshop υποστήριξαν η Δρ. Βασιλική Μπουκουβάλα και οι κκ. Δημήτρης Γκίκας και Θεοφάνης Ζαχαράτος (υποψήφιοι διδάκτορες) μέλη του εργαστηρίου
To διαδικτυακό workshop «Marketing and Sustainability» μπορεί να το παρακολουθήσει κανείς στο https://lnkd.in/dJGaD2K